Det er klart den bedste film so far. Kristen Stewart har været så dårlig i de andre film, men i denne træder hun virkelig frem som en god skuespiller. Som mange anmeldere har skrevet, så er det kun fans der elsker filmen - ikke dem der bare ser den, for at se den.
Jeg har aldrig som sådan været fan af dem, særligt fordi Isabella Swan blev spillet så dårligt. Men jeg må sige - jeg blev blown away. Det er en skide god film. Og jeg HYLEDE da hun "dør", hvor Jacob virkelig tror, at hun er død. Mim yndlingsscene er nok da de er nøgne i vandet sammen
Og så opper det også filmen, for mig, at Alice faktisk er blevet "voksen"
Hun så jo forfærdelig ud i de andre film (mht. hår osv) men i denne her er hun bare SÅ smuk, ihhhh!!
Jeg er enig med dig; denne gang handler det om DE to. Og det er bare så godt. Virkelig en fantastisk film, som jeg skal ind og se igen på lørdag (How lucky am I)
Jeg bryder mig dog ikke om at se de film i biografen.. Måtte tre, TRE, gange bede tre tøser om at holde mund. Og at folk skriger og pifter når de smider tøjet? Det ødelægger det totalt for mig.
Anmeld