En tabertråd som forpligter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

birthee

Sejt!!! Tror helt sikkert du kan klare det, og tager hatten af for dig at du går all-in   jeg mangler 5 kg., så er jeg på mit mål i første omgang  min mand mente igår at han ville stoppe med at drikke cola i hverdagen, så tror jeg hopper med på den vogn...

Krydser fingre for dig, og glæder mig til opdateringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

signe.

Frøken J. skriver:

Nå. I morgen er det 7 uger siden jeg fødte Rose, og nu er det på tide at gøre noget ved den vægt og den krop. Jeg sætter først ind med motion efter 8 ugers undersøgelsen d. 6 december, men jeg starter fra i morgen med at sætte ind mod kosten.

Jeg vil logge mit madindtag via madlog.dk, men jeg vil ikke gå i kalorieunderskud, i og med jeg ammer. Jeg vil dog spise sundt, fedtfattigt og varieret med plads til afvigelser en gang imellem, og så må det blive vægttab ved motion primært!

Jeg har, før jeg blev gravid, tabt en ca. 25 kg, så jeg har prøvet det før. Sidste gang jeg tabte mig, var det en kæmpe motivation, at jeg gik ALL IN med mit vægttab. Jeg bloggede offentligt om det med billeder af kroppen undervejs, tanker, delte mine cm-mål, osv. osv. Og derfor har jeg så oprettet denne tråd! Hvis jeg går seriøst offentlig med det her, er der mindre risiko for at falde i og give op, siger mine erfaringer mig  

Så her er et ærligt indlæg! Undervejs vil jeg enten opdatere her itråden, hvis det bare er en lille ting, eller oprette en ny hvis det er noget større.

Vægt i dag d. 27/11-11: 82 kilo
Målvægt: 65 kilo
Kilo tabt so far: Ingen
Kilo til mål:  17 kilo

Kropsmål:

Højde: 170 cm
Overarm: 28,5 cm
Talje: 91 cm
Mave ved navlen: 108 cm
Hofter: 115 cm
Lår: 67 cm
Lægge: 42 cm

Håber på jeres støtte og opbakning, så jeg kan nå mit mål!

Og dagens ærlige billeder ved 82 kg. 7 uger efter fødslen:

Jeg synes det er ret sejt, du er så ærlig og er også sikker på at du nok har ret i at det er med til at styrke motivationen... jeg mangler at tabe 8 kg... måske man sku prøve at gøre ligesom dig

Anmeld

27. november 2011

Kofoed.

Overvejer næsten om jeg burde gøre det samme, nåede kun at løbe en gang, men så gik det galt. Dog har kæresten og jeg laver en plan, men mangler både erfaring og redskaberne

Anmeld

27. november 2011

twinny

Så sejt...

Glæder mig til at følge dit vægttab..

Anmeld

27. november 2011

Hailiesmom11

Ih hvor ville jeg ønske jeg turde gøre som dig jeg mangler nemlig 20 kg før jeg er der hvor jeg gerne vil være kan bare ikke komme ordentligt igang

Men du sku sej

Anmeld

27. november 2011

KittyMaMa

Wow, hvor er du sej!

Synes nu også du er fin som du er! Men det væsenlige er jo man selv er glad og har det godt!

- Men som sagt, - du er alt for vild til dig selv. Glæder mig til at følge dig, og melder mig under fanerne både her og på madlog til februar når jeg har født (tabte også ca. 25 kg før jeg blev gravid og benyttede flittigt madlog).

/Katja

Anmeld

27. november 2011

LISBETH:-)

SEJT! Følger med, hpper og håber at jeg bliver inspireret til at sparket mig selv bagi til at gøre en endnu større indsats!!!

Anmeld

27. november 2011

Blirnokaldrigfru

Fedt fedt fedt fedt!! Selvom jeg synes du er en køn pige, og at vi alle vel har nogle kilo hist og her vi godt kunne undvære - så synes jeg det er skide flot at du gør det sådan her, og åbenlyst viser og fortæller vi andre om det! Super modigt, men måske det også kan hjælpe andre igang? Held og lykke med det!!

Anmeld

27. november 2011

Lou87

Hepper på dig - hep hep hep!! Hvor er du bare sej, siger jeg med stor misundelse jeg ska også i gang, har næsten samme mål som dig faktisk. Jeg ved bare med mig selv det ikk går at starte her i jule tiden held og lykke!!

Anmeld

27. november 2011

Ka+Ma=Be

Det er da bare en super god strategi! Du må have rigtig meget held og lykke - jeg glæder mig til at følge din "kamp" og forhåbentlig selv blive inspireret! Du skal nok nå dit mål - det er jeg ikke i tvivl om!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.