Taberlisten! Uge 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Anonym

I morgen starter jeg i fitness center for første gang i laang tid og jeg glæder mig.. Nu skal der bare trænes så jeg kan komme bare lidt i form..

Tænker om jeg skal skrive her i tråden hver gang jeg har været nede og træne så i andre måske tænker ''det vil jeg også og jeg gør det!!'' ??

Ano4x4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MaleneS2011baby<3 skriver:

Der kommer en ny tråd hver mandag som kommer til og hedde det samme som denne, så hver mandag holder du bare øje med den og skriver det ind du nu vil..

mange tak for hjælpen

Anmeld

30. november 2011

Muhmi

Ditte_Marie skriver:

Det her havde jeg også tænkt mig at gøre når jeg har født

Du kom mig i forkøbet

Men jeg vil gerne være med! SNART! forhåbentlig

Kan jeg godt det til den tid?

DET kan du i hvert fald, du joiner bare når du føler for det

Jeg har mange kiloer der skal af, så tråden stopper bestemt ikke med det samme

Anmeld

1. december 2011

Kloster

Jeg vil også... Jeg vil også....

(Har lige kopieret fra Frøken J   )

Startvægt d. 21/11-2011: 63,8 kg.

Vægt i dag d. 1/12-11: 61,6 kg.  

Målvægt: 55 kilo.

Har tabt mig indtil nu: 2,2 kg.

Kropsmål:

Højde: 158 cm 

Overarm: 29 cm 

Talje: 81 cm 

Mave ved navlen: 97 cm 

Hofter: 101 cm 

Lår: 59 cm 

Lægge: 37 cm

Bryst: 98 cm

Anmeld

1. december 2011

bobbles

Muhmi skriver:

Goddag de damer

NU skal kiloerne simpelthen af os... Og jeg tænker at vi ikke kunne have valgt et bedre tidspunkt, for hold op hvor skal vi igennem mange fristelser i den næste måneds tid  Men VI KAN GODT og især hvis vi holder hinanden oppe på det!

Jeg har i går meldt mig ind i De Danske Vægtkonsulenter og hold op hvor har vi en dejlig konsulent! HUN kan finde ud af at motivere én!

Jeg vil hver uge, give jer nogle af de råd som hun giver os på holdet og jeg vil så vidt muligt, give jer en opskrift med en lækker ret mad (Fra DDV's bøger) som i selv kan lave derhjemme!

Du kan oprette dig anonymt, men vælg at skrive som f.eks. "Ano89" osv. HVIS du vil lægge billede ind og stadig gerne vil være anonym, så kan du lade være med at have dit ansigt med på billedet.. Vi kan ikke kende den ene krop fra den anden Og det giver mere motivation hvis du lægger dit billede ind!

Og så skiver vi mål og vægt osv.

Mine mål er:

Lår (Hvor det er bredest): 80

Hofte: 139

Talje: 114

Bryst: 122

Overarm: 38

Startvægt: 118,2 kg

Min alder: 26 år

Min alder pga. fedt: 41 år

Vægt jeg vil vil nå: 75 kg

DDV-råd:

Prøv at tage en æbleskive og en hvid serviet (Næste gang du får det) og pres æbleskiven i servietten... Og se så hvor meget fedt det egentlig er du propper dig med! FØJ siger vi bare!

Så tøser! Så er det jeres tur

Opskrift kommer senere

Jeg tør godt stå frem uden at være anonym, det er et fedt initiativ så kan man sammen støtte hinanden, og er faldet meget tilbage i den gamle rille med chips slik osv. men prøvede at starte på en frisk igen her til morgen, og håber jeg denne gang kan holde det

Min start vægt : 96 kg.

Min nuværende vægt: 88,8 kg.

Min alder: 25 år

Vægt jeg vil nå: 65 kg

håber på en masse støtte og opbakning fra jer tøsser herinde, for vil virkelig gerne få en mere strammere mave og lår

har oploadet 4 billeder billede nummer 1 er fra da jeg vejede 96 kg, og de andre 3 er lige taget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. december 2011

Anonym

Ano4x4 skriver:

Jeg har idag været til min første træningstime i motioncentret, og puha det var hårdt.. Jeg havde en instruktør der lavede træningsprogram til mig og ville se hvor meget jeg kunne, så jeg kan love jer for jeg har givet den gas i 1 time og 15 minutter..

Det er hårdt at starte især fordi man skal presse sig selv rigtig hårdt og samtidig flytte nogle grænser, min instruktør spurgte hvad jeg ikke brød mig om dernede og jeg har det rigtig skidt med løbebåndet.. Men der var ingen kære mor jeg var oppe og løbe og det var faktisk ikke så slemt ..

Jeg tager derned igen imorgen tidlig og kører programmet igennem igen

Har i andre fået dyrket noget motion i dag ?

Anmeld

1. december 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Ano4x4 skriver:

Jeg har idag været til min første træningstime i motioncentret, og puha det var hårdt.. Jeg havde en instruktør der lavede træningsprogram til mig og ville se hvor meget jeg kunne, så jeg kan love jer for jeg har givet den gas i 1 time og 15 minutter..

Det er hårdt at starte især fordi man skal presse sig selv rigtig hårdt og samtidig flytte nogle grænser, min instruktør spurgte hvad jeg ikke brød mig om dernede og jeg har det rigtig skidt med løbebåndet.. Men der var ingen kære mor jeg var oppe og løbe og det var faktisk ikke så slemt ..

Jeg tager derned igen imorgen tidlig og kører programmet igennem igen

Har i andre fået dyrket noget motion i dag ?

Puha, det lyder hårdt! Men hold op hvor dejligt! Det er altid lækkert når der er træner på... De kan ligesom holde ens gejst oppe

SEJT GÅET!!

Nopes, har ikke dyrket mortion, men gik ekstra hurtigt, hjem da vi var ude og handle, for at få pulsen op

Anmeld

2. december 2011

A&F

Fed tråd. Jeg melder mig også ind. Har dog ikke fået taget mål endnu . Mangler 5 kg til mål.Begyndte igår 1 december. Min højde:161                                                                                Startvægt: 58. Ønskevægt: 53 kg. Yes we can                                                                                                                                                                                                                         

Anmeld

2. december 2011

Anonym

Så er jeg igen lige kommet hjem fra 1 times rigtig hård træning.. Jeg håber virkelig det hjælper på vægten, når man tænker på hvor ondt jeg har i skroget idag

piv piv fra Ano4x4

Anmeld

2. december 2011

signe.

Så har jeg lige været på vægten ; 60,5 kg! det vil sige jeg har tabt 500 gram siden jeg meldte mig ind her. 9,5 kg tilbage til drømmevægten!

Fik 2 avocadoer til morgenmad. Tager en smoothie til mellemmåltid her ved 11 tiden UDEN sukker eller noget.

Jeg er gået på kompromis, jeg kan ikke undvære cola(og ingen kan motivere mig til at stoppe ) men er gået på det kompromis at det KUN må drikkes i weekenden, og det er UDEN søndag... Derudover træner jeg mandag og torsdag i motionscenter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.