Bette Myrs hule 27+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Drømme

GønskE skriver:

Der ligger helt 100 en lille pige og gemmer sig  

Hehe, spændende

Kan du forklare hvad der gør du er så sikker ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Drømme

Nadia&Daniel skriver:

Virkelig smuk mave - spændt på resultatet.. Vi kender heller ikke selv kønnet, da jeg var gravid. Men næsten alle sagde en drenge (incl. svigermor), havde dog selv fornemmelsen af en PIGE - og hvad fik vi = EN PIGE

Mange tak 

Ej hvor sjovt, det kan virkelig overraske

De fleste i familien tror det er en dreng - nok mest fordi jeg i starten var fuldstændig overbevist Hihi.. Men når man får så mange drømme hvor man ser en lille pige, så er det svært at holde fast i, man tror det er en dreng.. Jeg har virkelig ingen anelse længere

Tillykke med hende Hvor længe siden det så end er

Anmeld

1. december 2011

Drømme

LilleMie skriver:

Jeg har stemt dreng, da din mave ligner min lidt og jeg for tiden tror, at vi får en dreng  Vi vil heller ikke vide kønnet, så jeg kender godt til spændingen!

Jeg glæder mig bare så meget til om ca. 11 uger, når spændingen bliver udløst hos os 

Åh, altså, det er jo også bare vildt spændende

HVornår er din termin ?

Det er en helt fantastisk følelse synes jeg 

Anmeld

1. december 2011

Drømme

M (: skriver:

Haha ja, og hvordan skal man lige få sagt, at man får en datter og ikke en lille prinsesse, som ikke kan iklædes andet end lyserødt, glimmer og tyl? 

Hehe - min fætter var igennem det samme i sommers De har to sønner i forvejen, og var overbevist om, det var en lille dreng der var derinde igen - men hun var nu bestemt en lille pige

Og da vi fik beskeden rundt om, at det var en pige, havde de skrevet at det var en "pippi-pige", netop for at undgå prinsesse temaet

Tror lidt vi gør dem kunsten efter, hvis det er en pige

Hehe 

Anmeld

1. december 2011

M (:

Drømme skriver:

Hehe - min fætter var igennem det samme i sommers De har to sønner i forvejen, og var overbevist om, det var en lille dreng der var derinde igen - men hun var nu bestemt en lille pige

Og da vi fik beskeden rundt om, at det var en pige, havde de skrevet at det var en "pippi-pige", netop for at undgå prinsesse temaet

Tror lidt vi gør dem kunsten efter, hvis det er en pige

Hehe 

Ja, det er vist en god ide - for familien bliver jo også skuffet, hvis man bytter alt hvad de giver en..

Anmeld

1. december 2011

Drømme

Ja, det er vist en god ide - for familien bliver jo også skuffet, hvis man bytter alt hvad de giver en..

Ja, desværre .. Men har vidst allerede fået gjort det klar for de fleste, at vi altså ikke vil have for meget lyserødt hvis det viser sig at være en pige.. Så er de da advaret

Anmeld

1. december 2011

M (:

Drømme skriver:

Ja, desværre .. Men har vidst allerede fået gjort det klar for de fleste, at vi altså ikke vil have for meget lyserødt hvis det viser sig at være en pige.. Så er de da advaret

Haha, så er de selv udenom, hvis alt bliver byttet hurtigere end man næsten kan nå at sige "næh, den er jo lyserød og fyldt med glimmer"..

Anmeld

1. december 2011

Drømme

Haha, så er de selv udenom, hvis alt bliver byttet hurtigere end man næsten kan nå at sige "næh, den er jo lyserød og fyldt med glimmer"..

Haha, ja nemlig Hehe 

Anmeld

1. december 2011

LilleMie

Drømme skriver:

Åh, altså, det er jo også bare vildt spændende

HVornår er din termin ?

Det er en helt fantastisk følelse synes jeg 

Jeg har termin 16. februar, så det er "lige om lidt" ! Det er underligt, der længe har været vildt lang tid til og nu er der kun lidt over 2 måneder !!!!

Jeg elsker også følelsen, selvom jeg er ved at gå til ind i mellem af spænding. Jeg kan næsten ikke vente til han/hun "færdig" derinde og kommer ud til os !

Anmeld

1. december 2011

Drømme

LilleMie skriver:

Jeg har termin 16. februar, så det er "lige om lidt" ! Det er underligt, der længe har været vildt lang tid til og nu er der kun lidt over 2 måneder !!!!

Jeg elsker også følelsen, selvom jeg er ved at gå til ind i mellem af spænding. Jeg kan næsten ikke vente til han/hun "færdig" derinde og kommer ud til os !

Ja, det er helt vildt

Har jo den 27/2 Så er lige omkring 3. trimester, og det er jo bare helt vildt  Og når tiden flyver afsted nu, jamen hvordan skal det så ikke gå når den lille er kommet til 

Det bliver så skønt når den lille titter ud

Og har det på præcis samme måde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.