Katte87 skriver:
Dejligt at høre
Altså hver halve år, er jo også lige til at overskue!
Og specielt hvis det er så lidt, som du beskriver.
Synes du det gjorde ondt at få den sat op? Jeg blev lokalbedøvet og det er jeg lidt i tvivl om, om jeg ville gøre en anden gang. Det gjorde nullernaller!
Så jeg ved ikke, hvor ondt det ville gøre uden bedøvelse.
Spændende med sterillisering - det kunne jeg ærligt talt også finde på, hvis jeg var 100 på at jeg ikke skulle have flere børn.
Jeg ville nok vælge at gøre det uden bedøvelse hvis jeg var dig, om du skal stikkes, eller den skal ligges op, er vist hip som hap hvad smerten angår
Jeg fik lagt den op i forbindelse med en blødning, da det så var nemmere for hende, da livmodermunden var lettere udvidet i den forbindelse, ja det gør lidt små ondt syntes jeg, eller rettere sagt møg-ubehageligt, men jeg tror når de gør det i forbindelse med en blødning, er det ikke så smertefuld som ellers..
Mht sterilisering har jeg det lidt sådan at jeg syntes at min krop de sidste 11 år har været gennem nok.. 2 operationer, 5 graviditeter, 4 fødsler, 4 x bækkenløsning, (hæmorider x mange i forbindelse med graviditet, fødsel og "barselperioden"
)
Så nu må det snart være mandens tur, hvis man kan sig det sådan, han har INGEN what so ever på den måde "belastning" haft i hans 33 år.. 
Annette
Anmeld