Hvor mange dage gik du over tid første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

Anonym trådstarter

Dianaaa skriver:

åha ja. tag eventuelt en aften hvor du bare slukker mobilen og slapper helt af ! det kan altså godt være lidt belastende når folk er mere utålmodige end en selv

hvad med at gå i biografen eller et eller andet ?

Det er frygteligt rent ud sagt.. og jeg forstår ik rigtig folk. Tror de virkelig selv at jeg ville lade være med at sige noget når jeg har født.. he he

Jeg har os overvejet det med at slukke telefonen, men kan lige forestille mig den telefonstorm der så kommer når jeg tænder den igen.. men det ku være dejligt med en aften i fred og ro

Biografen.. tjo hvorfor ik, det vil jeg da høre kæresten om når han kommer hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Dianaaa

Anonym skriver:

Det er frygteligt rent ud sagt.. og jeg forstår ik rigtig folk. Tror de virkelig selv at jeg ville lade være med at sige noget når jeg har født.. he he

Jeg har os overvejet det med at slukke telefonen, men kan lige forestille mig den telefonstorm der så kommer når jeg tænder den igen.. men det ku være dejligt med en aften i fred og ro

Biografen.. tjo hvorfor ik, det vil jeg da høre kæresten om når han kommer hjem

ja det kan  godt være det vælter ind med beskeder osv når du tænder mobilen igen, men så nyd da i hvertfald roen imens den er der når den er slukket hehe

Anmeld

28. november 2011

lucas<3

jeg blev sat i gang 14 dage over tid..

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

lucas<3 skriver:

jeg blev sat i gang 14 dage over tid..

Hvordan foregik det? Kan man regne med at blive sat i gang den dag man er gået max dage over tid (10 dage der hvor jeg skal føde)? Fødte du samme dag som du blev sat i gang?

Anmeld

28. november 2011

Jose og emils mor

12, 14 og 10 dage

Anmeld

28. november 2011

lucas<3

Anonym skriver:

Hvordan foregik det? Kan man regne med at blive sat i gang den dag man er gået max dage over tid (10 dage der hvor jeg skal føde)? Fødte du samme dag som du blev sat i gang?

da jeg var gået 10 dager skulle jeg til kontrol for og finde ud a hvordan de ville sætte mig i gang hvis der ikke skete noget inden..

men så søndag begyndte jeg og få veer men de ville ikke se mig og så tirsdag ringede jeg igen og der ville de så se mig, der var jeg 2 cm åben og blev til onsdag.. og der valgte de og tage mit vand og ligge veerdrop..  fra da de tog vandet til han var ude tog det næsten 6 timer..

Anmeld

28. november 2011

Alexander071106sMor

Jeg gik kun 2 dage over tid, og fødslen tog kun 4 timer fra vandet gik til Alexander lå på maven.

Denne gang er jeg lidt spændt på hvor længe fødslen tager, og om det går lige så hurtigt og tæt på termin

Anmeld

28. november 2011

Mira0911

Jeg har stemt blankt da jeg gik 14 dage over tid... 

Anmeld

28. november 2011

Deka11

Jeg er idag 40+3 og har slet ingen tegn på at fødslen skulle være lige om hjørnet. Det er mit første barn, og jeg/vi venter selvfølgelig i spænding. Jeg går dog og frygter, at det ikke sker af sig selv, og at jeg skal sættes i gang. Jeg vil bare gerne have det overstået nu.

Gik du over tid og hvor meget? Havde du nogle tegn på fødsel, eller startede det bare lige pludselig? Blev du sat i gang og hvordan foregik det?

Jeg havde veer på min terminsdag, og fødte om natten kl. 3.50, da jeg så lige var kommet i uge 40+1.  Så har stemt: 1-2 dage over tid.  

Håber snart at der sker noget hos dig.

Anmeld

28. november 2011

Moms

Jeg har ikke født endnu, så jeg har ikke stemt.

MEN ved mit sidste jordmoderbesøg sagde hun, at 90 % af førstegangsfødende går over tiden og det er typisk 4-6 dage.

Hvornår man bliver sat i gang er afhængigt af fødested og weekend. På mit hostpital sætter man i gang på 12. dagen, men da det er en søndag, vil de starte mig om fredagen i stedet, hvis jeg går over. Andre steder er det på 10. dagen.

God fødsel, når du kommer dertil

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.