Hva tror i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hva tror i??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.343 visninger
51 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Anonym trådstarter

Sagen er den, at jeg testede her til morgen og den så negativ ud, og så gik jeg ned og luftede hunden.

Jeg tager den så tager af spanden og kigger en gang mere, hvor den ser sådan her ud:

og kan i overhovedet se den streg som jeg kan se???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

stm2812

Anonym skriver:

Sagen er den, at jeg testede her til morgen og den så negativ ud, og så gik jeg ned og luftede hunden.

Jeg tager den så tager af spanden og kigger en gang mere, hvor den ser sådan her ud:

Jeg kan altså godt se en streg.. Et forsigtigt tillykke herfra

Hvis det er så prøv igen i morgen eller om et par dage med morgenurin Men tror nu den er der

Anmeld

29. november 2011

camilla_agermose

Anonym skriver:

Jeg kan godt se nr 2 streg, men som du skriver så luftede du hunden og så først den anden streg da du kom tilbage. jeg gætter på det billede er taget noget efter 5 min fra du tog testen.

Derfor har jeg stemt negativ.

Jeg håber ikke jeg har ret, og synes du skal teste imorgen igen

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Jeg kan altså godt se en streg.. Et forsigtigt tillykke herfra

Hvis det er så prøv igen i morgen eller om et par dage med morgenurin Men tror nu den er der

Ja jeg prøver igen, har jo første test dag om 4 dage, og testen havde jo måske ligget lidt for længe, men håber sådan

ihhh tak

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

camilla_agermose skriver:

Jeg kan godt se nr 2 streg, men som du skriver så luftede du hunden og så først den anden streg da du kom tilbage. jeg gætter på det billede er taget noget efter 5 min fra du tog testen.

det er nemlig rigtigt, billedet er efter 5 minutter, derfor jeg ikke helt tror på det, men da jeg nu synes det er lidt spændende og se hvad det ender med, lavede jeg lige denne "undersøgelse"

Anmeld

29. november 2011

Muhmi

Kan godt se en streg

Tillykke!!

Anmeld

29. november 2011

stm2812

camilla_agermose skriver:

Uhhh nu bliver jeg jo også helt i tvivl... Havde ikke lige det med de 5 min i tankerne... vidste ikke at der evt kunne komme sådan et lille positivt udslag så.. Men håber også for TS skyld at du tager fejl

Anmeld

29. november 2011

stm2812

Anonym skriver:

Ja jeg prøver igen, har jo første test dag om 4 dage, og testen havde jo måske ligget lidt for længe, men håber sådan

ihhh tak

Uhh håber den er der Du må i hvert fald lige holde os opdateret når du ved mere

Anmeld

29. november 2011

Sof

Smed du testen ud inden de 5 minutter var gået, så den i princippet kan være kommet inden for de 5 minutter, men at du ikke har set den indenfor 5 minutters tidsrammen?

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Uhh håber den er der Du må i hvert fald lige holde os opdateret når du ved mere

Skal jeg nok Holder det også lidt hemmeligt for kæresten indtil jeg ved mere præcist hva den er måske en julegaveoverraskelse kan gøre ham RIGTIG glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.