Angående Anonym far.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Toshiba

MiaLarsen skriver:

Hej piger. ville lige spørge om der kunne ske noget ved hvis jeg siger faren er anonym, selvom jeg ved hvem faren er til mit barn. om jeg kan få bøde for det eller noget andet.. 

Faren ønsker alligevel ikke og deltage og jeg overvejer og skrive ham som anonym da han er voldig og har slået mig massere gange. 

og drikker meget.. ved ikke hvormeget jeg har lyst til at min barn skal ha sådan en far. ??? 

Kunne virkelig godt lige bruge nogen svar på dette 

at han står som far betyder jo ikke i alle tilfælde de skal have børnene alene fra første færd.

jeg havde selv overvåget samvær mellem min datter og hendes far.

dette syntes han dog ikke var sjovt - så nu ser han hende ikk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

MiaLarsen

Det kunne da være skønt hvis der kunne være overvågning hvis faren ønsker og se sit barn på et tidspunkt

Anmeld

29. november 2011

Toshiba

Det kunne da være skønt hvis der kunne være overvågning hvis faren ønsker og se sit barn på et tidspunkt

når der har været vold og alkohol ind over er jeg da sikker på det

Anmeld

29. november 2011

MiaLarsen

ved bare ikke helt for han nægter jo jeg har slået ham.. og har ikke nogen beviser

Anmeld

29. november 2011

Christine

MiaLarsen skriver:

Efter min mening har barnet også efter min mening krav på og hvide hvem sin far er... det klart.. men tænker bare mere på mit barn og mig med at han har været voldig over for mig

Det er selvfølgelig også en svær situation. Men jeg synes stadig du skal angive ham som far. Hvis han virkelig gerne vil se barnet så tror jeg han vil få lov til det, men du skal helt sikkert fortælle i statsforvaltningen (hvis det kommer deertil) at han har været voldelig, for det vil de bestemt tage seriøst.

En anden mulighed for dig kunne være at tage kontakt til mødrehjælpen, da der helt sikkert vil være nogen der kender til sager der ligner din og ved hvordan andre er kommet videre i din situation.

Held og lykke med det

Anmeld

29. november 2011

MiaLarsen

okaay .. og tak for svaret  

Anmeld

29. november 2011

l.kjoeller

MiaLarsen skriver:

Hej piger. ville lige spørge om der kunne ske noget ved hvis jeg siger faren er anonym, selvom jeg ved hvem faren er til mit barn. om jeg kan få bøde for det eller noget andet.. 

Faren ønsker alligevel ikke og deltage og jeg overvejer og skrive ham som anonym da han er voldig og har slået mig massere gange. 

og drikker meget.. ved ikke hvormeget jeg har lyst til at min barn skal ha sådan en far. ??? 

Kunne virkelig godt lige bruge nogen svar på dette 

du får også lige en fra mig. Tør ikke sige om det er dokumentfalsk , så sikre dig inden du gør det. jeg ville have lyst at gøre det samme

Anmeld

29. november 2011

MiaLarsen

okaay... at jeg lyver.. altså ville ikke skrive sådan noget forsjov...

Anmeld

29. november 2011

muzen

jeg har ikke læst de andre svar. men du kunne jo sige at det var en engangs forstilling i byen og du ikke fik hans nummer.

så er det vist noget med at du kan betale dig fra det

Anmeld

29. november 2011

Ayasmor

muzen skriver:

jeg har ikke læst de andre svar. men du kunne jo sige at det var en engangs forstilling i byen og du ikke fik hans nummer.

så er det vist noget med at du kan betale dig fra det

De skal nok finde ud af om det er sandt eller ej. Man slipper ikke bare så nemt, men skal ind og afgive forklaringer omkring omstændighederne, og så vil de selv prøve at finde faderen.. Kommer det så frem at hun har løjet, ja så er den skisme ikke god.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.