Nogle mennesker skuffer godt nok en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.251 visninger
42 svar
0 synes godt om
25. november 2011

anja89

Undskyld på forhånd men må bare af med lidt irretation.

Jeg Købte for lidt over 1½ år siden en barnevogn som var i en pakke hvor jeg også fik en klapvogn med  Dette købte jeg da jeg ventede mit nr 2 barn..

Klapvognen brugte jeg så få gange til min første datter og havde så en dag en veninde på besøg og hun manglede en klapvogn til hun kunne købe en ny selv ugen efter..

Så jeg tilbyder hende at hun godt måtte låne min da jeg ikke skulle  bruge den det stykke tid.

Men skulle så havde den igen ugen efter, det fik jeg så ikke da hun glemte den.. det er også iorden og aftaler med hende at hun tager den med næste gang hun skal forbi en af sine forældre da de bor tæt på mig..

Nu efter hun har haft den i 1½ år har jeg stadig ikke fået den tilbage

Hun glemmer den hver gang og mener så jeg bare kan komme hjem forbi hende og hente den en dag, problemet er bare at hun bor ca 1 time fra mig og komme aldrig der ned af..

Har så igennem 3 måneder nu skrevet til hende både på mobilen og nettet, men intet svar, har også ringet men heller intet svar og tænker så ok hun laver måske noget og ringer eller skriver tilbage... men nej.

Idag ringede jeg så igen til hende da jeg ved hun er hjemme..
Så da den har ringet lidt bliver telefonen taget og kan høre lidt knas hvorefter der bliver lagt på

Syntes det er så tarveligt af hende og især fordi jeg har skrevet til hende at vi gerne snart vil havde den hjem da vi står og skal bruge den

Tror snart ikke på at jeg overhoved få den tilbage..

Øv låner da aldrig hende noget igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

aarhusmor

Det var da ekstrem tarveligt af hende. Jeg ville købe en ny og droppe veninden.

Anmeld

25. november 2011

anja89

aarhusmor skriver:

Det var da ekstrem tarveligt af hende. Jeg ville købe en ny og droppe veninden.

Ja syntes bare det er mange penge at miste pga at hun ikke kan aflevere hvad hun låner

Men er nok sådan det ender

Anmeld

25. november 2011

Fru Aagaard

GUD hvor er det bare frækt gjort

Tænk man overhovedet kan få sig selv til det

Anmeld

25. november 2011

dpb

anja89 skriver:

Undskyld på forhånd men må bare af med lidt irretation.

Jeg Købte for lidt over 1½ år siden en barnevogn som var i en pakke hvor jeg også fik en klapvogn med  Dette købte jeg da jeg ventede mit nr 2 barn..

Klapvognen brugte jeg så få gange til min første datter og havde så en dag en veninde på besøg og hun manglede en klapvogn til hun kunne købe en ny selv ugen efter..

Så jeg tilbyder hende at hun godt måtte låne min da jeg ikke skulle  bruge den det stykke tid.

Men skulle så havde den igen ugen efter, det fik jeg så ikke da hun glemte den.. det er også iorden og aftaler med hende at hun tager den med næste gang hun skal forbi en af sine forældre da de bor tæt på mig..

Nu efter hun har haft den i 1½ år har jeg stadig ikke fået den tilbage

Hun glemmer den hver gang og mener så jeg bare kan komme hjem forbi hende og hente den en dag, problemet er bare at hun bor ca 1 time fra mig og komme aldrig der ned af..

Har så igennem 3 måneder nu skrevet til hende både på mobilen og nettet, men intet svar, har også ringet men heller intet svar og tænker så ok hun laver måske noget og ringer eller skriver tilbage... men nej.

Idag ringede jeg så igen til hende da jeg ved hun er hjemme..
Så da den har ringet lidt bliver telefonen taget og kan høre lidt knas hvorefter der bliver lagt på

Syntes det er så tarveligt af hende og især fordi jeg har skrevet til hende at vi gerne snart vil havde den hjem da vi står og skal bruge den

Tror snart ikke på at jeg overhoved få den tilbage..

Øv låner da aldrig hende noget igen

Kan godt forstå du er skuffet over din veninde.... for det kan man bare ikke tillade sig det nummer hun laver der!!! Låner man noget afleverer man det tilbage på det aftalte tidspunkt... slut!! og så er den ikke længere!!

Syntes det er rigtig tarveligt gjort af hende...

Qnuz

Anmeld

25. november 2011

Levi&LilysMor

Tag ned til hende uden hun ved det, og tag den med hjem og så må hun give en forklaring...

Anmeld

25. november 2011

grøn · ært

Det er godt nok tarveligt af hende! Jeg var dog selv taget ned til hende for længe siden og krævet den tilbage. Det ER jo ligesom din.
Forstår slet ikke du har ladet hende have den i halvandet år  Kan sgu godt forstå du er rasende.

Afsted med dig! Hjem til hende og hent den. Og så drop hende! Det er da absolut ikke en ven :-S 

Anmeld

25. november 2011

anja89

LevisMor skriver:

Tag ned til hende uden hun ved det, og tag den med hjem og så må hun give en forklaring...

ville jeg gerne kunne.. men jeg har ikke hendes adresse da hun er flyttet siden hun lånte den og kan ikke få fat i den efter som hun ikke svare

Anmeld

25. november 2011

anja89

grøn · ært skriver:

Det er godt nok tarveligt af hende! Jeg var dog selv taget ned til hende for længe siden og krævet den tilbage. Det ER jo ligesom din.
Forstår slet ikke du har ladet hende have den i halvandet år  Kan sgu godt forstå du er rasende.

Afsted med dig! Hjem til hende og hent den. Og så drop hende! Det er da absolut ikke en ven :-S 

Kan ikke tage ned til hende hun er flyttet siden jeg sidst så hende og kender ikke adressen kun byen

Tror jeg vil skrive til hende igen og siger at jeg skal havde den hjem nu og vis hun vælger ikke at svare så skal hun ikke kontakte mig igen

Anmeld

25. november 2011

Morgensol

Jeg tænker lidt om hun mon stadig har den? Det virker lidt til at hun undgår dig fordi der er noget galt.. Bare en tanke...

Jeg var dælme blevet tosset!! Jeg lånte min veninde vores badestol som har kostet 300 kr til hendes datter da hun var lille. Jeg har dog fået den tilbage, men da hun kom med den var den totalt ødelagt. Det er sådan en i lyserødt håndklædestof, og den var bare totalt grøn og tyndslidt! Man kunne tydeligt se at den havde stået i vandet, måske tilmed i et badebassin udendørs! Jeg blev bare SÅ skuffet og låner heller aldrig noget til hende igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.