Hva tror i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

1990h

Anonym skriver:

Sidste ganG jeg var gravid, der havde jeg ømme bryster og brystvorter, sammentrækning omkring min navle og kunne tuoverser alt, plus jeg var meget sulten. Denne her gang har jeg bare ikk ømme bryster, men alt det andet, plus det har stukket en del i brysterne, så er meget spændt;-)

det bliver riiigtigt spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Sagen er den, at jeg testede her til morgen og den så negativ ud, og så gik jeg ned og luftede hunden.

Jeg tager den så tager af spanden og kigger en gang mere, hvor den ser sådan her ud:

og kan i overhovedet se den streg som jeg kan se???

Jeg kan se en streg. men siger NEGATIV.. Har selv prøvet både med denne type test og valmed hvor der kommer en streg efter den relle tid, men ingen graviditet..
Det er derfor det er såå vigtigt ikke at aflæse efter den reelle tid.

Test igen om et par dage..

Anmeld

30. november 2011

l.kjoeller

DEr er vidst en tidsfrist på hvor længe testen må ligge før den er ugyldig men hvis den er overholdt så tillykke

Anmeld

30. november 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg kan se en streg. men siger NEGATIV.. Har selv prøvet både med denne type test og valmed hvor der kommer en streg efter den relle tid, men ingen graviditet..
Det er derfor det er såå vigtigt ikke at aflæse efter den reelle tid.

Test igen om et par dage..

Oki, jamen det jo heller ikk til at vide, men håber lidt og skal nok give en opdate;-)

Anmeld

30. november 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

DEr er vidst en tidsfrist på hvor længe testen må ligge før den er ugyldig men hvis den er overholdt så tillykke

Det er ikk over holdt da jeg luftede hund og ikke tjekkede hvor lang tid der gik før den kom, så ved ikk om det er før eller efter de 5 minutter :-)

Anmeld

30. november 2011

Anonym trådstarter

Hansen1990 skriver:

det bliver riiigtigt spændende

Ja for katten;-) kan ikk rigtig vendte;-) hehe

Anmeld

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Oki, jamen det jo heller ikk til at vide, men håber lidt og skal nok give en opdate;-)

Jeg krydser for dig ihvertfald, kan læse der er 4 dage til testdag.

og ser frem til opdate..

Anmeld

30. november 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Det er ikk over holdt da jeg luftede hund og ikke tjekkede hvor lang tid der gik før den kom, så ved ikk om det er før eller efter de 5 minutter :-)

JEg følger med og

Anmeld

30. november 2011

Hasselnødden

Har stemt negativ grundet de mulige overskredne 5 minutter, men  og håber da af hjertet at du kan glæde din kæreste med en stor julegave

Anmeld

30. november 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg krydser for dig ihvertfald, kan læse der er 4 dage til testdag.

og ser frem til opdate..

Ja ved ikk om det er 2 eller 4 dage;-) hehe men tester fredag tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.