Bette Myrs hule 27+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Drømme

millesofie skriver:

uh det gjorde jeg også, jeg viste heller ikke hvad hun blev før hun kom.. troede selv hun blev en dreng men nok mest fordi jeg altid har ønsket mig en lille dreng, heldigvis så ændre det sig hurtigt

men det er spænende, tillykke og husk at nyd graviditeten (staves?) for man kommer til at savne den

Jeg havde altid ønsket mig en lille pige, men da jeg så i starten bare var overbevist om, det er en dreng, har det ændret sig. Jeg kan se så mange glade og lykkelige stunder med den lille - og så er det fuldstændig ligemeget om det er en dreng eller pige

Så jeg ved jeg bliver lykkelig uanset hvad kønnet bliver.. Og det er virkelig en rar følelse 

Mange tak, og jeg nyder den alt hvad jeg kan Det er bare vidunderligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

M (:

Drømme skriver:

Netop - der er et eller andet romantisk ved at vente på den måde 

Forstår dit spørgsmål, og håber bare jeg kan give et ordentligt svar

Jeg vil for alt i verden undgå lyserøde ting, og det samme med lyseblå / babyblå.. Primært er jeg vild med farverne (lime)grøn og orange, så med stofbleer osv. er det gerne de farver vi kigger efter. Og ellers så prøver vi på at købe ting i neutrale farver - barnevognen er creme farvet, og det tøj, vi selv har købt, er hvidt.

Af tøj har vi fået en "startpakke" i neutrale farver af mine fætre - der begge to ikke har vidst kønnet, og derfor har neutralt tøj til den første tid. Så har vi det tøj til de første par måneder, og der har vi jo så tid til at ønske / købe tøj i mere "kønsbestemte" farver. Så synes ikke det er noget problem

Udstyret er i hvert fald ikke noget problem at finde i neutrale farver, og kan man holde igen med shoppegenet, så går de neutrale farver også der.

Håber det kan hjælpe dig Og ellers så bare spørg igen 

Ah, okay, det gør det også lidt nemmere at i har valgt et orange/limegrønt farvetema - så er der da lidt at gå efter.

Synes også det fede ved at holde det hemmeligt (udover det romantiske i situationen <3) er, at man køber alt i neutralt, og dermed kan det også bruges til evt. kommende bebs'er

Anmeld

1. december 2011

delimus

Drømme skriver:

Ja, det er det godt nok

Det har hele tiden været mit ønske.. Kæresten var sådan set ligeglad - han var bare glad for at se den lille til scanningerne

Men synes der er så få ægte overraskelser i livet, så vil gerne nyde de der er

Rart at vide, at man ikke er den eneste der har valgt ikke at vide kønnet  

Her bliver spændingen udløst i næste uge og vi tror det bliver en pige, men nu må vi se 

Vil også mene det må være den største overraskelse. OG jeg tror på den er endnu større at få at vide, når bebs lander end til en eller anden scanning 

Anmeld

1. december 2011

GønskE

Drømme skriver:

Åh altså, jeg synes det begynder at gå hurtigt <3

Og så kommer spørgsmålet - hvad tror I der gemmer sig derinde ?

Vi får det ikke at vide før fødslen, men er så spændt

(beklager rodet )

Der ligger helt 100 en lille pige og gemmer sig  

Anmeld

1. december 2011

Drømme

marcipandrengen skriver:

Fødte for 7 måneder siden IMORGEN - Ej, det lyder allerede som vildt langt tid siden.... Men det var HELT FANTASTISK. Kan godt forstå du bare nyder det. Sådan skal det også være. For det er skønt at mærke liv og det er skønt at mærke hvad kroppen er i stand til. Det er en fantastisk tid - VIRKELIG.

Tiden flyver afsted, hva'

Det er fantastisk, nyder hvert øjeblik Og det er så skønt at have en undskyldning for at have lyst til de mærkeligste ting hehe..

