Hva tror i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

stm2812

Anonym skriver:

jeps det er skam planlagt og har prøvet i et år, så vi håber den er der

Der bliver krydset alt som kan krydses herfra. Håber virkelig at den er der, så i kan få ønskebabyen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Der bliver krydset alt som kan krydses herfra. Håber virkelig at den er der, så i kan få ønskebabyen

Tusind tak kan jo næsten ikk vente nu;-)

Anmeld

29. november 2011

JuliBaby2012

Ja, jeg siger positiv!

Jeg testede med 3 forskellige teste på mens dag - og alle 3 blev først positive efter 30 min

Og jeg er temmelig meget gravid! Dog meget nyt...

Anmeld

29. november 2011

sandorff

jeg syntes den er positiv. alle mine tre var lige så utydelige...

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

sandorff skriver:

jeg syntes den er positiv. alle mine tre var lige så utydelige...

ihh håber sådan

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

JuliBaby2012 skriver:

Ja, jeg siger positiv!

Jeg testede med 3 forskellige teste på mens dag - og alle 3 blev først positive efter 30 min

Og jeg er temmelig meget gravid! Dog meget nyt...

Fedt så kan det være jeg tør håbe lidt

Anmeld

30. november 2011

1Wish

Jeg vil sige positiv

Jeg kom til at teste aaalt for tidligt, og smed den også i skralderen men ku ikk nære mig og kiggede på den noget tid efter og der var den altså meget positiv Men det troede jeg da slet ik på.. Så 4 dage før mens prøvede jeg igen og den var der sgu

Tror ikk på der kan komme en streg uden der er hcg i kroppen! 

Så tillykke

Anmeld

30. november 2011

1990h

Missice skriver:

Jeg vil sige positiv

Jeg kom til at teste aaalt for tidligt, og smed den også i skralderen men ku ikk nære mig og kiggede på den noget tid efter og der var den altså meget positiv Men det troede jeg da slet ik på.. Så 4 dage før mens prøvede jeg igen og den var der sgu

Så tillykke

jeg havde test med meget udtydelig streg og det var også lidt efter de 5 min og jeg fik mens nogle dage efter så tror godt der kan, de skriver jo os i brugsanvisningen at et negativt resultat kan ændre sig til svagt positivt..det skete med min..

krydser fingre for ts

Anmeld

30. november 2011

Anonym trådstarter

Hansen1990 skriver:

jeg havde test med meget udtydelig streg og det var også lidt efter de 5 min og jeg fik mens nogle dage efter så tror godt der kan, de skriver jo os i brugsanvisningen at et negativt resultat kan ændre sig til svagt positivt..det skete med min..

krydser fingre for ts

Sidste ganG jeg var gravid, der havde jeg ømme bryster og brystvorter, sammentrækning omkring min navle og kunne tuoverser alt, plus jeg var meget sulten. Denne her gang har jeg bare ikk ømme bryster, men alt det andet, plus det har stukket en del i brysterne, så er meget spændt;-)

Anmeld

30. november 2011

Anonym trådstarter

Missice skriver:

Jeg vil sige positiv

Så tillykke

Jeg håber den er der;-) og har købt lidt flere teste Idag, så måske prøver jeg igen imorgen;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.