Frøken J. skriver:
Nå. I morgen er det 7 uger siden jeg fødte Rose, og nu er det på tide at gøre noget ved den vægt og den krop. Jeg sætter først ind med motion efter 8 ugers undersøgelsen d. 6 december, men jeg starter fra i morgen med at sætte ind mod kosten.
Jeg vil logge mit madindtag via madlog.dk, men jeg vil ikke gå i kalorieunderskud, i og med jeg ammer. Jeg vil dog spise sundt, fedtfattigt og varieret med plads til afvigelser en gang imellem, og så må det blive vægttab ved motion primært!
Jeg har, før jeg blev gravid, tabt en ca. 25 kg, så jeg har prøvet det før. Sidste gang jeg tabte mig, var det en kæmpe motivation, at jeg gik ALL IN med mit vægttab. Jeg bloggede offentligt om det med billeder af kroppen undervejs, tanker, delte mine cm-mål, osv. osv. Og derfor har jeg så oprettet denne tråd! Hvis jeg går seriøst offentlig med det her, er der mindre risiko for at falde i og give op, siger mine erfaringer mig
Så her er et ærligt indlæg! Undervejs vil jeg enten opdatere her itråden, hvis det bare er en lille ting, eller oprette en ny hvis det er noget større.
Vægt i dag d. 27/11-11: 82 kilo
Målvægt: 65 kilo
Kilo tabt so far: Ingen
Kilo til mål: 17 kilo
Kropsmål:
Højde: 170 cm
Overarm: 28,5 cm
Talje: 91 cm
Mave ved navlen: 108 cm
Hofter: 115 cm
Lår: 67 cm
Lægge: 42 cm
Håber på jeres støtte og opbakning, så jeg kan nå mit mål!
Og dagens ærlige billeder ved 82 kg. 7 uger efter fødslen: