Hva tror i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Smed du testen ud inden de 5 minutter var gået, så den i princippet kan være kommet inden for de 5 minutter, men at du ikke har set den indenfor 5 minutters tidsrammen?

hehe ja det må jeg indrømme jeg gjorde, for trode ikke rigtig på at der ville komme nogen streg og så for at min kæretse ikke skulle opdage jeg havde testet endnu

prøver igen på fredag tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Sof

Anonym skriver:

hehe ja det må jeg indrømme jeg gjorde, for trode ikke rigtig på at der ville komme nogen streg og så for at min kæretse ikke skulle opdage jeg havde testet endnu

prøver igen på fredag tror jeg

Så kan jeg da fortælle at min var lige så tydelig 5 dage over termin og du kan så se på ticker hvad der er kommet ud af det  Et forsigtigt tillykke herfra, og så vil jeg råde dig til at tage en clearblue digital, det måtte jeg gøre for at være sikker 

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Så kan jeg da fortælle at min var lige så tydelig 5 dage over termin og du kan så se på ticker hvad der er kommet ud af det  Et forsigtigt tillykke herfra, og så vil jeg råde dig til at tage en clearblue digital, det måtte jeg gøre for at være sikker 

Smiler ihh håber da jeg er ligeså heldig

Skal nok give en opdate om et par dage

Anmeld

29. november 2011

stm2812

Anonym skriver:

Skal jeg nok Holder det også lidt hemmeligt for kæresten indtil jeg ved mere præcist hva den er måske en julegaveoverraskelse kan gøre ham RIGTIG glad

Er også rart at du selv lige er sikker på det først, selvom det kan være svært at holde hemmeligt for ham

Jaa det ville da bare være alletiders gave her op til jul for jer

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Er også rart at du selv lige er sikker på det først, selvom det kan være svært at holde hemmeligt for ham

Jaa det ville da bare være alletiders gave her op til jul for jer

Ja for katten, han kan jo se på mig, at der er et eller andet, men har sagt jeg siger det senere og senere kan jo bare efter weekenden eller sådan noget, afhængig af hvorlænge jeg kan holde det hemmeligt

alt hva jeg kan hehe

Anmeld

29. november 2011

Sof

Anonym skriver:

Smiler ihh håber da jeg er ligeså heldig

Skal nok give en opdate om et par dage

Den vil jeg glæde mig til 

Anmeld

29. november 2011

stm2812

Anonym skriver:

Ja for katten, han kan jo se på mig, at der er et eller andet, men har sagt jeg siger det senere og senere kan jo bare efter weekenden eller sådan noget, afhængig af hvorlænge jeg kan holde det hemmeligt

alt hva jeg kan hehe

haha ja det kan det nemt være Virker til at det er, men spørger lige for en sikkerheds skyld, er det planlagt baby?

Anmeld

29. november 2011

MaleneJensen

Anonym skriver:

Sagen er den, at jeg testede her til morgen og den så negativ ud, og så gik jeg ned og luftede hunden.

Jeg tager den så tager af spanden og kigger en gang mere, hvor den ser sådan her ud:

og kan i overhovedet se den streg som jeg kan se???

Jeg har sagt positiv men også prøv af teste om nogle dage for af være sikker Men Tillykke hvis den er god nok

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

haha ja det kan det nemt være Virker til at det er, men spørger lige for en sikkerheds skyld, er det planlagt baby?

jeps det er skam planlagt og har prøvet i et år, så vi håber den er der

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

MaleneJensen skriver:

Jeg har sagt positiv men også prøv af teste om nogle dage for af være sikker Men Tillykke hvis den er god nok

Takker

skal nok prøve igen om nogen dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.