Hvor mange dage gik du over tid første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange dage gik du over tid første gang du skulle føde?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.857 visninger
37 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg er idag 40+3 og har slet ingen tegn på at fødslen skulle være lige om hjørnet. Det er mit første barn, og jeg/vi venter selvfølgelig i spænding. Jeg går dog og frygter, at det ikke sker af sig selv, og at jeg skal sættes i gang. Jeg vil bare gerne have det overstået nu.

Gik du over tid og hvor meget? Havde du nogle tegn på fødsel, eller startede det bare lige pludselig? Blev du sat i gang og hvordan foregik det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Leneur

Havde absolut ingen tegn på fødsel og den dag Silje blev født, havde hele familien planlagt at komme til middelalderfest i Horsens, netop fordi det var noget af det sidste jeg kunne gøre inden hun skulle komme men Silje synes ikke lige vi skulle hygge uden hende en sidste gang, så hun kom 11 dage FØR tid....

Anmeld

28. november 2011

MortilCilas

Jeg gik til 41+3 og det eneste jeg havde var meget slemme plukveer om natten, regelmæssige enda. Men de vared kun i mellem 30 min til 2-3 timer. Og om dagen var det også kun plukveer, dog ikke så slemme som om natten. Og jeg fik af vide at man skulle gøre rent, især højt, så man skulle op og ned af en stol. Det hjalp ingen ting her, men fik da gjort rent.
Jeg begyndte at tænke at jeg helt sikkert ville blive sat igang, selvom jeg ikke ønsked det. Men natten op til, sov jeg max 3timer, og vandet gik om morgen, halv fire, og fik veer halv 5. Den dag havde jeg sat mig for at jeg endelig ville gå til læge, med alt det eksem jeg havde fået, af følger vand i kroppen, og ville i føtex, også skulle jeg til samtale om igangsættelse. Det nåed jeg så aldrig

men ve-støv sendes!

Anmeld

28. november 2011

Levi&LilysMor

jeg fødte Levi i uge 40+3 og havde dagen før om morgenen haft en meget lille tegnblødning og min mave føltes som om den sad meget langt nede, men ellers mærkede jeg det ikke før jeg fik veer

Anmeld

28. november 2011

Dianaaa

Anonym skriver:

Jeg er idag 40+3 og har slet ingen tegn på at fødslen skulle være lige om hjørnet. Det er mit første barn, og jeg/vi venter selvfølgelig i spænding. Jeg går dog og frygter, at det ikke sker af sig selv, og at jeg skal sættes i gang. Jeg vil bare gerne have det overstået nu.

Gik du over tid og hvor meget? Havde du nogle tegn på fødsel, eller startede det bare lige pludselig? Blev du sat i gang og hvordan foregik det?

40+3 er et godt tidspunkt der fødte jeg hehe

TRO mig jeg var også alt for utålmodig men tilsidst prøvede jeg bare og lave alt muligt andet og prøvede ikke at tænke for meget på det  og WUPTI en dag hvor jeg faktisk ikke rigtigt tænkte over det, gik vandet lige som jeg rejste mig efter jeg havde fået sko på og skulle til at gå vores aften tur ! sååå prøv at gå nogen ture, lav noget jule halløj, bag nogen kager, få lavet noget mad og smid i fryseren (er faktisk rart det første  stykke tid efter baby er kommet, men det har du vel hørt !)

held og lykke med det

og hov min slimprop gik  2 dage før jeg fødte , en klam bandit ,

Anmeld

28. november 2011

Benjamins'mor

Har stemt 4-7 da jeg gik 6 dage over, men blev sat igang. Så hvis jeg ikke var blevet det havde jeg nok gået længere.

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

Dianaaa skriver:

40+3 er et godt tidspunkt der fødte jeg hehe

TRO mig jeg var også alt for utålmodig men tilsidst prøvede jeg bare og lave alt muligt andet og prøvede ikke at tænke for meget på det  og WUPTI en dag hvor jeg faktisk ikke rigtigt tænkte over det, gik vandet lige som jeg rejste mig efter jeg havde fået sko på og skulle til at gå vores aften tur ! sååå prøv at gå nogen ture, lav noget jule halløj, bag nogen kager, få lavet noget mad og smid i fryseren (er faktisk rart det første  stykke tid efter baby er kommet, men det har du vel hørt !)

held og lykke med det

og hov min slimprop gik  2 dage før jeg fødte , en klam bandit ,

Jeg er i fuld gang med at lave alt muligt.. he he.. og det går egentlig også fint med at tænke på noget andet, lige bortset fra at ALLE andre jo bare er vildt utålmodige, så de kontakter mig hele tiden for at høre om jeg har født... ik skide fedt faktisk

Men bagning og rengøring og madlavning står den på i stor stil herhjemme. Har jo heller ik rigtig andet at lave her i ventetiden

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Har stemt 4-7 da jeg gik 6 dage over, men blev sat igang. Så hvis jeg ikke var blevet det havde jeg nok gået længere.

Hvordan kan det være du allerede blev sat i gang 6 dage over tid?

Anmeld

28. november 2011

kirsti

jeg gik 8 dage over

Anmeld

28. november 2011

Dianaaa

Anonym skriver:

Jeg er i fuld gang med at lave alt muligt.. he he.. og det går egentlig også fint med at tænke på noget andet, lige bortset fra at ALLE andre jo bare er vildt utålmodige, så de kontakter mig hele tiden for at høre om jeg har født... ik skide fedt faktisk

Men bagning og rengøring og madlavning står den på i stor stil herhjemme. Har jo heller ik rigtig andet at lave her i ventetiden

åha ja. tag eventuelt en aften hvor du bare slukker mobilen og slapper helt af ! det kan altså godt være lidt belastende når folk er mere utålmodige end en selv

hvad med at gå i biografen eller et eller andet ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.