på talefod med kærestens eks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

mulle7430

MelikkazMoar skriver:

er i på talefod eller ligefrem venner med jeres kærestes eks kæreste/kone (mand) ?

jeg har stemt ja snakker både med eks kærstens eks og den nye kærste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

mulle7430

se nu læste jeg det forkert   hehe nej snakker ikke med min mands eks har set hende engang for 14 år siden.. den eneste kærste han sån set har haft inden han fandt mig

Anmeld

29. november 2011

Jonatansmor

Jeg har stemt ja. Her kender vi hinandens eks'er på kryds og tværs og der er endda et par stykker der har mødt hinanden gennem os og nu er gift.

Men vi er også i den voksne ende af livet, vi har været et par i over 10 år, så der har ligesom ikke været nogen der kunne matche det vi deler sammen idag.

Føler mig overhovedet ikke truet, hverken af tætte ekskærester, veninder eller de piger der prøver når han er i byen - han er så meget min og drengens at det behøver jeg overhovedet ikke bruge energi på

Anmeld

29. november 2011

NinaNymannMadsen

de af de ekser han selv stadig snakker med er jeg venner med og snakker fint med og det gør han også selv. de af mine ekser han er mødt snakker han ikk rigtig med, men det gør han generalt ikk med nogen af mine venner ved ikk hvorfor men sådan er det bare.

Anmeld

29. november 2011

Janni.

Ja da, vi mødes ofte til hygge og dejlig mad 

Anmeld

29. november 2011

june1987

Min mand har ikke nogen eks som sådan kun ungdomskærester og dem snakker han ikke med 

men han snakker godt med Jessica´s far

Anmeld

29. november 2011

Benjamins'mor

Nej, men de har heller ikke børn sammen eller noget, så det er ikke nødvendigt.

Anmeld

29. november 2011

karina1980

MelikkazMoar skriver:

er i på talefod eller ligefrem venner med jeres kærestes eks kæreste/kone (mand) ?

dem som jeg kender ja, på nær en, hun er skudt i roen for at sige det mildt, men det pga social arv og hun ændre sig aldrig

Anmeld

29. november 2011

SS82

nej vi er slet slet ikke på talefod.

Anmeld

29. november 2011

Rockertand

Ork ja, vi snakker sammen 1-2 gange om måneden, han har et barn med hende, så det er et godt udgangspunkt, at vi alle kan snakke godt sammen (vi passer dog meget på med, hvad vi fortæller hende, men sådan almindeligt hverdagssnak er der rigtig meget af).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.