Vil du være med??? vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Na-Wi

MaleneS2011baby<3 skriver:

Jeg blev meget inspireret af Frøken J 's tabertråd som hjælper hendes motivation ved og være offentlig, og ja kunne godt tænke mig og se om det kunne være en motivation for mig til og komme igang med og få tabt alle de ekstra kilo..

Men jeg fik tanken om at vi laver en tråd en gang i ugen hvor vi alle f.eks. skriver vores mål, vægt og evt før og efter billeder.. Så altså alle der vil er med i tråden, MEN forpligter sig til og skrive mindst en gang om ugen, og stå frem hvis ikke de kan/vil være med på listen mere.. På den måde kan vi måske hjælpe hinanden..

Så tøser jeg håber ikke jeg er den eneste, på denne liste..

Evt kunne være at en plus medlem lavede tråden så det var muligt og være ano, da jeg f.eks. ikke er nær så sej som Frøken J og tør sætte billeder ind og stå frem, så ano kunne være fedt for mig..

Vi kunne evt kalde tråden f.eks: TABERLISTEN og så for hver uges vejnings osv liste kalder vi så indlægget TABERLISTEN 2, TABERLISTEN 3 osv osv så vi kan finde rundt og andre kan følge med..

Nogen der kunne være frisk på dette?

Kom frisk piger..

- Malene&Maja

Imorgen går jeg på juleferie helt til d. 9/1-2012 .. og har derfor købt et medlemskab i vores lille lokale fitness center da jeg ikke vil gro fast herhjemme i al den tid ..

På torsdag skal jeg have min første time med instruktør og derefter er det min plan at tage ned og træne hver morgen når den lille er afleveret i dp..

Jeg tror gerne jeg vil være med, men ved ikke om jeg har lyst til at lægge min vægt ud på nettet men vil lige tænke lidt over det.. Nu har jeg jo en fantastisk chance for at give den en skalle både med kost og motion

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

twinboys skriver:

hvor og hvornår starter vi... jeg er klar...

Muhmi opretter en tråd idag og ellers er det hver mandag.. Vi kan være ano og ikke ano, vælger man og være ano så skal man have et ano navn som man bruger hver mandag i tråden f.eks: Ano89.. Hvis man vil er det både vægt, cm, billeder og hvad der nu ellers er man vil dele..

Man kan komme og gå som man vil, men jeg synes at hvis man er med i det så skal man sige til hvis man ikke længere vil eller har givet op og lignende..

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Muhmi skriver:

Vi kan lave tråden i dag og så igen på mandag?

Det er en aftale du for lov og stå for det hver mandag så hvis du vil.. Og idag.. Hvad vil du kalde indlægget? for synes de skal have samme overskrift så det er til og kende bare med inten uge nr eller lignende.. og så skrier man navn vægt cm og viser billeder..

Anmeld

29. november 2011

Muhmi

MaleneS2011baby<3 skriver:

Det er en aftale du for lov og stå for det hver mandag så hvis du vil.. Og idag.. Hvad vil du kalde indlægget? for synes de skal have samme overskrift så det er til og kende bare med inten uge nr eller lignende.. og så skrier man navn vægt cm og viser billeder..

Jamen "Taberlisten" er vist godt nok tænker jeg

Og jeps, jeg laver en tråd hver mandag så

Anmeld

29. november 2011

ønskerbaby

jeg vil os gerne være med selvom det bliver hårdt her i december min plan var ellers fra 1 januar men vil da gerne være med skal tabe 5kg ca

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

stm2812 skriver:

Synes at det lyder som en super god ide, og det kunne da helt sikkert godt være interessant for mig. Det er også meget mere motiverende hvis man har nogle man på en måde skal stå til regnskab for hver uge.

Synes det er et super godt initiativ...

Muhmi opretter en tråd idag og ellers er det hver mandag.. Vi kan være ano og ikke ano, vælger man og være ano så skal man have et ano navn som man bruger hver mandag i tråden f.eks: Ano89.. Hvis man vil er det både vægt, cm, billeder og hvad der nu ellers er man vil dele..

Man kan komme og gå som man vil, men jeg synes at hvis man er med i det så skal man sige til hvis man ikke længere vil eller har givet op og lignende..

TRÅDEN KOMMER HVER MANDAG TIL OG HEDDE: TABERLISTEN

så hold øje med den og hver med

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

A.S. skriver:

uh jeg kunne godt være frisk også. Mangler stadig de sidste kg efter jeg fødte i maj, men ja mangler motivationen. Så ku være fedt, hvis man fik en forpligtigelse her. Prøvede noget af det samme med en veninde, men hun tabte lynhurtigt sit, så det var jo ikke lige super fedt, at være den eneste så...

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Slott skriver:

Jeg synes det er en fantastisk ide - jeg tror jeg er frisk Jeg har jo godt nok ikke født men vil gerne smide lidt kilo

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Henriette Aaby skriver:

Det vil jeg rigtig gerne. Jeg skal bare lige smutte en baby ud, men er bestemt klar til at hoppe på 1. januar hvis det er ok?

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Dubai skriver:

Jeg er frisk, skal nok bare lige forbi en vaegt foerst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.