Klip i kørekortet ?????? :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.787 visninger
55 svar
0 synes godt om
28. november 2011

baby012

Jeg alle i skønne tøser, så har jeg lige brug for endnu et fantastisk råd her.. Mine forældre er jo nok dem der kommer til at køre mig hjem fra hospitalet når jeg har født, MEN så kom vi lige ind på emnet med at få hende hjem, og prøvede at undersøge hvordan man egentlig transportere sådan en bette en i bil, hun er jo ikke mere end 3 dage gammel når vi skal hjem, så man kan da ikke sætte hende i en autostol, når hun nu ikke selv kan holde hovedet endnu, så tænker jeg at man da bare har den bette i liften, MEN det giver altså klip i kørekortet da der er en under 15 uden sikkerhedssele  

nu er mit spørgsmål så, hvordan transporterede i jeres på vej hjem fra sygehuset ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
gravid20 skriver:

Jeg alle i skønne tøser, så har jeg lige brug for endnu et fantastisk råd her.. Mine forældre er jo nok dem der kommer til at køre mig hjem fra hospitalet når jeg har født, MEN så kom vi lige ind på emnet med at få hende hjem, og prøvede at undersøge hvordan man egentlig transportere sådan en bette en i bil, hun er jo ikke mere end 3 dage gammel når vi skal hjem, så man kan da ikke sætte hende i en autostol, når hun nu ikke selv kan holde hovedet endnu, så tænker jeg at man da bare har den bette i liften, MEN det giver altså klip i kørekortet da der er en under 15 uden sikkerhedssele  

nu er mit spørgsmål så, hvordan transporterede i jeres på vej hjem fra sygehuset ?? 

Vores søn sad i sin autostol, uden problemer, den støttede fint hans hoved

Anmeld

28. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Uh! Kigger lige med, da jeg har undret mig over det samme..

Anmeld

28. november 2011

Janni.

Silas var 2 ½ døgn gammel da han kom med hjem. Han sad i en baby autostol. 

Vi har cirka 50 km til det sygehus, jeg fødte på. 

Anmeld

28. november 2011

Dot D

Du skal bruge en godkendt autostol, det har fungeret fint hos os to gange....

Og hvis du ikke har én, så har vi en til salg Römer baby safe plus, rigtig god autostol. Vi skal ikke bruge den mere

Anmeld

28. november 2011

Mother-love

Isabella sad i sin auto stol. Og det må de godt så længe det er en fra 0-13 kg dn er også lænet lidt tilbage så de ligger i den. Så vil anbefale det er den måde du gør det på...

Anmeld

28. november 2011

Dinna88

Det burde vel ikke være et problem at putte den lille i en autostol Det skal bare være den rette. 

Og ikke nok med at det giver et klip - det er også galskab at køre med sin unge i liften, uden at den er spændt fast

Anmeld

28. november 2011

baby012

Dot D skriver:

Du skal bruge en godkendt autostol, det har fungeret fint hos os to gange....

Og hvis du ikke har én, så har vi en til salg Römer baby safe plus, rigtig god autostol. Vi skal ikke bruge den mere

hvor meget skal du have for den ? og har du billed ?  

Anmeld

28. november 2011

Ayasmor

Aldrig, aldrig ALDRIG kør med den lille uden at h*n er forsvarligt spændt fast. De må gerne helt fra fødslen sidde i en bagudvendt autostol 0-13 kg i begrænsede tidsperioder, så det kan du roligt gøre hjem fra hospitalet af. Så ikke nok med at det giver et klip i kortet, så risikerer du også at der i tilfælde af kollision sker langt værre ting end et klip i et stykke pap

Anmeld

28. november 2011

CS

gravid20 skriver:

Du kan leje babystol hos BabySam til billige penge - så både du og baby kommer sikkert hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.