Nej hvor er jeg rasende!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvad fanden er det for noget!!!!! Bliver helt hidsig på dine og din stakkels piges vegne! Kan sgu da ikke være rigtigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

AnnaK89

Malene76 skriver:

EJ!!! Det er simpelthen for dårligt. Det skal du helt klart have snakket med personalet om i den institution. Få det gjort helt klart at I forventer at de gør deres allerbedste for at holde sukkerret ude af jeres barns kost og kan dette ikke lade sig gøre, så ville jeg overveje at skifte institution. Specielt når det nu er fordi I ikke er sukkerforskrækket men fordi det hænger sammen med jeres datters sygdom. En lagkage eller kage til fødselsdage i børnehavene er da ærgeligt at gå glip af, men det vender barnet sig til. Andet, et stykke frugt eller lignede der ikke er pumpet med sukker, må da kunne tilbydes. Håber I finder frem til en fælles forståelse.

KH Malene (Som er pædagog, godt nok med voksne udviklingshæmmede, men som har arbejdet med børn)

De får helt sikkert nogle ting at vide deroppe!
Lærke er hjerneskadet - så Lærke ved ikke hvad lagkage er, så hun går jo ikke glip af noget, så jeg forstår ikke at de ikke tænker sig om.

Vi sender altid frugt med til hende til mellemmåltid, så det var der rig mulighed for at hun kunne få i stedet for.

Anmeld

28. november 2011

AnnaK89

Dinna88 skriver:

det forstår jeg godt. Hun er jo for pokker afhængig af dem og I burde kunne stole på dem, hvilket I så bare slet ikke kan! 

Fornuftigt. Jeg tror ikke jeg ville turde sende hende afsted igen, før det er blevet ordnet!

Tro mig - jeg overvejer på det kraftigste at holde hende hjemme i morgen! Det er bare ikke fair - årrh hvor er det synd for hende!

Vi gav dem jo vores fulde tillid!!

Anmeld

28. november 2011

Dianaaa

AnnaKJ skriver:

Vores datter går i specielbørnehave, fordi at hun er hjerneskadet og har epilepsi.
Vi har efter vores datter er kommet af sin diæt, holdt på at hun ikke må få noget der indeholder sukker eller mange unødvendige kulhydrater, da det sætter gang i hendes anfald (og det er noget vi ved)!

Jeg var idag oppe med min datters autostol, fordi at min svigermor skulle hente hende, da jeg selv var blevet rigtig skidt.

Vi har altid fået at vide at når børnene har fødselsdag, så må vi gerne tage noget med, men det skal være sukkerfrit, da noget har diabetes eller ikke må få sukker og det passer os rigtig fint, da vi jo selv holder strengt på at vores datter ikke må få sukker, som også både er nævnt og skrevet i børnehaven, men da jeg kommer op i børnehaven (uanmeldt), ser jeg at alle børnene spiser lagkage!!! fordi at en af børnene har fødselsdag. Lærkes tallerken er tom og må ærligt indrømme at jeg ikke var i stand til at sige en masse (opkast).

Men da jeg så kommer hjem, husker jeg alligevel at hendes tallerken var brun, så noget chokolade har hun da fået - manden og jeg bliver enige om at se hvordan hun reagere på det, da det jo kan være sukkerfrit.

Min svigermor kommer så hjem, og hun har et rigtig kedeligt ansigtsudtryk og det første hun siger er at Lærke har haft så mange anfald, at de faktisk til sidst i børnehaven opgav at tælle.
Og noget af det værste er faktisk at de lod hende krampe næsten uafbrudt i 1 TIME!!!! uden at give hende stesolid - som hun faktisk skal have efter 20 min.

Hold kæft hvor er jeg bare så rasende!!!!! Ja det er kan faktisk ikke engang beskrive det!!!

Så nu har jeg en datter som kom sovende ind af døren på farmors arm, hun sover endnu, ikke til at vække og fuldstændig flad efter de anfald! Hold kæft hvor er det så synd for hende! Jeg har så ondt af hende at jeg helt græder og ryster at raseri!!

hvor er det simpelthen bare for meget  !

en varm tanke og en krammer herfra

Anmeld

28. november 2011

Malene76

AnnaKJ skriver:

De får helt sikkert nogle ting at vide deroppe!
Lærke er hjerneskadet - så Lærke ved ikke hvad lagkage er, så hun går jo ikke glip af noget, så jeg forstår ikke at de ikke tænker sig om.

Vi sender altid frugt med til hende til mellemmåltid, så det var der rig mulighed for at hun kunne få i stedet for.

