Nogle mennesker skuffer godt nok en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

anja89

Mor til Bella og Alberte skriver:

Jeg tænker lidt om hun mon stadig har den? Det virker lidt til at hun undgår dig fordi der er noget galt.. Bare en tanke...

Jeg var dælme blevet tosset!! Jeg lånte min veninde vores badestol som har kostet 300 kr til hendes datter da hun var lille. Jeg har dog fået den tilbage, men da hun kom med den var den totalt ødelagt. Det er sådan en i lyserødt håndklædestof, og den var bare totalt grøn og tyndslidt! Man kunne tydeligt se at den havde stået i vandet, måske tilmed i et badebassin udendørs! Jeg blev bare SÅ skuffet og låner heller aldrig noget til hende igen!

Det er også noget jeg har tænkt på...

Nu har jeg igen lige sendt hende en sms og håber virkelig hun svare..

Det kan ske for alle at der er noget der går i stykker men så siger man det godt nok med det samme til den man har lånt tingen af og så må man finde ud af noget syntes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Levi&LilysMor

anja89 skriver:

ville jeg gerne kunne.. men jeg har ikke hendes adresse da hun er flyttet siden hun lånte den og kan ikke få fat i den efter som hun ikke svare

Hun burde skamme sig

Anmeld

25. november 2011

bullerbassen

pu ha hun må have en dårlig smag i munden  det er da virkelig dårlig stil & opførsel.

Jeg ville køre hen efter den også selv om der er et stykke vej.

Anmeld

25. november 2011

LIZO

Har du ikke mulighed for at kontakte hendes forældre. Sig at du har prøvet at få fat i deres datter da du skal bruge klapvogene NU. Og hun ikke svare på dine beskeder

Anmeld

25. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe
LIZO skriver:

Har du ikke mulighed for at kontakte hendes forældre. Sig at du har prøvet at få fat i deres datter da du skal bruge klapvogene NU. Og hun ikke svare på dine beskeder

god ide

Anmeld

25. november 2011

pvejsen

Hvis du kender byen, så prøv at søge hende på krak

Anmeld

25. november 2011

Nemesis

Tror du ikke hun ved den er helt gal?? Hun har haft en ny klapvogn i 1½ år..jeg gætter på den langt fra kun er brugt en uge..jeg gætter på hun aldrig selv fik købt en klapvogn og har brugt din og at det kan ses.

Jeg ville sende en mail med kravet om at klapvognen kom tilbage inden xx antal dage ellers ville jeg sende en regning!

:-) Nemesis

Anmeld

25. november 2011

skønneunger

sig til hende hvis hun ikke giver dig pengene for vognen eller vognen i samme stand som da hun lånte hun så går du til politiet (ved ikke om de kan gøre noget men måske) ellers så havde jeg nok meldt den stjålet og givet polititet hendes navn måske forsikringen så også dækker?

Anmeld

25. november 2011

anja89

Har nu endelig hørt fra hende og hun påstår at hun tager den med næste gang hun kommer i nærheden af mig...

Nu håber jeg for hende det passer..

Tak for alle jeres råd og glad for det ikke kun er mig der har det sådan over den måde hun har opført sig på..

Men en ting er sikkert hun kommer ALDRIG til at låne noget af mig igen

Anmeld

21. marts 2012

morethanperfect

anja89 skriver:

Har nu endelig hørt fra hende og hun påstår at hun tager den med næste gang hun kommer i nærheden af mig...

Nu håber jeg for hende det passer..

Tak for alle jeres råd og glad for det ikke kun er mig der har det sådan over den måde hun har opført sig på..

Men en ting er sikkert hun kommer ALDRIG til at låne noget af mig igen

Ved godt det er en gammel tråd , men blev nysgerrig om du nogensinde fik din klapvogn tilbage ??
Og sikke en "Veninde" ....  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.