Anonym skriver:
mega svært at tage stilling til,har selv lige været der, kunne så meget mærke jeg selv havde brug for ro, efter vi har levet uden prevention, i 5 år og det intet er sket og lægerne siger der intet er glat med os,
det tog meget på min psyke, og drømmen følte jeg havde "besat mig"
vågnede en morgen og tænkte nu kan jeg ikke mere, hvis jeg forsætter ender det med jeg for kørt mig selv helt ned,
sagde til kæresten ud af det blåå jeg starter på p-piller, og kan ikke love hvordan jeg reager næste gang din familie om hvor når der kommer en junior fra os-( skal siges at jeg er en direkte person hvis jeg føler mig presset af noget der gør mig ked, og har jeg sagt til svigerfamilien mange gange, at jeg åbenbart ikke kan få børn, tror betemt ikke de gør det for at såre mig og kæresten tror bare ikke lige de tænker sig om på det område)
når men min kæreste kiggede på mig og sagde af hvad for noget,
-sagde til ham hvis jeg ikke selv giver mig noget ro, ville det både smadre mig og vores forhold, så jeg starter på p-piller, kunne godt se han blev ked og tror ikke han ved hvor hårdt det er psykisk for mig...
dagen efter sagde han at han var glad for jeg tænkte på mig selv, for han ønskede ikke vores forhold knækkede pågrund af vi ikke lige tog et puste rum...
ved ikke om der er noget af det her der kan hjælpe dig
men synes du skal lytte 100% til dig selv, det er kun dig selv der kan mærke efter!
og hvis du vil vente er jeg sikker på han vil forstå,
hvis ikke ville jeg nok overveje om det overhoved var det jeg ville

... Det hjælper mig.. Det er et par dage siden jeg læste dit indlæg men har først haft overskud til at svare dig nu.. Du ramte nogen rigtige punkter... Jeg har sagt til manden at vi skal have en snak om projekt baby.. Længere er jeg ikke kommet.

Men jeg er dog helt fast besluttet på at det vil være det rigtige at udskyde selvom det gør ondt at erkende..

Men som du siger, drømmen har også besat mig...
Jeg er frygtelig ked af at der ingen baby har været til jer og at det intet galt med jer skulle være på det punkt..

Altså det er godt der ikke er noget galt med jer, men frustrerende ikke at kunne opnå baby på trods..
Og du har helt ret i at hvis han ikke forstår mine følelser og frustrationer omkring dette, er det så det rigtige.. I et forhold burde man jo give plads til hinanden og også "dødløbene" som det her er for mig..
Mange tak for at du gav dig tid til at skrive om et så følsomt emne til mig... Nu skal jeg bare have taget mit sammen og have fforklaret manden tingene... TIden løber snart fra mig...
Tak igen..Og alt held og lykke til jer.. Jeg håber en pause fra PB får jeg på rette vej!