Hvor mange dage gik du over tid første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Jeg er idag 40+3 og har slet ingen tegn på at fødslen skulle være lige om hjørnet. Det er mit første barn, og jeg/vi venter selvfølgelig i spænding. Jeg går dog og frygter, at det ikke sker af sig selv, og at jeg skal sættes i gang. Jeg vil bare gerne have det overstået nu.

Gik du over tid og hvor meget? Havde du nogle tegn på fødsel, eller startede det bare lige pludselig? Blev du sat i gang og hvordan foregik det?

Fødte 40+4, havde nogle hjælpeveer dagene op til, men ikke rigtig noget man mærkede. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

chael

Jeg er idag 40+3 og har slet ingen tegn på at fødslen skulle være lige om hjørnet. Det er mit første barn, og jeg/vi venter selvfølgelig i spænding. Jeg går dog og frygter, at det ikke sker af sig selv, og at jeg skal sættes i gang. Jeg vil bare gerne have det overstået nu.

Gik du over tid og hvor meget? Havde du nogle tegn på fødsel, eller startede det bare lige pludselig? Blev du sat i gang og hvordan foregik det?

Nr. 1. Fødte 40+6.. Havde ingen tegn op til. Det kom ligepludselige.

Nr. 2. Fødte 38+1. Igangsættelse, så det tæller ikke helt med.

Nr. 3. Fødte 41+1. Havde haft en masse plukveer, siden uge 35 ca. Men ellers ingen synderlige tegn. Fik lavet hindeløsning, det gav tegnblødning dagen før jeg fødte, tror jeg

*Camilla

Anmeld

1. december 2011

Fenja09

Fødte Alberte 40+1 og havde ingen tegn på fødsel før det hele stort set var i gang.

/Fenja

Anmeld

1. december 2011

Rinajul

Jeg gik 6 dage over og mærkede ingen tegn på fødsel før veerne startede. jeg opdagede slimproppen et par dage før, men det er langt fra alle der oplever det. anden gang gik jeg 1 dag over og havde intet set til slimproppen. Provoker maven lidt og fremkald plukveer. det gjorde jeg. hvis du mærker en plukve ved en bestemt bevægelse, så fortsæt denne bevægelse...

Anmeld

1. december 2011

Mor Til Oktober Børn

Startede veer 41+1 og fødte 41+2 ..

Sagde til kæresten om torsdagen (veer startede søndag) at i weekenden ville der ske noget .. Men det troede han ikk på, men da jeg vågnede søndag morgen klokken 6, var der plukveer og de tog ellers til resten a dagen, og 1½ døgn senere kom den lille prinsesse

Anmeld

1. december 2011

Fru Aagaard

Jeg gik ikke over tid - vores trunte er født i 36+1

Anmeld

1. december 2011

Frøken J.

Jeg gik 8 dage over tid (SUK!)... Havde ikke nogle tegn før natten før. Fra 21 om aftenen havde jeg plukveer hver 5. minut, og kl. 3 om natten gik forvandet og jeg fik de første veer. Hun var ude 10.31 den dag Fødte 41+1

Anmeld

1. december 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Jeg fødte en uge før tid med min ældste datter, og blev sat igang med stikpiller, da mit vand gik men ingen veer kom. Gik dog med vandafgang i mere end 24 timer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.