Nej hvor er jeg rasende!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

Fru Vinther

Sig mig lige en gang... er der ikke to ting, der ikke hænger sammen her?

For det første går din datter i en specialbørnehave fordi hun kræver ekstra / anderledes pasning og for det andet må INGEN medbringe sukker til nogen af børnene, da der også er sukkersyge børn imellem.

Hvordan F..... kan det så ske, at jeres datter får lov at krampe i så lang tid og hvordan kan det ske, at børnene alligevel får serveret sukker, spørger jeg bare??!!

Jeres barn er jo netop i denne institution fordi der er ting man skal forholde sig til og det har pædagogerne da vist fuldstændig glemt her.

Hvad med de børn med sukkersyge? De må da også ha haft problemer?

Det er slet slet ikke i orden og slet ikke, når man har en sukkerfri institution. Når det er en specialbørnehave, må ALLE forældre jo vide, at der er specielle regler netop her.

Jeg bliver nærmest helt hidsig bare af at skrive det her.. 

Der må en meget alvorlig snak med lederne og de ansatte til i morgen!!

Håber I får dem til at forstå alvoren!

(PS. Jeg har selv en hund der indimellem får epileptiske anfald og det er bare ikke sjovt at se på &nbsp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

AnnaK89

Dinna88 skriver:

Jeg forstår godt, hvis ikke du tør andet. Det er ubegribeligt, at de har handlet sådan.

Det er jo netop det. Og jeres datter kan jo ikke selv sige til eller fra, det var det jeg mente med, at hun jo er afhængig af dem !

Præcis - hun kan jo intet gøre selv. Så jeg begriber ikke hvorfor de ikke bare kunne respektere vores regler når vi har lagt dem så fast for dem som vi har?

Anmeld

28. november 2011

Malene76

AnnaKJ skriver:

Vi har bestemt orienteret stedet ordentligt - og vi går rigtig meget op i det, men hvad nytter det når de bare er ligeglade?

Jeg håber selvfølgelig at det hele løser sig

Håber I får en god snak med dem i morgen og at det løser sig for jer-

KH Malene

Anmeld

28. november 2011

AnnaK89

NNM skriver:

hvad fanden er det da for en opførelse de har udvist over for jeres lille pige.
forstår godt du er rasende da, det har du da din fulde ret til at være når de gør sådan noget, når de ved at hun ikke må få sukker fordi at det er "farligt" for hende.
det fanme også noget svineri at det bare har ladet hende krampe i så lang tid uden at gøre noget ved det.

det er hårdt med mange anfald så forstår godt hun er træt puha da.

håber du kommer med en lille update på når i har snakket med lederen imorgen om den episode der da for det er alt andet end acceptabelt da.

kæmpe jer og jeres lille pige.

Det er helt uacceptabelt!
Og jeg skal selvfølgelig nok komme med en Update

Anmeld

28. november 2011

Dinna88

AnnaKJ skriver:

Præcis - hun kan jo intet gøre selv. Så jeg begriber ikke hvorfor de ikke bare kunne respektere vores regler når vi har lagt dem så fast for dem som vi har?

Skrive dine følelser, spørgsmål, holdninger m.m. ned til samtalen med ledern, så ALT kommer med. Også det du lige skrev til mig. I skal have det her på plads - det der er sket skal bare udredes med det samme

Anmeld

28. november 2011

AnnaK89

Fru Vinther skriver:

Sig mig lige en gang... er der ikke to ting, der ikke hænger sammen her?

For det første går din datter i en specialbørnehave fordi hun kræver ekstra / anderledes pasning og for det andet må INGEN medbringe sukker til nogen af børnene, da der også er sukkersyge børn imellem.

Hvordan F..... kan det så ske, at jeres datter får lov at krampe i så lang tid og hvordan kan det ske, at børnene alligevel får serveret sukker, spørger jeg bare??!!

Jeres barn er jo netop i denne institution fordi der er ting man skal forholde sig til og det har pædagogerne da vist fuldstændig glemt her.

Hvad med de børn med sukkersyge? De må da også ha haft problemer?

Det er slet slet ikke i orden og slet ikke, når man har en sukkerfri institution. Når det er en specialbørnehave, må ALLE forældre jo vide, at der er specielle regler netop her.

Jeg bliver nærmest helt hidsig bare af at skrive det her.. 

Der må en meget alvorlig snak med lederne og de ansatte til i morgen!!

Håber I får dem til at forstå alvoren!

(PS. Jeg har selv en hund der indimellem får epileptiske anfald og det er bare ikke sjovt at se på &nbsp

Præcis, det hænger slet ikke sammen og jeg forstår det vitterligt ikke!

Vi ved af hun har fået noget som indeholder sukker, ellers ville hun ikke krampe så vildt som hun så har gjort, det kender vi vores datter nok til at vide.

Det er simpelthen forfærdeligt det her!!
Og jo mere jeg prøver at forstå det, så mindre giver det simpelthen mening

Anmeld

28. november 2011

AnnaK89

Dinna88 skriver:

Skrive dine følelser, spørgsmål, holdninger m.m. ned til samtalen med ledern, så ALT kommer med. Også det du lige skrev til mig. I skal have det her på plads - det der er sket skal bare udredes med det samme

Tak for rådet, det vil jeg gøre

Jeg skal bare lige prøve at have alle mine følelser på plads i hovedet

Anmeld

28. november 2011

Dinna88

AnnaKJ skriver:

Tak for rådet, det vil jeg gøre

Jeg skal bare lige prøve at have alle mine følelser på plads i hovedet

Ja, det må godt nok være en SVÆR situation at stå i  

til dig, og jeg håber, at I finder en løsning alle kan leve med.

Anmeld

28. november 2011

Moms

Jeg synes, I frem for alt skal bevare roen og få nogle præcise oplysninger ud af pædagogerne på jeres datters institution.

I skal have at vide hvordan hun krampede og om det virkelig var 1 hel time! I bør drøfte episoden med jeres læge og evt. anmelde det et eller andet sted (aner ikke hvor man gør sådan noget).

Det er helt uacceptabelt og afhængig af typen af kramperne kan være livstruende el. potentielt give hende en endnu værre hjerneskade.

Det kan ikke være rigtigt, hvis pædagogerne ikke følger retningslinierne.

Så må I have en neurolog ind over og have uddannet personalet, så de ved hvordan de skal tolke symptomerne og behandle ud fra det.

Ellers kan I jo ikke efterlade jeres barn hos dem.

Jeg er chokeret

Moms

Anmeld

28. november 2011

Camillee

Øv hvor er det forfærdenligt, var blevet tosset
stakkels lille pige, hvor er det synd for hende!
forstår slet ikke at pædagogerne servere det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.