The Twilight Saga: Breaking Dawn pt. 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

De siger i biografen at I skal blive siddende.... Siger de det oppe i toppen af salen, er det som regl kun halvdelen der bliver.

Til sidst ser man at The Volturi snakker. Jeg kan ikke huske om det er præcis det der sker i filmen, men i hvert fald er det sådan, at den ene gut siger at nu skal de jo så ikke noget med The Cullens mere, men den anden gut er uenig, og mener, at de har noget, som de skal have fat i (læs: deres unge) 

Det er ikke ungen de taler om, for de ved ikke den findes endnu De vi gerne have Alice og Edward pga. deres kræfter. Det med der står i kortet at der er et nyt medlem i Cullen-klanen, henviser til Bella, fordi hun nu er vampyr. Det var Cullen-familien jo nødt til at annoncerer fordi de havde lovet at forvandle hende..

(Sorry, er rimelig Twilight nørdet )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Dinna88

Det er ikke ungen de taler om, for de ved ikke den findes endnu De vi gerne have Alice og Edward pga. deres kræfter. Det med der står i kortet at der er et nyt medlem i Cullen-klanen, henviser til Bella, fordi hun nu er vampyr. Det var Cullen-familien jo nødt til at annoncerer fordi de havde lovet at forvandle hende..

(Sorry, er rimelig Twilight nørdet )

Jeg ved det godt  Gad sådan set bare ikke rette det herinde

Anmeld

28. november 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Jeg ved det godt  Gad sådan set bare ikke rette det herinde

Okay, det er jo svært at vide 

Anmeld

28. november 2011

Dinna88

Frøken J. skriver:

Okay, det er jo svært at vide 

Jeps det kunne du ikke vide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.