En tabertråd som forpligter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.832 visninger
44 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Frøken J.

Nå. I morgen er det 7 uger siden jeg fødte Rose, og nu er det på tide at gøre noget ved den vægt og den krop. Jeg sætter først ind med motion efter 8 ugers undersøgelsen d. 6 december, men jeg starter fra i morgen med at sætte ind mod kosten.

Jeg vil logge mit madindtag via madlog.dk, men jeg vil ikke gå i kalorieunderskud, i og med jeg ammer. Jeg vil dog spise sundt, fedtfattigt og varieret med plads til afvigelser en gang imellem, og så må det blive vægttab ved motion primært!

Jeg har, før jeg blev gravid, tabt en ca. 25 kg, så jeg har prøvet det før. Sidste gang jeg tabte mig, var det en kæmpe motivation, at jeg gik ALL IN med mit vægttab. Jeg bloggede offentligt om det med billeder af kroppen undervejs, tanker, delte mine cm-mål, osv. osv. Og derfor har jeg så oprettet denne tråd! Hvis jeg går seriøst offentlig med det her, er der mindre risiko for at falde i og give op, siger mine erfaringer mig  

Så her er et ærligt indlæg! Undervejs vil jeg enten opdatere her itråden, hvis det bare er en lille ting, eller oprette en ny hvis det er noget større.

Vægt i dag d. 27/11-11: 82 kilo
Målvægt: 65 kilo
Kilo tabt so far: Ingen
Kilo til mål:  17 kilo

Kropsmål:

Højde: 170 cm
Overarm: 28,5 cm
Talje: 91 cm
Mave ved navlen: 108 cm
Hofter: 115 cm
Lår: 67 cm
Lægge: 42 cm

Håber på jeres støtte og opbakning, så jeg kan nå mit mål!

Og dagens ærlige billeder ved 82 kg. 7 uger efter fødslen:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

DinNabo

Frøken J. skriver:

Nå. I morgen er det 7 uger siden jeg fødte Rose, og nu er det på tide at gøre noget ved den vægt og den krop. Jeg sætter først ind med motion efter 8 ugers undersøgelsen d. 6 december, men jeg starter fra i morgen med at sætte ind mod kosten.

Jeg vil logge mit madindtag via madlog.dk, men jeg vil ikke gå i kalorieunderskud, i og med jeg ammer. Jeg vil dog spise sundt, fedtfattigt og varieret med plads til afvigelser en gang imellem, og så må det blive vægttab ved motion primært!

Jeg har, før jeg blev gravid, tabt en ca. 25 kg, så jeg har prøvet det før. Sidste gang jeg tabte mig, var det en kæmpe motivation, at jeg gik ALL IN med mit vægttab. Jeg bloggede offentligt om det med billeder af kroppen undervejs, tanker, delte mine cm-mål, osv. osv. Og derfor har jeg så oprettet denne tråd! Hvis jeg går seriøst offentlig med det her, er der mindre risiko for at falde i og give op, siger mine erfaringer mig  

Så her er et ærligt indlæg! Undervejs vil jeg enten opdatere her itråden, hvis det bare er en lille ting, eller oprette en ny hvis det er noget større.

Kropsmål:

SÅDAN! Det er jeg sikker på du klarer. Det lyder i hvert fald til, at mjotivationen er der. Jeg hepper på dig!

Anmeld

27. november 2011

Kloster

Hold op du er sej. Og virkelig modig. Tager sgu hatten af for dig.  Du er min helt....

Anmeld

27. november 2011

Mor til Mike

Du er for sej! og du skal nok kunne klare det! 

Anmeld

27. november 2011

MosterA

Må sige at du går all in, det tager jeg virkelig hatten af for!!!

Vil klart følje med og håber jeg kan få noget inspiration til selv at komme igang med at smide noget af de - alt for mange - overflødige kilo.

Held og lykke - jeg krydser alt hvad jeg har for dig!

Anmeld

27. november 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Kropsmål:

Jeg synes, du er så smuk!

Anmeld

27. november 2011

Dinsen

Hold da op du er sej... 

Den fulde støtte her fra... 

Glæder mig til at følge hvordan det kommer til at gå... Men er sikker på du nok ska klare den... 

Anmeld

27. november 2011

Sille86

Jeg vil klart følge dig, hvor er du bare for sej... Og meget smuk trods de overflødige graviditetskilo.... Masser af kram herfra

Anmeld

27. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Kæft hvor er det sejt af dig!  Super flot! Og så synes jeg ikke engang at du ser helt ringe ud nu! Du er godt nok pæn

Held og lykke med det!

Anmeld

27. november 2011

Vivian87

I mine øjne vil du altid være smuk kære Janne, men selvfølgelig skal du have ALT den opbakning jeg har at give dig  

Det er SUPER sejt af dig at ville inddrage os i det på den måde, det er jeg sgu ikke sikker på jeg ville ha modet til, men er sikker på at jeg vil kunne blive inspireret af dig når engang min lille pige er kommet til verden og det blir min tur til at tage kampen op mod de overflødige kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.