på talefod med kærestens eks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Nadia&Daniel

MelikkazMoar skriver:

er i på talefod eller ligefrem venner med jeres kærestes eks kæreste/kone (mand) ?

Tja, er på talefod med en enkel af dem.. Men tilgengæld er der en som INGEN af os kan klare..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Thalia

Jeg er fine veninder med flere af min mands ex-kærester. Jeg kan faktisk ikke helt se hvorfor jeg ikke skulle kunne være det...

Anmeld

29. november 2011

Nadia&Daniel

karina1980 skriver:

dem som jeg kender ja, på nær en, hun er skudt i roen for at sige det mildt, men det pga social arv og hun ændre sig aldrig

Det lyder som min mands eks..

Anmeld

29. november 2011

samantha1986

Nu har min kæreste ikke haft andre end mig.

Men vi snakker ikke med mine to x kærester. Ser jeg ikke nogen grund til.

Jeg var i et forhold hvor min x mente det var i orden at skrive søde, skat og andre af den slags ord og værre til hans x, og han ville ikke droppe kontakten med hende for min skyld. Men jeg var ikke i tvivl om da jeg fandt min kæreste at jeg ikke ville have kontakt med min x. Den sidste behandlede mig så heller ikke godt.

Anmeld

29. november 2011

JJH

Jeg har stemt ja, men spurgte i mig for 2 år siden havde jeg svaret nej.

Hans X boede stadig i hans hus da vi fandt sammen, fordi hun endnu ikke havde fundet en lejlighed, det gav sine komplikationer og efter 1 år var hun og hendes ting ude af huset, derefter havde ingen af os kontakt med hende. nu snakker jeg med hende af og til, da vi har fælles bekendte, kæresten gør dog ikke.

Tror det er fordi forholdet i starten er lidt skrøbeligt og hun var den der kunne ødelægge det. nu kan hun jo intet ødelægge.  

Anmeld

29. november 2011

FrkLarsen

MelikkazMoar skriver:

er i på talefod eller ligefrem venner med jeres kærestes eks kæreste/kone (mand) ?

Jeg snakker rigtig godt med min kærestes x 

Anmeld

29. november 2011

Maja_4000

Jeg har stemt blank .. Jeg er min kærestes første kæreste

Anmeld

29. november 2011

Muhmi

Jups... Vi er ikke bedste veninder overhovedet, men jeg kan ikke se nogen grund til at hun er et dårligt menneske jeg aldrig vil snakke med, bare fordi hun har været kærester med min kæreste... Desuden så har de samme omgangskreds, så ser hende jævnligt, men er ikke jaloux, det er jo mig der har ham

Anmeld

29. november 2011

2721

Nej, jeg har prøvet, men det er svært at arbejde med en der ikke taler pænt til en fordi hun stadig kan lide min kæreste
De ses dog jævnligt omend jeg ikke syntes det er super fedt, de har dog ingen børn sammen og jeg har meldt klart ud fra starten af at hun ikke får lov at omgås vores barn.

Anmeld

29. november 2011

Henriette Aaby

Vi par ses med den pige (og hendes mand) min mand var vild forelsket i før han mødte mig. Her har vi et rigtig godt venskab.

En af mine tidligere kærester er jeg stadig veninder med den dag i dag. Vi er jo voksne og har hold meget af hinanden engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.