på talefod med kærestens eks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er I på talefod med kærestens eks?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.929 visninger
40 svar
0 synes godt om
28. november 2011

MelikkazMoar

er i på talefod eller ligefrem venner med jeres kærestes eks kæreste/kone (mand) ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Sees

Nu er jeg jo single, men ellers, ja!!!
Selv om det er en eks, kan det godt være et godt og dejligt menneske, der betyder noget for en
Jeg er selv stadig gode venner med mine eks-kærester - Det ser jeg intet forkert i

Anmeld

29. november 2011

MelikkazMoar

Sees skriver:

Nu er jeg jo single, men ellers, ja!!!
Selv om det er en eks, kan det godt være et godt og dejligt menneske, der betyder noget for en
Jeg er selv stadig gode venner med mine eks-kærester - Det ser jeg intet forkert i

nej mener jeg heller ikke.. jeg er også gode venner med kærestens ekskone. og henden nye dame..

Anmeld

29. november 2011

SussieThyssen

MelikkazMoar skriver:

er i på talefod eller ligefrem venner med jeres kærestes eks kæreste/kone (mand) ?

Altså min nuværende mands ekskærester og hans x-kone har jeg aldrig mødt, men hvis jeg havde, så ville jeg da helt sikkert være det.

Og jeg havde da et særdeles udmærket forhold, til mine 2 forgående mænds x'er..så ikke noget der.

Ligesom min nuværende mand har et fint forhold til de af mine x'er han kender.

Vi er da voksne mennesker, mere er der ikke til det, så hvad skulle problemet være??

Anmeld

29. november 2011

mariamiss6

Ork ja, jeg er venner, eller i hvert fald minimum på god fod med alle mine eks'er

Jeg ser ingen grund til at være uvenner med nogen af dem.

Den ene har sågar (flere år efter vi var ungdomskærester) fået 2 børn med min søster.

Den 2. af de to jeg står nærmest, er jo mine børns far.

En 3. er min B-ven.

En 4. er også min eks-stedbror, så vi deler et andet bånd end blot eks-kæreste-båndet.

Resten af mine ekskærester møder jeg enten i ny og næ (SÅ mange er der altså heller ikke) og er på god fod med dem, eller også ville vi ikke have problemer med at snakke ordentligt sammen hvis nu vi skulle falde over hinanden. 

Anmeld

29. november 2011

mariamiss6

Hov jeg overså lige kæresterS heheheheh

Nåh, men såøøøhm, ja og nej.... For jeg har egentlig ikke mødt mange af dem..... 

Jeg har jo været sammen med den samme mand fra jeg var 17 (han 19) til jeg var 26. Og han har ikke rigtig selv gjort det i at være venner eller have omgang med sine ekskærester, så jeg har jo ikke rigtig haft mulighed for det kan man sige.

Men hende han var sammen med før mig, har jeg da mødt nogle gange. I forbindelse med en fælles hobby-ting. Og vi har altid hilst pænt på hinanden, men aldrig rigtig snakket sammen som sådan, fordi vi ikke hører til i samme gruppe.

Anmeld

29. november 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg har stemt nej..

Anmeld

29. november 2011

Pianisten

Jeg har faktisk aldrig mødt nogen af min kærestes ekser, eller nogen af mine eksers ekser for den sags skyld.. Så det kan jeg ikke rigtig sige

Anmeld

29. november 2011

Peanut

Har stemt ja..

Han har haft flere kærester, men hende der betød mest for ham, og han havde været længst tid sammen med, (før han kendte mig) snakkede jeg lidt med. Men de har efterhånden mistet kontakten pga. stor afstand imellem dem, så snakker heller ikke med hende mere.

Og en anden som han nåede at være sammen med i en måned, snakkede jeg også med den gang.

Der er dog én som han sms'er med engang imellem, som jeg faktisk aldrig har mødt (kun set billeder af) og det kan faktisk godt irritere mig lidt - men på den anden side, har han heller ikke besøgt hende, eller hun har besøgt os, mens ham og jeg har været sammen... 

Anmeld

29. november 2011

Simon's moar <3

mariamiss6 skriver:

Hov jeg overså lige kæresterS heheheheh

Nåh, men såøøøhm, ja og nej.... For jeg har egentlig ikke mødt mange af dem..... 

Jeg har jo været sammen med den samme mand fra jeg var 17 (han 19) til jeg var 26. Og han har ikke rigtig selv gjort det i at være venner eller have omgang med sine ekskærester, så jeg har jo ikke rigtig haft mulighed for det kan man sige.

Men hende han var sammen med før mig, har jeg da mødt nogle gange. I forbindelse med en fælles hobby-ting. Og vi har altid hilst pænt på hinanden, men aldrig rigtig snakket sammen som sådan, fordi vi ikke hører til i samme gruppe.

Hehe også mig, opdagede det først da jeg havde stemt ! Ups.. 

Men nej, det gør jeg absolut ikke ! Min kæreste er jo et par år yngre end mig, og jeg tror seriøst ikke, at de små tøsbørn til hans ekskærester nogensinde bliver voksne... 
Har virkelig intet at snakke med dem om, de siger min ingenting..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.