på talefod med kærestens eks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

lycly

Jeg har aldrig mødt eller snakket med min kærestes ekskæreste. Og har egentlig heller ikke lyst til det. Jeg tror det ville være meget underligt at være venner med en pige som ens kæreste engang har siddet og sagt "jeg elsker dig" til og været i seng med osv.
Jeg vil hellere være lidt naiv og bilde mig ind at han ikke har haft andre end mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

TbCp

Hende min mand var sammen med længst tid, 7 år, snakkede jeg fint med. Jeg kende hende inden jeg fandt sammen med min mand. Hun trak sig dog mere og mere med tiden, hvilket egentlig passede mig fint

Anmeld

29. november 2011

Sof

En af dem er jeg  Kendte hende før jeg vidste det var hans x 

Hans x lige før mig er jeg ikke. Jeg var, men det valgte hun fra, hvilket nok også var meget smart i og med at hun nægter min mand at se sin søn og hun kender min holdning til den slags. Jeg har kendt hende i lang tid inden jeg mødte min mand, men hun var kun en bekendt da jeg mødte ham og de var ikke sammen da hun opdagede graviditeten. Da han så blev kæreste med mig, der blev hun åbenbart sur på ham og stoppede kontakten med ham og jeg røg da jeg nægtede at tilbageholde informationer om deres søn fra min mand og det må hun jo så om.

Anmeld

29. november 2011

Angelspot

Ja, det er jeg nødt til at være, da min kæreste har to børn med sin eks. Så forholdet skal fungere for deres skyld

Anmeld

29. november 2011

Bshizzle

Nej jeg er ikke på talefod med kærestens's eks.. og gud være lovet det!!
De andre tøser han har været sammen med har jeg aldrig mødt..

Anmeld

29. november 2011

Witt

Nej, Nej & atter Nej ..
Nu kender jeg kun en af min kærestes ekser som ham har snakket meget med..  Men hende har jeg snakket med 2-3 gange, men næste gang jeg ser hende, jaa så ville det ikke være på en venlig måde .

Anmeld

29. november 2011

TaAsJu

Vi er på tale fod og snakker pænt sammen, og mere bliver det ikke til!! Det meste kommunikation forgår mellem mig og hende, da hvergang hun snakker med min mand skal lufte ALLE hendes problemer,.. Og det gider han ikke høre på!!

Anmeld

29. november 2011

JeNoVa

MelikkazMoar skriver:

er i på talefod eller ligefrem venner med jeres kærestes eks kæreste/kone (mand) ?

Min mands bedste ven(inde) er hans ekskæreste, som han var sammen med i 5 år.

Til at starte med var det lidt mærkeligt, at han handlede ind, spiste og hængte ud med sin ekskæreste hele tiden, men jeg fandt hurtigt ud af, at der ikke var noget at være nervøs for.

Jeg er ikke selv venner med hans ekskæreste, men vi snakker da sammen, når vi ses, da vi nogle gange besøger hinanden.

Min mand og jeg er nu flyttet på lang afstand af eksen, men de ringer stadig tit sammen. Jeg er kun glad for, han har en at snakke med, som kender ham så godt (udover mig selv).

Anmeld

29. november 2011

MelikkazMoar

SussieThyssen skriver:

Altså min nuværende mands ekskærester og hans x-kone har jeg aldrig mødt, men hvis jeg havde, så ville jeg da helt sikkert være det.

Og jeg havde da et særdeles udmærket forhold, til mine 2 forgående mænds x'er..så ikke noget der.

Ligesom min nuværende mand har et fint forhold til de af mine x'er han kender.

Vi er da voksne mennesker, mere er der ikke til det, så hvad skulle problemet være??

ja..

nogle gange kan jeg virkelig hade hans eks kone.. og andre gange er hun bare den jeg har aller mest lyst til at se..

men det er lige modsat for min veninde som slet ikke er på noget bær talefod med hendes kærestes eks

Anmeld

29. november 2011

Frk-Lotusblomst

MelikkazMoar skriver:

er i på talefod eller ligefrem venner med jeres kærestes eks kæreste/kone (mand) ?

Han har faktisk ikke rigtig haft nogen kærester.. men mest FUN-piger..
to af dem snakekr ejg ikke med, simpelthen fordi at den ene kender jeg ikke og den anden er et fjols der fortjente en på kassen (har ikke givet hende den, men hun burde have haft den )

Meeeeen, jeg er på talefod med den første han knaldede med. Og det er faktisk en ret sjov historie.. Min kæreste har været vild med mig siden jeg var 13, jeg var ikke interesseret i ham.. Han gad ikke vente længere efter jeg utallige gange havde afvist ham og haft andre kærester så han knaldede med en tøs der var vild med ham (han var jomfru..) - De knaldede ialt vist kun et par gange og hyggede lidt oralt..Nå men da jeg så endelig gav ham en chance og begyndte at komme sammen med min kæreste var hun stadg vild med ham (2½ år efter han blev vild med mig..)..
På min 16 års fødselsdag kom jeg så i skole. og gæt hvem vikaren var. HAHAHA. Det var sku da hende dåsen der havde tager han mødom. HAHA.. Hun gjorde total grin med mig.. Der stod på tavlen jeg blev 16 år, hun viskede det ud og sagde: haha, tænk at der er nogen der gider komme sammen med så lille en pige (min kæreste var 18, blev 19 måneden efter).. WHHHAT tænkte jeg, hvis ikke en veninde havde slæbt mig ud af lokalet havde jeg klappet hende en. hahaha.. Jeg stod på gangen og SKREEEEEEEEEEEEG.. Jeg var tosset..Hende tøsen var så også min meget gode kammerats storesøster.
Kunne herefter ikke døje synet af hende.. Min kæreste spilelr håndbold og hun spillede i samme klub, der blev sendt diverse blikke og ejg var ret upopulær blandt pigerne derovre fordi jeg jo var hende der havde hugget min kæreste. - Selvom min kæreste i laaaaaaang tid ikke havde haft noget kørende med tøsen..

Men da de fandt ud af jeg ikke rigtig smuttede og hende tøsen fik anden kæreste ladge striden sig og jeg blev veninder med mange af pigerne - pånær tøsen... Jeg begyndte så selv at spille håndbold i den klub og undgik så bare tøsen.. Men som tiden gik begyndte vi at hilse på hinanden.. og i år har jeg sammen med 2 eninder arrangeret en venindes polterabend hvor hun skulle med.. Og her har hun anerkendt mig som person og vi ahr faktisk KRAMMET. haha.. Så ja jeg er på talefod med hende.. Og vi svinger egentlig okay sammen den dag i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.