En tabertråd som forpligter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

Sommersko

Ej hvor fedt, total modigt. Glæder mig til at følge dig. Skal selv igang (har sagt dette i 3 mdr nu), så måske dine indlæg kan give lidt inspiration. Fulgte selv WW inden jeg blev gravid første gang og tabte næsten 15 kg, men nu 2½ år og 2 børn senere...pyhh,skal lige have tabt 10 kg.

Men altså super sejt af dig med billederne. Det burde mange flere af os kvinder gøre, så vi kan blive bekræftet i, at mange af os altså får strækmærker osv. efter graviditet, og det er helt normalt og vi er smukke alligevel.

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Muhmi

Hep hep!!

Skide godt!

Jeg melder mig selv ind i vægtvogterne i dag, så i dag er det også den første dag i mit nye liv Hold op hvor skal der meget motivation til nogle gange, men jeg følges med en veninde til møderne, så vil man jo gerne slå hinanden i hvad der er tabt og man vil i hvert fald IKKE have taget på siden sidst... Hehe... Nu må vi se hvordan det går, men jeg er i hvert fald positiv

Anmeld

28. november 2011

Frøken J.

DinNabo skriver:

SÅDAN! Det er jeg sikker på du klarer. Det lyder i hvert fald til, at mjotivationen er der. Jeg hepper på dig!

Tusind tak! 

Anmeld

28. november 2011

Frøken J.

Kloster skriver:

Hold op du er sej. Og virkelig modig. Tager sgu hatten af for dig.  Du er min helt....

Tak skal du have  Jeg ved bare hvad der virker for mig, og det er for nemt at snyde og falde i, hvis jeg holder det for mig selv  

Anmeld

28. november 2011

Frøken J.

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Du er for sej! og du skal nok kunne klare det! 

Tak søde 

Anmeld

28. november 2011

Frøken J.

MosterA skriver:

Må sige at du går all in, det tager jeg virkelig hatten af for!!!

Vil klart følje med og håber jeg kan få noget inspiration til selv at komme igang med at smide noget af de - alt for mange - overflødige kilo.

Held og lykke - jeg krydser alt hvad jeg har for dig!

Tak skal du have! Og det er bare med at gå i gang! Man kan sige til sig selv så mange gange at I MORGEN gør jeg det, men there's no time like the present  

Anmeld

28. november 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Jeg synes, du er så smuk!

Tak søde Mette! Kan kun sige det samme til dig  

Anmeld

28. november 2011

Frøken J.

Dinsen skriver:

Hold da op du er sej... 

Den fulde støtte her fra... 

Glæder mig til at følge hvordan det kommer til at gå... Men er sikker på du nok ska klare den... 

Jeg takker, bukker og nejer! 

Anmeld

28. november 2011

Frøken J.

Sille86 skriver:

Jeg vil klart følge dig, hvor er du bare for sej... Og meget smuk trods de overflødige graviditetskilo.... Masser af kram herfra

Tusind tak!

Anmeld

28. november 2011

Frøken J.

rikkeregnbue skriver:

Kæft hvor er det sejt af dig!  Super flot! Og så synes jeg ikke engang at du ser helt ringe ud nu! Du er godt nok pæn

Held og lykke med det!

Hvor er du sød! Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.