Vil du være med??? vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Frøken J. skriver:

Ja, det læste jeg godt, men det er ikke lige det jeg spørger om Jeg spørger om der kommer et link her i tråden til den tråd hun opretter. Hun har hemmelig profil, så man kan ikke se hendes oprettede tråde via hendes profil, så hvis den ikke lige ligger på forsiden er den måske svær at finde  

nåh jo men det kan jeg sagtens gøre så..  hver mandag eller bare lige idag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

stm2812

MaleneS2011baby<3 skriver:

Muhmi opretter en tråd idag og ellers er det hver mandag.. Vi kan være ano og ikke ano, vælger man og være ano så skal man have et ano navn som man bruger hver mandag i tråden f.eks: Ano89.. Hvis man vil er det både vægt, cm, billeder og hvad der nu ellers er man vil dele..

Man kan komme og gå som man vil, men jeg synes at hvis man er med i det så skal man sige til hvis man ikke længere vil eller har givet op og lignende..

TRÅDEN KOMMER HVER MANDAG TIL OG HEDDE: TABERLISTEN

så hold øje med den og hver med

årrrh det lyder rigtig godt. den vil jeg lige kigge nærmere på i morgen når bettefisen sover Takker for info (:

Anmeld

29. november 2011

Kofoed.

Jeg er frisk, så nu ventes der bare på tråden

Anmeld

29. november 2011

Frøken J.

nåh jo men det kan jeg sagtens gøre så..  hver mandag eller bare lige idag?

bare lige i dag tror jeg

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Kofoed. skriver:

Jeg er frisk, så nu ventes der bare på tråden

Muhmi opretter en tråd idag og ellers er det hver mandag.. Vi kan være ano og ikke ano, vælger man og være ano så skal man have et ano navn som man bruger hver mandag i tråden f.eks: Ano89.. Hvis man vil er det både vægt, cm, billeder og hvad der nu ellers er man vil dele..

Man kan komme og gå som man vil, men jeg synes at hvis man er med i det så skal man sige til hvis man ikke længere vil eller har givet op og lignende..

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Frøken J. skriver:

bare lige i dag tror jeg

okay det gør jeg..

Anmeld

29. november 2011

Sommersko

Super, jeg holder øje.

Men hvordan kommer dette anoXX til at fungere, hvis vi internt skulle kunne vide, hvem hinanden er?

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

A.S. skriver:

Super, jeg holder øje.

Men hvordan kommer dette anoXX til at fungere, hvis vi internt skulle kunne vide, hvem hinanden er?

jamen du finder på et ano navn selv som du bare lader være med og fortælle nogen hvad er så hver gang du skriver i tråden skriver du fx hilsen anoxx og det navn bruger du så hver gang du skriver i den tråd så kan vi følge dig uden og vide det er lige præcis dig..

var det forståeligt?

Anmeld

29. november 2011

Sommersko

jamen du finder på et ano navn selv som du bare lader være med og fortælle nogen hvad er så hver gang du skriver i tråden skriver du fx hilsen anoxx og det navn bruger du så hver gang du skriver i den tråd så kan vi følge dig uden og vide det er lige præcis dig..

var det forståeligt?

ok så er jeg med

Anmeld

29. november 2011

Henriette Aaby

Super glæder mig til januar så jeg kan oppe på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.