Nej hvor er jeg rasende!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.294 visninger
36 svar
0 synes godt om
28. november 2011

AnnaK89

Vores datter går i specielbørnehave, fordi at hun er hjerneskadet og har epilepsi.
Vi har efter vores datter er kommet af sin diæt, holdt på at hun ikke må få noget der indeholder sukker eller mange unødvendige kulhydrater, da det sætter gang i hendes anfald (og det er noget vi ved)!

Jeg var idag oppe med min datters autostol, fordi at min svigermor skulle hente hende, da jeg selv var blevet rigtig skidt.

Vi har altid fået at vide at når børnene har fødselsdag, så må vi gerne tage noget med, men det skal være sukkerfrit, da noget har diabetes eller ikke må få sukker og det passer os rigtig fint, da vi jo selv holder strengt på at vores datter ikke må få sukker, som også både er nævnt og skrevet i børnehaven, men da jeg kommer op i børnehaven (uanmeldt), ser jeg at alle børnene spiser lagkage!!! fordi at en af børnene har fødselsdag. Lærkes tallerken er tom og må ærligt indrømme at jeg ikke var i stand til at sige en masse (opkast).

Men da jeg så kommer hjem, husker jeg alligevel at hendes tallerken var brun, så noget chokolade har hun da fået - manden og jeg bliver enige om at se hvordan hun reagere på det, da det jo kan være sukkerfrit.

Min svigermor kommer så hjem, og hun har et rigtig kedeligt ansigtsudtryk og det første hun siger er at Lærke har haft så mange anfald, at de faktisk til sidst i børnehaven opgav at tælle.
Og noget af det værste er faktisk at de lod hende krampe næsten uafbrudt i 1 TIME!!!! uden at give hende stesolid - som hun faktisk skal have efter 20 min.

Hold kæft hvor er jeg bare så rasende!!!!! Ja det er kan faktisk ikke engang beskrive det!!!

Så nu har jeg en datter som kom sovende ind af døren på farmors arm, hun sover endnu, ikke til at vække og fuldstændig flad efter de anfald! Hold kæft hvor er det så synd for hende! Jeg har så ondt af hende at jeg helt græder og ryster at raseri!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Dinna88

Ej nej nej  Jeg kan slet ikke til sådan noget, men hvor lyder det bare SYND! Stakkels barn!! 

Mon ikke der skal tages en snak med lederen?!

Anmeld

28. november 2011

Hulubulu86

Stakkels lille pige, og stakkels mor, maa vaere forfaerdeligt at vide at ens barn har haft det skidt fordi de der burde passe paa hende (paedagogerne) ikke goer deres arbejde.

Jeg kan virkelig godt forstaa at du er rasende.. Ville selv vaere helt ude af den

Anmeld

28. november 2011

Janni.

Stakkels pige da, håber i får en alvorlig snak med børnehaven. 

Anmeld

28. november 2011

Malene76

EJ!!! Det er simpelthen for dårligt. Det skal du helt klart have snakket med personalet om i den institution. Få det gjort helt klart at I forventer at de gør deres allerbedste for at holde sukkerret ude af jeres barns kost og kan dette ikke lade sig gøre, så ville jeg overveje at skifte institution. Specielt når det nu er fordi I ikke er sukkerforskrækket men fordi det hænger sammen med jeres datters sygdom. En lagkage eller kage til fødselsdage i børnehavene er da ærgeligt at gå glip af, men det vender barnet sig til. Andet, et stykke frugt eller lignede der ikke er pumpet med sukker, må da kunne tilbydes. Håber I finder frem til en fælles forståelse.

KH Malene (Som er pædagog, godt nok med voksne udviklingshæmmede, men som har arbejdet med børn)

Anmeld

28. november 2011

AnnaK89

Dinna88 skriver:

Ej nej nej  Jeg kan slet ikke til sådan noget, men hvor lyder det bare SYND! Stakkels barn!! 

Mon ikke der skal tages en snak med lederen?!

Det er så skrækkelig synd for hende og lige nu sidder jeg nærmest oppe under taget af raseri!!

Vi kontakter lederen i morgen som noget af det første, det kan ikke passe at de kan få sig til at give hende det, når de ved at det er "farligt" for hende!!

Anmeld

28. november 2011

AnnaK89

Dubai skriver:

Stakkels lille pige, og stakkels mor, maa vaere forfaerdeligt at vide at ens barn har haft det skidt fordi de der burde passe paa hende (paedagogerne) ikke goer deres arbejde.

Jeg kan virkelig godt forstaa at du er rasende.. Ville selv vaere helt ude af den

Ja stakkels barn!! Det er så synd for hende!!

Det burde være sund fornuft for dem - ved fandeme ikke hvad de tænker på??

Anmeld

28. november 2011

AnnaK89

Janni. skriver:

Stakkels pige da, håber i får en alvorlig snak med børnehaven. 

Du kan være ganske rolig - det gør vi

Anmeld

28. november 2011

Dinna88

AnnaKJ skriver:

Det er så skrækkelig synd for hende og lige nu sidder jeg nærmest oppe under taget af raseri!!

Vi kontakter lederen i morgen som noget af det første, det kan ikke passe at de kan få sig til at give hende det, når de ved at det er "farligt" for hende!!

det forstår jeg godt. Hun er jo for pokker afhængig af dem og I burde kunne stole på dem, hvilket I så bare slet ikke kan! 

Fornuftigt. Jeg tror ikke jeg ville turde sende hende afsted igen, før det er blevet ordnet!

Anmeld

28. november 2011

Gry91

Bliver så rasende på jeres vegne! Det er da fuldstændig uacceptabelt! 

Stakkels pige altså  

Jeg synes helt bestemt det er noget i skal tage op med personalet!

Kæmpe  til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.