MelikkazMoar skriver:
er i på talefod eller ligefrem venner med jeres kærestes eks kæreste/kone (mand) ?
Han har faktisk ikke rigtig haft nogen kærester.. men mest FUN-piger..
to af dem snakekr ejg ikke med, simpelthen fordi at den ene kender jeg ikke og den anden er et fjols der fortjente en på kassen

(har ikke givet hende den, men hun burde have haft den

)
Meeeeen, jeg er på talefod med den første han knaldede med. Og det er faktisk en ret sjov historie.. Min kæreste har været vild med mig siden jeg var 13, jeg var ikke interesseret i ham.. Han gad ikke vente længere efter jeg utallige gange havde afvist ham og haft andre kærester så han knaldede med en tøs der var vild med ham (han var jomfru..) - De knaldede ialt vist kun et par gange og hyggede lidt oralt..Nå men da jeg så endelig gav ham en chance og begyndte at komme sammen med min kæreste var hun stadg vild med ham (2½ år efter han blev vild med mig..)..
På min 16 års fødselsdag kom jeg så i skole. og gæt hvem vikaren var. HAHAHA. Det var sku da hende dåsen der havde tager han mødom. HAHA.. Hun gjorde total grin med mig.. Der stod på tavlen jeg blev 16 år, hun viskede det ud og sagde: haha, tænk at der er nogen der gider komme sammen med så lille en pige (min kæreste var 18, blev 19 måneden efter).. WHHHAT tænkte jeg, hvis ikke en veninde havde slæbt mig ud af lokalet havde jeg klappet hende en. hahaha.. Jeg stod på gangen og SKREEEEEEEEEEEEG.. Jeg var tosset..Hende tøsen var så også min meget gode kammerats storesøster.

Kunne herefter ikke døje synet af hende.. Min kæreste spilelr håndbold og hun spillede i samme klub, der blev sendt diverse blikke og ejg var ret upopulær blandt pigerne derovre fordi jeg jo var hende der havde hugget min kæreste.

- Selvom min kæreste i laaaaaaang tid ikke havde haft noget kørende med tøsen..
Men da de fandt ud af jeg ikke rigtig smuttede og hende tøsen fik anden kæreste ladge striden sig og jeg blev veninder med mange af pigerne - pånær tøsen... Jeg begyndte så selv at spille håndbold i den klub og undgik så bare tøsen.. Men som tiden gik begyndte vi at hilse på hinanden.. og i år har jeg sammen med 2 eninder arrangeret en venindes polterabend hvor hun skulle med.. Og her har hun anerkendt mig som person og vi ahr faktisk KRAMMET.

haha.. Så ja jeg er på talefod med hende.. Og vi svinger egentlig okay sammen den dag i dag.
Anmeld