Wimmie skriver:
Jeg føler virkelig med dig; det lyder bestemt ikke sjovt 
Og naturligvis er det også synd for din mand når det er hans store drøm, men du er bare nødt til at forklare ham at du ikke kan overskue det lige nu - det vil slet ikke gavne nogen af jer.
Men jeg forstår godt hvor svært det må være - min mand var klar til børn længe før jeg var og jeg tror bestemt også det var hårdt for ham at vente på at jeg blev klar. Jeg ville have knust hans hjerte hvis jeg fortrød når det kom til stykket, men nu er vi jo også en del år ældre...
Men snak med ham hurtigst muligt og sørg for hele tiden at kommunikere jeres tanker og ønsker omkring dét at få børn. Han skal naturligvis ikke lægge pres på dig og hele tiden spørge "er du snart klar?" men prøv evt. at tage en måned eller to ad gangen hvor I fokuserer på alt muligt andet (især hinanden) og så tag emnet op igen og se hvordan tingene går; det kan jo være det hele hurtigt ændrer sig når man lige får tingene på afstand.
Og tak for komplimenten - nu ved jeg jo ikke hvem du er, men jeg er beæret over at du har lagt mærke til mine ord før 
Jeg ahr været klar siden jeg var 16. hahaha.. Lad os bare sige jeg blev voksen for hurtig.. Fra jeg var 12 overtog ejg rollen som mor for min egen mor..- Nå men jeg har selvfølgelig ikke udlevet DRØMMEN fordi jeg jo gerne ville være ældre på trods af modenhed.. Og lige pludselig overhalede mandens ønske mig.

Og hold da op hvor er jeg dog beæret over at have en mand der virkelig ønsker sig bebs..Han blvier en fantastisk far og hold op hvor han voksede med opgaven allerede under de 5 uger vi fik lov at være lykkelige...
Og hvor ville jeg dog bare ønske vi stadig var lige så lykkelige..

Men det skal nok komme igen.. Ër bare bange for det skal gå mere galt når nu jeg trækker i land.. Er bange for han skal blive sur på mig, eller "hade" mig for valget.. Selvom det måske er meget godt at få det på afstand. Har egentlig forberedt ham lidt på det.. Men det var lige efter aborten.. Hanssvar var: Så rryger du på pillen for jeg skal ikke kanlde med kondom... NEJ FINT NOK DU!!!!!!! Så tror at hvis jeg skal noget bliver det på pillen i 6 måneder minimum... Og hvad så hvis vi får svært ved at få bebs bagefter.. beskylder ejg så pillerne for det.. eller...

Men ja, skal lige have overstået en svær arbejdsweekend og så må jeg hellere få snakket med ham.. Vi skal have kvalitetsweekend i næste weekend så det skal nok være inden der så jeg ikke ødelægger den..

Så må vi se hvad vi beslutter os for.

Velbekomme.. Kan sige så meget at du ikke "kender" mig.

Jeg har bare lagt rigtig meget mærke til dit søde væsen.