Vil du være med??? vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Slott skriver:

Jeg synes det er en fantastisk ide - jeg tror jeg er frisk Jeg har jo godt nok ikke født men vil gerne smide lidt kilo

mit er heller ikke så meget fra fødslen var også stor før så det er noget der skal arbejdes med og alle er velkomne, om det er fødsles vægt eller andet om det er 1 kg eller 100 kg der skal tabes, alle skal være velkomne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Hulubulu86

Jeg er frisk, skal nok bare lige forbi en vaegt foerst

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Henriette Aaby skriver:

Det vil jeg rigtig gerne. Jeg skal bare lige smutte en baby ud, men er bestemt klar til at hoppe på 1. januar hvis det er ok?

Mange hilsner

Henriette

Det er nok en god ide..  Selvfølgelig, folk må komme og gå som de vil, men synes man siger til hvis man har givet op eller andet..

Regner med at det skal være længe med denne tråd, da jeg ihvert fald har lang vej til målet..

Anmeld

29. november 2011

Camulla

Jeg har termin 14. januar, men vil gerne være med derefter. Kan man det?? 

Super initiativ i øvrigt!

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Muhmi skriver:

Jamen så vil jeg gerne være plusmedlemmet der starter tråden hvis det er?

Jeg meldte mig ind i ddv i går

Det lyder rigtig godt.. Vil du gerne stå frem med mål og billeder eller helst være anò?

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Dubai skriver:

Jeg er frisk, skal nok bare lige forbi en vaegt foerst

Hehe ellers kan du køre på målebånd og evt billeder indtil da

Anmeld

29. november 2011

Muhmi

MaleneS2011baby<3 skriver:

Det lyder rigtig godt.. Vil du gerne stå frem med mål og billeder eller helst være anò?

Jeg tør godt stå frem.... Jeg skal bare lige have fundet kameraet

Og skal selvfølgelig nok gøre det muligt at være anonym og så kunne man kalde sig ano1, ano2, ano3 og så videre tænker jeg... Så kan vi nemlig holde styr på hvem de anonyme er

Anmeld

29. november 2011

Hulubulu86

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hehe ellers kan du køre på målebånd og evt billeder indtil da

Burde nok faa koebt et maalebaand ogsaa . Ej men faar koebt en vaegt i weekenden, billeder kan jeg heldigvis klare .

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Camulla skriver:

Jeg har termin 14. januar, men vil gerne være med derefter. Kan man det?? 

Super initiativ i øvrigt!

Selvfølgelig, man må komme og gå som man vil, men synes man skal stå frem hvis man ikke er med længere.. Men regner med dette er en tråd/gruppe der skal vare ved længe da jeg har langt til mål..

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Muhmi skriver:

Jeg tør godt stå frem.... Jeg skal bare lige have fundet kameraet

Og skal selvfølgelig nok gøre det muligt at være anonym og så kunne man kalde sig ano1, ano2, ano3 og så videre tænker jeg... Så kan vi nemlig holde styr på hvem de anonyme er

Jamen hvis du har lyst så for du lov og være den der starter en tråd f.eks. hver fredag med dine mål og billeder osv og så kan folk så gøre efter der, og ja jeg tænkte nemlig også at alle skal have et bestemt ano navn så man kan se hvem der er hvem af ano..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.