Nogle mennesker skuffer godt nok en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

MorDk

aarhusmor skriver:

Det var da ekstrem tarveligt af hende. Jeg ville købe en ny og droppe veninden.

ja..eller sende hende regningen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

anja89

MorDk skriver:

ja..eller sende hende regningen!

Ja  men gider ikke bruge min tid på en der er sådan så hun skal bare ikke regne med hjælp fra min siden en anden gang

Anmeld

21. marts 2012

Isabella_mor

anja89 skriver:

Undskyld på forhånd men må bare af med lidt irretation.

Jeg Købte for lidt over 1½ år siden en barnevogn som var i en pakke hvor jeg også fik en klapvogn med  Dette købte jeg da jeg ventede mit nr 2 barn..

Klapvognen brugte jeg så få gange til min første datter og havde så en dag en veninde på besøg og hun manglede en klapvogn til hun kunne købe en ny selv ugen efter..

Så jeg tilbyder hende at hun godt måtte låne min da jeg ikke skulle  bruge den det stykke tid.

Men skulle så havde den igen ugen efter, det fik jeg så ikke da hun glemte den.. det er også iorden og aftaler med hende at hun tager den med næste gang hun skal forbi en af sine forældre da de bor tæt på mig..

Nu efter hun har haft den i 1½ år har jeg stadig ikke fået den tilbage

Hun glemmer den hver gang og mener så jeg bare kan komme hjem forbi hende og hente den en dag, problemet er bare at hun bor ca 1 time fra mig og komme aldrig der ned af..

Har så igennem 3 måneder nu skrevet til hende både på mobilen og nettet, men intet svar, har også ringet men heller intet svar og tænker så ok hun laver måske noget og ringer eller skriver tilbage... men nej.

Idag ringede jeg så igen til hende da jeg ved hun er hjemme..
Så da den har ringet lidt bliver telefonen taget og kan høre lidt knas hvorefter der bliver lagt på

Syntes det er så tarveligt af hende og især fordi jeg har skrevet til hende at vi gerne snart vil havde den hjem da vi står og skal bruge den

Tror snart ikke på at jeg overhoved få den tilbage..

Øv låner da aldrig hende noget igen

ej hvor er det fejt...

sikke en ringe venninde...!!! så må du kræve at hun overfører penge til din konto så du kan gå ud og købe en ny en hvis det er hun skal være en skilpadde...

Anmeld

21. marts 2012

anja89

isabellamor skriver:

ej hvor er det fejt...

sikke en ringe venninde...!!! så må du kræve at hun overfører penge til din konto så du kan gå ud og købe en ny en hvis det er hun skal være en skilpadde...

Jeg har fået hentet den nu men kom også til at koste mig en benzin regning

Er ikke lige det der er mest til når man bor alene med to små børn

Anmeld

21. marts 2012

aarhusmor

anja89 skriver:

Super godt du fik den hentet og dejligt at den i det hele taget var der. En Benzin regning er en billig regning, set i forhold til at du nu ved hvor du har din "veninde" henne Du kan af et ærligt hjerte sige til hende at du bare ikke gider hende mere!

Anmeld

21. marts 2012

anja89

aarhusmor skriver:

Super godt du fik den hentet og dejligt at den i det hele taget var der. En Benzin regning er en billig regning, set i forhold til at du nu ved hvor du har din "veninde" henne Du kan af et ærligt hjerte sige til hende at du bare ikke gider hende mere!

Ja men låne en bil og så 150 kr til benzin er meget for at få sine ting igen når jeg er alene med to børn..

Ca en uge efter jeg havde hentet den ringede hun for at høre om jeg ikke ville hjælpe hende med at sætte hendes fars stue istand som en fødselsdags gave fra hende og det sagde jeg hurtigt nej til

Det eneste jeg har hørt fra hende det seneste år er når hun har skulle bruge hjælp til pasning af hendes børn eller andet eller hun skulle låne noget

Aldrig for bare at høre om hun må komme forbi eller om vi skal tage ud og spise noget frokost sammen så det gider jeg ikke... Er ikke hendes nyttehøne

Anmeld

21. marts 2012

Troldemommi

Du kender ikke en stor mand der lige kunne banke på hendes dør og fortælle at det der bare ikke er i orden :-)

en stor mand ikke en slem mand :-)

bare en lille svine tanke fra mig

Monica

godt du har fået den igen men for filan hvor skulle den sæk dog skamme sig :-(

Anmeld

21. marts 2012

anja89

Monica P skriver:

Du kender ikke en stor mand der lige kunne banke på hendes dør og fortælle at det der bare ikke er i orden :-)

en stor mand ikke en slem mand :-)

bare en lille svine tanke fra mig

Monica

godt du har fået den igen men for filan hvor skulle den sæk dog skamme sig :-(

nej ikke lige, men tanken kunne være sjov

Anmeld

21. marts 2012

Muffin_girl

Kæft hvor var jeg blevet tosset,.. Nogle mennesker værdsætter bare ikke andre !

Anmeld

21. marts 2012

Isabella_mor

anja89 skriver:

Ej, det forstår jeg godt. Ud til højre med hende. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.