Nå, jeg var egentlig ved at takke jer alle individuelt, men kan godt se, at hvis jeg skal skrive jævnligt her i tråden og takke alle hver gang, så bliver den rimelig lang, og Rose tillader mig slet ikke den slags tid! Så vil bare lige udsende et fælles TAK søde piger! Håber det kan inspirere 
I dag er første dag, og jeg synes det er gået godt. Det har været lidt svært fordi vi bare havde NADA mad i køleskabet, så jeg startede dagen med en mælkesnitte. Men det vigtige er også at jeg holder mig inden for mine kalorier (knap 2000 dagligt). Som dagen i dag ser ud, ender jeg på ca. 1800 kalorier, så der er plads til en lille aftensnack. Skal jo ikke i kalorieunderskud, skulle gerne blive ved at have masser af mælk!
Jeg fik også motion i dag. Var egentlig ikke meningen. Men havde en dårlig oplevelse med at tage bussen ind i byen med barnevognen, så jeg besluttede at gå hjem.
Det var lige 5 kilometer, hvoraf de 2,5 var op af en laaang bakke (Randersvej, hele vejen op nede fra havnen af, til jer der bor i Århus). SINDSSYGT HÅRDT med en tung barnevogn med 5,5 kilo baby i + tung pusletaske og to tunge indkøbsposer. Puuuuuhada! Sved på panden til mor. Men så fik jeg jo motion, og det er jo ikke at kimse ad.
Kan godt mærke at jeg er i opstartsfasen og må kæmpe mod trangen. Har 3/4 lækker æblekage i køleren, skabt af selveste Dinna88, men kan jo ikke bare gå at spise af den. Der er jo så nok plads til et ministykke i kaloriebudgettet efter aftensmaden.
Aftensmaden er for første gang i lang tid SUND! Dvs. ikke spaghetti med kødsovs og ti spande revet ost
Vi skal have tærte med laks og spinat, og så laver jeg en salat til.
Så jeg vil sige, at dag 1 er ganske fornuftig!
Dagens kalorieregnskab so far: