anja89 skriver:
Undskyld på forhånd men må bare af med lidt irretation.
Jeg Købte for lidt over 1½ år siden en barnevogn som var i en pakke hvor jeg også fik en klapvogn med
Dette købte jeg da jeg ventede mit nr 2 barn..
Klapvognen brugte jeg så få gange til min første datter og havde så en dag en veninde på besøg og hun manglede en klapvogn til hun kunne købe en ny selv ugen efter..
Så jeg tilbyder hende at hun godt måtte låne min da jeg ikke skulle bruge den det stykke tid.
Men skulle så havde den igen ugen efter, det fik jeg så ikke da hun glemte den.. det er også iorden og aftaler med hende at hun tager den med næste gang hun skal forbi en af sine forældre da de bor tæt på mig..
Nu efter hun har haft den i 1½ år har jeg stadig ikke fået den tilbage 
Hun glemmer den hver gang og mener så jeg bare kan komme hjem forbi hende og hente den en dag, problemet er bare at hun bor ca 1 time fra mig og komme aldrig der ned af..
Har så igennem 3 måneder nu skrevet til hende både på mobilen og nettet, men intet svar, har også ringet men heller intet svar og tænker så ok hun laver måske noget og ringer eller skriver tilbage... men nej.
Idag ringede jeg så igen til hende da jeg ved hun er hjemme..
Så da den har ringet lidt bliver telefonen taget og kan høre lidt knas hvorefter der bliver lagt på 
Syntes det er så tarveligt af hende og især fordi jeg har skrevet til hende at vi gerne snart vil havde den hjem da vi står og skal bruge den 
Tror snart ikke på at jeg overhoved få den tilbage..
Øv låner da aldrig hende noget igen
ej hvor er det fejt...
sikke en ringe venninde...!!! så må du kræve at hun overfører penge til din konto så du kan gå ud og købe en ny en hvis det er hun skal være en skilpadde...