MalleH skriver:
Hvem af jer har set den?
Hvad synes I om den?
Hvilken er jeres yndlingsscene??
Jeg må sige at jeg ELSKER filmen, jeg har synes de 3 sidste har handlet lidt for meget om "Får Bella Edward eller Jacob" .. "Hvem vil slå Bella ihjel denne gang" .. osv osv.. ENDELIG bliver de gift og endelig sker der noget der ikke har noget at gøre med valget mellem Edward og Jacob..
Jeg elsker simpelthen alt ved filmen; brylluppet er smukt, deres honeymoon er romantisk, og jeg elsker hvor hun tager det sorte lingeri på og vifter lidt med sig selv for Edward og han så griner jamen elsker den.. Fødselsscenen er ret voldsom og intens synes jeg , men hvad andet at forvente når det er en halv vampyr unge? Men jeg elsker nok mest scenen og ikke mindst musikken, der til sidst i filmen, nok de sidste 3-4 minutter hvor man ser alle hendes minder og hvor hun lige så langsomt genopliver.
Musikken får i her: http://www.youtube.com/watch?v=Q_Bx0Qrqmlg&feature=related
Ahmen jeg synes simpelthen det er den bedste af dem alle
!
den scene jeg elsker allermest er faktisk hvor hun føder
ved ikke hvorfor, men det er bare yndlings scenen... eller allersidst hvor hun "lapper sig selv sammen" og hvor det så slutter med hun åbner øjnene og har blodrøde øjne ! sys det så fedt !!
brylluppet er også rigtig fint, sad i biffen og fik nogen billeder af at hun ville brække sig inden hun nåede op til manden sin, men hehe det skete heldigvis ikke
..
så alt, i alt er det en god film, og synes de hænger det meget godt sammen med bogen ! selvom det mangler lidt, er den alligevel meget godt ramt 
Anmeld