Nogle mennesker skuffer godt nok en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

anja89

morethanperfect skriver:

Ved godt det er en gammel tråd , men blev nysgerrig om du nogensinde fik din klapvogn tilbage ??
Og sikke en "Veninde" ....  

Ja jeg har fået den hjem..

Men måtte selv ned og hente den og hun valgte ikke at være hjemme

Så fik besked om jeg bare selv kunne tage den i deres skur, så måtte kravle hen over alle deres andre ting for at få fat i den og da jeg kommer hjem og ser den i lyset så er der kommet rust nogle steder og man kunne tydlig se at den havde stået fugtigt

Dog har jeg fået den redet så den igen kan bruges men man kan stadig se nogle sorte pletter på den desværre

Så skrev det til hende og hun mener ikke den fejler noget og den altid har stået inde og kun er brugt en gang mens hun har haft den til låns, hvilket jeg ikke kan forstå efter hvordan den så ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

janne1986

anja89 skriver:

Har nu endelig hørt fra hende og hun påstår at hun tager den med næste gang hun kommer i nærheden af mig...

Nu håber jeg for hende det passer..

Tak for alle jeres råd og glad for det ikke kun er mig der har det sådan over den måde hun har opført sig på..

Men en ting er sikkert hun kommer ALDRIG til at låne noget af mig igen

Jeg er da også helt nysgerrig....

Fik du nogensinde klapvognen igen eller?

Anmeld

21. marts 2012

anja89

janne1986 skriver:

Ja jeg har fået den hjem..

Men måtte selv ned og hente den og hun valgte ikke at være hjemme

Så fik besked om jeg bare selv kunne tage den i deres skur, så måtte kravle hen over alle deres andre ting for at få fat i den og da jeg kommer hjem og ser den i lyset så er der kommet rust nogle steder og man kunne tydlig se at den havde stået fugtigt

Dog har jeg fået den redet så den igen kan bruges men man kan stadig se nogle sorte pletter på den desværre

Så skrev det til hende og hun mener ikke den fejler noget og den altid har stået inde og kun er brugt en gang mens hun har haft den til låns, hvilket jeg ikke kan forstå efter hvordan den så ud.

Anmeld

21. marts 2012

foto på lærred

janne1986 skriver:

ts har svaret ovenover.

Til ts: Helt ubegribeligt at en "veninde" kan låne noget- som skulle have været en uges tid- og så ikke aflevere det tilbage og du skal vente i halvandet år. Sådan én ville jeg godt nok ikke længere kalde min ven. Godt du i det mindste stadigvæk kan bruge den, men ikke fair at du skal have en klapvogn som er blevet beskadiget

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred, uglewallstickers, indbydelser til dåb og fødselsd

Anmeld

21. marts 2012

anja89

foto på lærred skriver:

ts har svaret ovenover.

Til ts: Helt ubegribeligt at en "veninde" kan låne noget- som skulle have været en uges tid- og så ikke aflevere det tilbage og du skal vente i halvandet år. Sådan én ville jeg godt nok ikke længere kalde min ven. Godt du i det mindste stadigvæk kan bruge den, men ikke fair at du skal have en klapvogn som er blevet beskadiget

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Er heller ikke en jeg snakker med mere

Nej syntes det er røvet at være på den måde og bare for at få den retur har jeg måtte låne en bil og bruge 150 kr på benzin bare for at få det der er mit og så er den ødelagt

Men nu var det bare for at vi havde en klapvogn hos farmor og farfar så vi ikke skulle slæbe den store med når de havde hende på weekend

De nyder nemlig at få lov at passe hende i en weekend så det gør de ca en gang hver måned til halvanden  og så gør de det når min store er på weekend hos sin far så har mig og kæresten lidt kæreste tid

Anmeld

21. marts 2012

Guldimaven

Hvis jeg var dig, havde jeg kørt den time.. Bankede på hendes dør, og sagt jeg kommer for at hente min klapvogn.. 

Anmeld

21. marts 2012

foto på lærred

anja89 skriver:

De nyder nemlig at få lov at passe hende i en weekend så det gør de ca en gang hver måned til halvanden  og så gør de det når min store er på weekend hos sin far så har mig og kæresten lidt kæreste tid

Lyder skønt

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

21. marts 2012

anja89

Guldimaven skriver:

Hvis jeg var dig, havde jeg kørt den time.. Bankede på hendes dør, og sagt jeg kommer for at hente min klapvogn.. 

Endte også med at jeg selv måtte tage der ned, hun valgte dog at være kørt inden jeg kom og måtte selv grave den fram fra deres skur

Anmeld

21. marts 2012

anja89

foto på lærred skriver:

Lyder skønt

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Det er det skam også

Og de skal havde hende hjem denne weekend så første gang i 2 måneder har vi en hel dag hvor det bare er os

Anmeld

21. marts 2012

Rebecca55

Helt enig med de andre i at det er tarveligt gjort. Jeg havde demonstrativt kørt ned og hentet den selv. For hun skal ikke have glæden af en gratis klapvogn, når i havde en aftale.

Håber du får fat på hende så du kan få din klapvogn hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.