Angående Anonym far.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

MiaLarsen

okay. men sagde kun jeg overvejede det men har da ikke lyst til og sætte ham som anonym jeg gider ikke og have en masse bøder forbi jeg har gjort noget forkert. 

tror også jeg for det bedst med at faren står på .. så mit barn kan se hvem faren er når h*n bliver stor. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

132319

MiaLarsen skriver:

okay. men sagde kun jeg overvejede det men har da ikke lyst til og sætte ham som anonym jeg gider ikke og have en masse bøder forbi jeg har gjort noget forkert. 

tror også jeg for det bedst med at faren står på .. så mit barn kan se hvem faren er når h*n bliver stor. 

Det synes jeg lyder som en god beslutning -Og selvfølgelig den lovlige

Beklager endnu en gang de hårde ord, det var ikke fair 

Anmeld

29. november 2011

aarhusmor

Jeg er klar over at det er ulovligt ikke at oplyse hvem der er far til ens barn. Men jeg synes også at der kan være tilfælde hvor det er bedre at undlade det. Når man har med en at gøre som er voldelig og drikker. Som skattebetalende Dansker, tror jeg godt det økonomisk kan betale sig at støtte dig som enlig mor uden en far til dit barn, fremfor al den polimik der bliver hvis han skal betale, ikke vil, møder op og er sur, vil se barnet, slår dig osv osv. Nu er det hele fiktivt, for ingen kender dagen før dagen er gået. Men det ser ud som om der kan komme problemer, og for mig er barnets tarv det vigtigste. Ønsker han så selv senere at være far på en god og forsvarlig måde, kan du jo altid få en faderskabstest og hævde at lille sønnemand eller datter, ligner ham en del.

Anmeld

29. november 2011

MiaLarsen

har fået af hvide nu det er ulovligt.. men igår var jeg itvivl derfor jeg spurgte.. hvis man ikke spørg bliver man da aldrig klogere .. jeg sætter ham også til en faderskabtest for han påstår jeg var ham utro og har bollet uden om .. og det har jeg bare ikke.. så kan han jo selv se det passer med han er faren til mit barn når jeg har født altså

Anmeld

29. november 2011

Sof

Har du meldt ham for det vold han har ydet mod dig?

Anmeld

29. november 2011

MiaLarsen

Nej for han nægter .. så ved ikke helt rigtig hva jeg kan gøre.... 

Anmeld

29. november 2011

Sof

MiaLarsen skriver:

Nej for han nægter .. så ved ikke helt rigtig hva jeg kan gøre.... 

Du skal altid melde sådan noget! Hvor lang tid er det siden og var der nogle synlige mærker/skader?

Anmeld

29. november 2011

tinasmor

ja som de andre skriver så SKAL man skrive det på hvis man ved det, men alle har en sagsbehandler, måske du kan kontakte din og høre hvordan og hvorledes.Det jeg sidder og tænker på (håber det er ok at jeg spørger) er hvorfor du valgte at være sammen (og gå i seng sammen, med risikoen for at blive gravid), men en mand der drikker hver dag og som slår dig? Det er ikke for at spille "bedre-vidende- men det har altid undret mig lidt når folk får børn med mænd som de bagefter siger er de mest uduelige mænd/fædre i verden, så tænker jeg jo at man altid (forhåbenligt) selv vælger hvem man går i seng med.

Anmeld

29. november 2011

louise8723

Du blir nødt til at skrive ham som faderen..

For staten vil gøre alt for at finde ud af det.. og eftersom at du fx herinde i en åben debat skriver som du gør uden at være anonym kan være nok til at de vil finde ud af at du lyver.

Anmeld

29. november 2011

TaAsJu

Uden og vide mere om det men jeg mener selv om du skriver ham på som faderne. Så tilfalder den fuldeforældremyndighed dig!! Men gå på statsforvaldningen og anale med dem.. Det er deres job og gør det gerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.