Angående Anonym far.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

TaAsJu

Mor til 2, snart 3 skriver:

Uden og vide mere om det men jeg mener selv om du skriver ham på som faderne. Så tilfalder den fuldeforældremyndighed dig!! Men gå på statsforvaldningen og anale med dem.. Det er deres job og gør det gerne

Anale= tale he he ordbogen på en iPad har nogle sjov meninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Tona

MiaLarsen skriver:

Hej piger. ville lige spørge om der kunne ske noget ved hvis jeg siger faren er anonym, selvom jeg ved hvem faren er til mit barn. om jeg kan få bøde for det eller noget andet.. 

Faren ønsker alligevel ikke og deltage og jeg overvejer og skrive ham som anonym da han er voldig og har slået mig massere gange. 

og drikker meget.. ved ikke hvormeget jeg har lyst til at min barn skal ha sådan en far. ??? 

Kunne virkelig godt lige bruge nogen svar på dette 

Jeg syntes at du skal ringe til Mødrehjælpen inden du gør noget og få råd og vejledning der. De kender alle reglerne og de er på din side.

Anmeld

29. november 2011

MiaLarsen

Det er lang tid siden han har slået mig men der var syndelige mærker ja.. meget store blå mærker hvor det også var rødt og gjorde forfærdeligt ondt.. men har jo ikke nogen vidner på det.. kun hans mor men hun nægter jo forbi det er hendes søn vi taler om jo..

Anmeld

29. november 2011

Sof

MiaLarsen skriver:

Det er lang tid siden han har slået mig men der var syndelige mærker ja.. meget store blå mærker hvor det også var rødt og gjorde forfærdeligt ondt.. men har jo ikke nogen vidner på det.. kun hans mor men hun nægter jo forbi det er hendes søn vi taler om jo..

Så er der jo ikke super meget at gøre desværre! Men du skal altid melde sådan noget

Anmeld

29. november 2011

FrkLarsen

louise4060 skriver:

Du blir nødt til at skrive ham som faderen..

For staten vil gøre alt for at finde ud af det.. og eftersom at du fx herinde i en åben debat skriver som du gør uden at være anonym kan være nok til at de vil finde ud af at du lyver.

Yo Nigga.

Tak for vejledning til min søster, jeg er nemlig fuldstændig blank på dette emne da jeg jo ikke har stået i den situation 

Anmeld

29. november 2011

MiaLarsen

okaay ... men kan der ske noget hvis jeg melder det også hvis han nægter det.. så gør de vel heller intet ved det. 

Anmeld

29. november 2011

Sof

MiaLarsen skriver:

okaay ... men kan der ske noget hvis jeg melder det også hvis han nægter det.. så gør de vel heller intet ved det. 

Du kan altid forsøge, men om de kan gøre noget ved det så længe efter hvis du ingen beviser har, det ved jeg ikke.

Anmeld

29. november 2011

louise8723

FrkLarsen skriver:

Yo Nigga.

Tak for vejledning til min søster, jeg er nemlig fuldstændig blank på dette emne da jeg jo ikke har stået i den situation 

hehe.. men altså det bedste hun kan gøre er at lade ham stå som faderen. for så har hun sit på det rene.

At hun ikke har meldt ham når hun er blevet slået er lidt skidt eftersom hun ikke har beviser på det.

Men din søster skal vide at selvom han har slået hende vil statsamtet stadig give ham lov til at se sit barn.

Anmeld

29. november 2011

Christine

MiaLarsen skriver:

Hej piger. ville lige spørge om der kunne ske noget ved hvis jeg siger faren er anonym, selvom jeg ved hvem faren er til mit barn. om jeg kan få bøde for det eller noget andet.. 

Faren ønsker alligevel ikke og deltage og jeg overvejer og skrive ham som anonym da han er voldig og har slået mig massere gange. 

og drikker meget.. ved ikke hvormeget jeg har lyst til at min barn skal ha sådan en far. ??? 

Kunne virkelig godt lige bruge nogen svar på dette 

Som skrevet af andre er det faktisk ulovligt.

Min personlige mening (ud fra erfaring); et barn har brug for at vide hvor han/hun kommer fra. Det er en vigtig del af den personlige identitet og jeg synes faktisk det er lidt uetisk at nægte sit barn at kunne finde sine rødder.

Nu spurgte du jo selv, synes jeg, selv om mit svar nok ikke lige er det du håbede på

Anmeld

29. november 2011

MiaLarsen

Efter min mening har barnet også efter min mening krav på og hvide hvem sin far er... det klart.. men tænker bare mere på mit barn og mig med at han har været voldig over for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.