The Twilight Saga: Breaking Dawn pt. 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.737 visninger
33 svar
0 synes godt om
24. november 2011

malliebooh

Hvem af jer har set den?

Hvad synes I om den?

Hvilken er jeres yndlingsscene??

Jeg må sige at jeg ELSKER filmen, jeg har synes de 3 sidste har handlet lidt for meget om "Får Bella Edward eller Jacob" .. "Hvem vil slå Bella ihjel denne gang" .. osv osv.. ENDELIG bliver de gift og endelig sker der noget der ikke har noget at gøre med valget mellem Edward og Jacob.. 

Jeg elsker simpelthen alt ved filmen; brylluppet er smukt, deres honeymoon er romantisk, og jeg elsker hvor hun tager det sorte lingeri på og vifter lidt med sig selv for Edward og han så griner jamen elsker den.. Fødselsscenen er ret voldsom og intens synes jeg , men hvad andet at forvente når det er en halv vampyr unge? Men jeg elsker nok mest scenen og ikke mindst musikken, der til sidst i filmen, nok de sidste 3-4 minutter hvor man ser alle hendes minder og hvor hun lige så langsomt genopliver. Musikken får i her:  http://www.youtube.com/watch?v=Q_Bx0Qrqmlg&feature=related

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Dinna88

Det er klart den bedste film so far. Kristen Stewart har været så dårlig i de andre film, men i denne træder hun virkelig frem som en god skuespiller. Som mange anmeldere har skrevet, så er det kun fans der elsker filmen - ikke dem der bare ser den, for at se den.

Jeg har aldrig som sådan været fan af dem, særligt fordi Isabella Swan blev spillet så dårligt. Men jeg må sige - jeg blev blown away. Det er en skide god film. Og jeg HYLEDE da hun "dør", hvor Jacob virkelig tror, at hun er død. Mim yndlingsscene er nok da de er nøgne i vandet sammen Og så opper det også filmen, for mig, at Alice faktisk er blevet "voksen" Hun så jo forfærdelig ud i de andre film (mht. hår osv) men i denne her er hun bare SÅ smuk, ihhhh!!

Jeg er enig med dig; denne gang handler det om DE to. Og det er bare så godt. Virkelig en fantastisk film, som jeg skal ind og se igen på lørdag (How lucky am I) 

Jeg bryder mig dog ikke om at se de film i biografen.. Måtte tre, TRE, gange bede tre tøser om at holde mund. Og at folk skriger og pifter når de smider tøjet? Det ødelægger det totalt for mig. 

Anmeld

24. november 2011

NinaNymannMadsen

nu glæder jeg mig endnu mere til jeg skal ind og se den.

har aftalt med en veninde vi skal ind og se den her til den første nemlig, har elsket de andre film og det lyder da på jer at den er super god den nye her.

Anmeld

24. november 2011

Dinna88

NNM skriver:

nu glæder jeg mig endnu mere til jeg skal ind og se den.

har aftalt med en veninde vi skal ind og se den her til den første nemlig, har elsket de andre film og det lyder da på jer at den er super god den nye her.

Ups, så skal du altså ikke læse hvad jeg har skrevet, hvis ikke du aner hvad der sker hehe.

Anmeld

24. november 2011

NinaNymannMadsen

Dinna88 skriver:

Ups, så skal du altså ikke læse hvad jeg har skrevet, hvis ikke du aner hvad der sker hehe.

har læst dit svar. har også set trailer for filmen. og ved godt nogen lunde hvad der vil ske. glæder mig abre til at få sat billeder på hvad der englig sker i filmen

Anmeld

24. november 2011

malliebooh

NNM skriver:

har læst dit svar. har også set trailer for filmen. og ved godt nogen lunde hvad der vil ske. glæder mig abre til at få sat billeder på hvad der englig sker i filmen

Den er virkelig fantastisk, det synes jeg godt nok.. Da filmen var slut spurgte jeg min mor om vi lige skulle tage næste forestilling med også.. For kunne sagtens se den igen lige med det samme

Anmeld

24. november 2011

Dinna88

NNM skriver:

Taileren er godt nok en MEGET lille del af det  

Men forresten... I skal blive siddende til efter rulleteksterne. Filmen er ikke slut der nemlig

Anmeld

24. november 2011

NinaNymannMadsen

Dinna88 skriver:

Taileren er godt nok en MEGET lille del af det  

Men forresten... I skal blive siddende til efter rulleteksterne. Filmen er ikke slut der nemlig

okay tak for tippet.
glæder mig hvertfald meget til at se den
ved godt trailern er en meget lille del af filmen men man kan stadig godt få en lille fornemmelse om hvad der vil ske.

Anmeld

24. november 2011

NinaNymannMadsen

MalleH skriver:

Den er virkelig fantastisk, det synes jeg godt nok.. Da filmen var slut spurgte jeg min mor om vi lige skulle tage næste forestilling med også.. For kunne sagtens se den igen lige med det samme

okay. glæder mig virkelig til at se den.

og det bedste af det hele er kæresten tager begge piger imens det har han hvertfald lovet.

Anmeld

24. november 2011

malliebooh

NNM skriver:

okay. glæder mig virkelig til at se den.

og det bedste af det hele er kæresten tager begge piger imens det har han hvertfald lovet.

Dejligt da God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.