Vil du være med??? vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Dubai skriver:

Burde nok faa koebt et maalebaand ogsaa . Ej men faar koebt en vaegt i weekenden, billeder kan jeg heldigvis klare .

Heheh super, det lyder godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Henriette Aaby

MaleneS2011baby<3 skriver:

Det er nok en god ide..  Selvfølgelig, folk må komme og gå som de vil, men synes man siger til hvis man har givet op eller andet..

Regner med at det skal være længe med denne tråd, da jeg ihvert fald har lang vej til målet..

Jeg regner med at skal tabe 70-75 kg når jeg har født. Nogle af kg vil selvfølgelig være rigtig let at komme af med pga væske i kroppen nu, men resten kommer til at tage lang tid. Og det vil være super med internet opbakning. Godt initiativ

Anmeld

29. november 2011

twinboys

hvor og hvornår starter vi... jeg er klar...

Anmeld

29. november 2011

stm2812

Det er nemlig det, og det har jeg bare gjort så tit at det er løgn, så nu skal der gøres noget!!!

ja det har vi også alt alt alt for tit gjort herhjemme. er nu i gang igen. er på 2. dagen og har heldigvis ikke snydt endnu. Meeeen der er langt tid til lørdag hvor vi må synde lidt

Anmeld

29. november 2011

Muhmi

Jamen hvis du har lyst så for du lov og være den der starter en tråd f.eks. hver fredag med dine mål og billeder osv og så kan folk så gøre efter der, og ja jeg tænkte nemlig også at alle skal have et bestemt ano navn så man kan se hvem der er hvem af ano..

Okay... Hvornår er der så stemning for at tråden bliver oprettet? Den kunne jo blive hver mandag, for der har jeg lige været til vejning og sådan

Anmeld

29. november 2011

Muhmi

Vi kan lave tråden i dag og så igen på mandag?

Anmeld

29. november 2011

Hailiesmom11

Jeg er frisk kunne være man kunne tage sig sammen så

Har lige 20 kg at smide og vil prøve at bruge "spis dig gravid" ikke fordi jeg vil være gravid igen lige nu, men fordi en veninde med pco har anbefalet den  så den bliver købt i morgen..

Men hvornår starter vi?

Anmeld

29. november 2011

Mette M

Jeg er også med hvis der oprettes en tråd...

Anmeld

29. november 2011

Sommersko

nej det kan jeg godt se, men herinde kunne vi jo være en flok, så er der jo nogen hele tiden (forhåbentlig), Jeg har ihvertfald lang vej..

fedt. Hvornår starter vi? altså jeg plejer at veje hver mandag og så måle en gang i måneden, men ved ikke hvad der er stemning for? Er klar på vægt + mål, og hvis man kan være ano, så kan jeg da også smide et billede

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Henriette Aaby skriver:

Jeg regner med at skal tabe 70-75 kg når jeg har født. Nogle af kg vil selvfølgelig være rigtig let at komme af med pga væske i kroppen nu, men resten kommer til at tage lang tid. Og det vil være super med internet opbakning. Godt initiativ

har selv nogen og 30 kg så det tager også tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.