Lige nu glæder jeg mig også bare til fødslen, og det nyder jeg jo også bare.. For ved jo ikke om det lige pludselig ændrer sig til overdreven nervøsitet

Det er bare skønt 

Anmeld

1. december 2011

Nadia&Daniel

Drømme skriver:

(beklager rodet )

Virkelig smuk mave - spændt på resultatet.. Vi kender heller ikke selv kønnet, da jeg var gravid. Men næsten alle sagde en drenge (incl. svigermor), havde dog selv fornemmelsen af en PIGE - og hvad fik vi = EN PIGE

Anmeld

1. december 2011

LilleMie

Drømme skriver:

(beklager rodet )

Jeg har stemt dreng, da din mave ligner min lidt og jeg for tiden tror, at vi får en dreng  Vi vil heller ikke vide kønnet, så jeg kender godt til spændingen!

Jeg glæder mig bare så meget til om ca. 11 uger, når spændingen bliver udløst hos os 

Anmeld

1. december 2011

Drømme

M (: skriver:

Ah, okay, det gør det også lidt nemmere at i har valgt et orange/limegrønt farvetema - så er der da lidt at gå efter.

Synes også det fede ved at holde det hemmeligt (udover det romantiske i situationen <3) er, at man køber alt i neutralt, og dermed kan det også bruges til evt. kommende bebs'er

Ja, enig, så har man jo startpakken klar

Ja, det er det, men vi har faktisk købt overraskende lidt i de farver.. Kun nogle få stofbleer i turkis og limegrøn (har endnu ikke fundet nogle orange ), men ellers så er det hele faktisk neutralt..

Men, når vi skal igang med børneværelset (når vi får en lejlighed for os selv &nbsp så har jeg tænkt mig at male orange og limegrønne striber Og håber så bare kæresten er med på den idé Hehe..

En anden god ting, synes jeg (med mit minus-lyserødt flip) er, at min lyserødt-elskende faster ikke kan gå amok med tøj køb før babyen er kommet til For er det en pige, og vidste hun det, så havde vi med garanti en kæmpe bunke lyserøde ting - og det vil jeg bare gerne undgå 

Anmeld

1. december 2011

M (:

Drømme skriver:

Ja, enig, så har man jo startpakken klar

Ja, det er det, men vi har faktisk købt overraskende lidt i de farver.. Kun nogle få stofbleer i turkis og limegrøn (har endnu ikke fundet nogle orange ), men ellers så er det hele faktisk neutralt..

Men, når vi skal igang med børneværelset (når vi får en lejlighed for os selv &nbsp så har jeg tænkt mig at male orange og limegrønne striber Og håber så bare kæresten er med på den idé Hehe..

En anden god ting, synes jeg (med mit minus-lyserødt flip) er, at min lyserødt-elskende faster ikke kan gå amok med tøj køb før babyen er kommet til For er det en pige, og vidste hun det, så havde vi med garanti en kæmpe bunke lyserøde ting - og det vil jeg bare gerne undgå 

Haha ja, og hvordan skal man lige få sagt, at man får en datter og ikke en lille prinsesse, som ikke kan iklædes andet end lyserødt, glimmer og tyl? 

Anmeld

1. december 2011

Drømme

delimus skriver:

Rart at vide, at man ikke er den eneste der har valgt ikke at vide kønnet  

Her bliver spændingen udløst i næste uge og vi tror det bliver en pige, men nu må vi se 

Vil også mene det må være den største overraskelse. OG jeg tror på den er endnu større at få at vide, når bebs lander end til en eller anden scanning 

Hvordan ved du I får det at vide i næste uge ? Skal du sættes igang, eller ?

Hehe, ja, der er godt nok mange der vælger at få kønnet at vide.. Jeg nyder bare spændingen

Og det er så sjovt at gå og gætte, hehe.. Tror jeg også det er Så er der i hvert fald en skøn overraskelse uanset om der kommer nogen ubehagelige overraskelser eller ej. Og så har man det at glæde sig til Og det er virkelig mange år siden jeg sidst har glædet mig så meget  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.