l.kjoeller skriver:
puha det er en svær situation. men det er nu engang rigtig vigtigt du har dig selv med hele vejen, også selvom det er svært for din mand. Ved dog ikke om der er nogen god måde at sige det på

føler med jer
Tak for dit svar.. Ja det er en rigtig lort situation.. Jeg har dog snakket med kæresten og har for lidt siden skrevet en opdate her..

OPDATEN:
.Så er snakken taget med manden... Han blev lidt mut men forstår det godt..HELDIGVIS!!!!

Puuha jeg var bange, og fik hele aftenen igennem flere gange tårer i øjnene fordi jeg var såååå nervøs...Ja og jeg begyndte da også at græde under samtalen og manden vidste ikke helt hvordan han skulle forholde sig til det kunne jeg mærke.. Han var slet ikke klar over at det hele gik mig så meget på, men hvordan kan han dog også være kalr over noget jeg ikke har givet udtryk for.
Men fredag aften kl 22.30 fik jeg endelig taget mig sammen..
Vi har valgt at sætte PB på standby i minimum 5 måneder... D.v.s at mit hoved får den ro det skal have og selvom jeg i mellemtiden måske føler mig klar tidligere har vi valgt at sige det er bedst jeg får det på længere afstand og det er jeg egentlig godt tilfreds med og manden også.
Imorgen skal jeg have ringet til lægen og have bestilt p-piller.. Havde godt nok sagt jeg aldrig skulle på det skidt igen men min krop sender såå mange underlige signaler - som om jeg stadig er gravid så derfor har jeg behov for at få det såååå meget på afstand som muligt.
Tak for jeres gode råd piger.
Anmeld