Nej jeg kan da bedst forestille mig at I har orienteret stedet ordentligt, så det er meget underligt de ikke respekterer det, specielt fordi det jo er til jeres barns bedste. Håber de samarbejder bedre i fremtiden.

KH Malene

Anmeld

28. november 2011

AnnaK89

Gry91 skriver:

Bliver så rasende på jeres vegne! Det er da fuldstændig uacceptabelt! 

Stakkels pige altså  

Jeg synes helt bestemt det er noget i skal tage op med personalet!

Kæmpe  til jer alle

Tak - det er så synd for hende!!

Vi ringer til lederen i morgen og får en snak med hende!

Anmeld

28. november 2011

Dinna88

AnnaKJ skriver:

Tro mig - jeg overvejer på det kraftigste at holde hende hjemme i morgen! Det er bare ikke fair - årrh hvor er det synd for hende!

Vi gav dem jo vores fulde tillid!!

Jeg forstår godt, hvis ikke du tør andet. Det er ubegribeligt, at de har handlet sådan.

Det er jo netop det. Og jeres datter kan jo ikke selv sige til eller fra, det var det jeg mente med, at hun jo er afhængig af dem !

Anmeld

28. november 2011

NinaNymannMadsen

hvad fanden er det da for en opførelse de har udvist over for jeres lille pige.
forstår godt du er rasende da, det har du da din fulde ret til at være når de gør sådan noget, når de ved at hun ikke må få sukker fordi at det er "farligt" for hende.
det fanme også noget svineri at det bare har ladet hende krampe i så lang tid uden at gøre noget ved det.

det er hårdt med mange anfald så forstår godt hun er træt puha da.

håber du kommer med en lille update på når i har snakket med lederen imorgen om den episode der da for det er alt andet end acceptabelt da.

kæmpe jer og jeres lille pige.

Anmeld

28. november 2011

l.kjoeller

AnnaKJ skriver:

Vores datter går i specielbørnehave, fordi at hun er hjerneskadet og har epilepsi.
Vi har efter vores datter er kommet af sin diæt, holdt på at hun ikke må få noget der indeholder sukker eller mange unødvendige kulhydrater, da det sætter gang i hendes anfald (og det er noget vi ved)!

Jeg var idag oppe med min datters autostol, fordi at min svigermor skulle hente hende, da jeg selv var blevet rigtig skidt.

Vi har altid fået at vide at når børnene har fødselsdag, så må vi gerne tage noget med, men det skal være sukkerfrit, da noget har diabetes eller ikke må få sukker og det passer os rigtig fint, da vi jo selv holder strengt på at vores datter ikke må få sukker, som også både er nævnt og skrevet i børnehaven, men da jeg kommer op i børnehaven (uanmeldt), ser jeg at alle børnene spiser lagkage!!! fordi at en af børnene har fødselsdag. Lærkes tallerken er tom og må ærligt indrømme at jeg ikke var i stand til at sige en masse (opkast).

Men da jeg så kommer hjem, husker jeg alligevel at hendes tallerken var brun, så noget chokolade har hun da fået - manden og jeg bliver enige om at se hvordan hun reagere på det, da det jo kan være sukkerfrit.

Min svigermor kommer så hjem, og hun har et rigtig kedeligt ansigtsudtryk og det første hun siger er at Lærke har haft så mange anfald, at de faktisk til sidst i børnehaven opgav at tælle.
Og noget af det værste er faktisk at de lod hende krampe næsten uafbrudt i 1 TIME!!!! uden at give hende stesolid - som hun faktisk skal have efter 20 min.

Hold kæft hvor er jeg bare så rasende!!!!! Ja det er kan faktisk ikke engang beskrive det!!!

Så nu har jeg en datter som kom sovende ind af døren på farmors arm, hun sover endnu, ikke til at vække og fuldstændig flad efter de anfald! Hold kæft hvor er det så synd for hende! Jeg har så ondt af hende at jeg helt græder og ryster at raseri!!

Der er da nogle pædagoger der seriøst har fejlet. føler med jer

Anmeld

28. november 2011

AnnaK89

Malene76 skriver:

Nej jeg kan da bedst forestille mig at I har orienteret stedet ordentligt, så det er meget underligt de ikke respekterer det, specielt fordi det jo er til jeres barns bedste. Håber de samarbejder bedre i fremtiden.

KH Malene

Vi har bestemt orienteret stedet ordentligt - og vi går rigtig meget op i det, men hvad nytter det når de bare er ligeglade?

Jeg håber selvfølgelig at det hele løser sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.