Bette Myrs hule 27+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

marcipandrengen

Drømme skriver:

Hihi, mange tak

Det er en helt fantastisk tid, men hvor vile jeg dog gerne undgå at rende på toilet hele tiden xD

Uhhh ja - det havde jeg lykkeligt glemt... Bare vent til du så MÅSKE får vand i hænderne.... virkelig skønt... Der er faktisk mange "herligheder" man må igennem som gravid... men ved du hvad - JEG SAVNER DET FAKTISK....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

millesofie

jeg synes det ligner en dreng men jeg har kraftigt på fornemmelsen at det er en PIGE så det har jeg stemt. tror helt sikkeret at det er en pige

Anmeld

1. december 2011

Drømme

M (: skriver:

Uha, det er jo snart! Hvordan kan det være, at I har valgt ikke at kende kønnet?

Ja, det er det godt nok

Det har hele tiden været mit ønske.. Kæresten var sådan set ligeglad - han var bare glad for at se den lille til scanningerne

Men synes der er så få ægte overraskelser i livet, så vil gerne nyde de der er

Anmeld

1. december 2011

Drømme

marcipandrengen skriver:

Uhhh ja - det havde jeg lykkeligt glemt... Bare vent til du så MÅSKE får vand i hænderne.... virkelig skønt... Der er faktisk mange "herligheder" man må igennem som gravid... men ved du hvad - JEG SAVNER DET FAKTISK....

Hehe, ja, folk snakker gerne om alle de "belastende" ting der er ved at være gravid, men synes de selvsamme siger de savner det Jeg kan sagtens leve med det, det er så fantastisk at mærke livet derinde fra at alle de dårlige ting hurtigt er glemt

Hvor længe siden er det siden du fødte ?

Anmeld

1. december 2011

M (:

Drømme skriver:

Ja, det er det godt nok

Det har hele tiden været mit ønske.. Kæresten var sådan set ligeglad - han var bare glad for at se den lille til scanningerne

Men synes der er så få ægte overraskelser i livet, så vil gerne nyde de der er

Jeg har det på samme måde - ønsker også at hemmeligholde kønnet indtil fødslen (når jeg en gang skal være gravid, hvilket ikke er i nærmeste fremtid bl.a. pga. uddannelse).. Man ved jo efterhånden alt i denne verden, og vil gerne have bare en enkelt overraskelse tilbage ved fødslen.

Men, hvordan forbereder i jer til babys ankomst? Synes det er svært, da der næsten intet neutralt udstyr/tøj findes, og man vil vel gerne klæde kønnet "rigtigt", når man endelig ved, om det er en dreng eller en pige? Håber du forstår mit spørgsmål..

Anmeld

1. december 2011

Benjamins'mor

Dreng.

Anmeld

1. december 2011

Drømme

millesofie skriver:

jeg synes det ligner en dreng men jeg har kraftigt på fornemmelsen at det er en PIGE så det har jeg stemt. tror helt sikkeret at det er en pige

Hehe, tak for svaret

Åh altså, jeg er spændt

Lidt ligesom at vente på juleaften da man var barn.. Tæller dage og uger

Anmeld

1. december 2011

millesofie

Drømme skriver:

Hehe, tak for svaret

Åh altså, jeg er spændt

Lidt ligesom at vente på juleaften da man var barn.. Tæller dage og uger

uh det gjorde jeg også, jeg viste heller ikke hvad hun blev før hun kom.. troede selv hun blev en dreng men nok mest fordi jeg altid har ønsket mig en lille dreng, heldigvis så ændre det sig hurtigt

men det er spænende, tillykke og husk at nyd graviditeten (staves?) for man kommer til at savne den

Anmeld

1. december 2011

marcipandrengen

Fødte for 7 måneder siden IMORGEN - Ej, det lyder allerede som vildt langt tid siden.... Men det var HELT FANTASTISK. Kan godt forstå du bare nyder det. Sådan skal det også være. For det er skønt at mærke liv og det er skønt at mærke hvad kroppen er i stand til. Det er en fantastisk tid - VIRKELIG.

Anmeld

1. december 2011

Drømme

M (: skriver:

Jeg har det på samme måde - ønsker også at hemmeligholde kønnet indtil fødslen (når jeg en gang skal være gravid, hvilket ikke er i nærmeste fremtid bl.a. pga. uddannelse).. Man ved jo efterhånden alt i denne verden, og vil gerne have bare en enkelt overraskelse tilbage ved fødslen.

Men, hvordan forbereder i jer til babys ankomst? Synes det er svært, da der næsten intet neutralt udstyr/tøj findes, og man vil vel gerne klæde kønnet "rigtigt", når man endelig ved, om det er en dreng eller en pige? Håber du forstår mit spørgsmål..

Netop - der er et eller andet romantisk ved at vente på den måde 

Forstår dit spørgsmål, og håber bare jeg kan give et ordentligt svar

Jeg vil for alt i verden undgå lyserøde ting, og det samme med lyseblå / babyblå.. Primært er jeg vild med farverne (lime)grøn og orange, så med stofbleer osv. er det gerne de farver vi kigger efter. Og ellers så prøver vi på at købe ting i neutrale farver - barnevognen er creme farvet, og det tøj, vi selv har købt, er hvidt.

Af tøj har vi fået en "startpakke" i neutrale farver af mine fætre - der begge to ikke har vidst kønnet, og derfor har neutralt tøj til den første tid. Så har vi det tøj til de første par måneder, og der har vi jo så tid til at ønske / købe tøj i mere "kønsbestemte" farver. Så synes ikke det er noget problem

Udstyret er i hvert fald ikke noget problem at finde i neutrale farver, og kan man holde igen med shoppegenet, så går de neutrale farver også der.

Håber det kan hjælpe dig Og ellers så bare spørg igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.