The Twilight Saga: Breaking Dawn pt. 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

hende-nanna

MalleH skriver:

Hvem af jer har set den?

Hvad synes I om den?

Hvilken er jeres yndlingsscene??

Jeg må sige at jeg ELSKER filmen, jeg har synes de 3 sidste har handlet lidt for meget om "Får Bella Edward eller Jacob" .. "Hvem vil slå Bella ihjel denne gang" .. osv osv.. ENDELIG bliver de gift og endelig sker der noget der ikke har noget at gøre med valget mellem Edward og Jacob.. 

Jeg elsker simpelthen alt ved filmen; brylluppet er smukt, deres honeymoon er romantisk, og jeg elsker hvor hun tager det sorte lingeri på og vifter lidt med sig selv for Edward og han så griner jamen elsker den.. Fødselsscenen er ret voldsom og intens synes jeg , men hvad andet at forvente når det er en halv vampyr unge? Men jeg elsker nok mest scenen og ikke mindst musikken, der til sidst i filmen, nok de sidste 3-4 minutter hvor man ser alle hendes minder og hvor hun lige så langsomt genopliver. Musikken får i her:  http://www.youtube.com/watch?v=Q_Bx0Qrqmlg&feature=related

Jeg synes ligesom nogle af de andre, at det er den bedste af Twilight-filmene indtil videre! 

Jeg elsker den simpelthen! Den er ikke ligeså urealistisk som de andre godt kunne være i nogle af scenerne, og så ser de også mere normale ud ;-)

Derudover kan jeg godt lide at første del ligesom er kærlighed, og den sidste del bare handler om drama og masser af blod. Man når ikke at køre træt i den! 

Alt i alt, en helt fantastisk gennemført film! Kan næsten ikke vente med at se part 2! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Maja_4000

Maja_4000 skriver:

Det var der da ingen der gjorde hos os Hvad sker der ?! - Har læst bøgerne , men alligevel :b

TS: Jeg ELSKEDE den !! Tudede SÅ meget :b Haha .. 

Men jeg synes forresten det var SÅ dårligt lavet da man hørte ulvenes "tanke samtale" Der var flere i biografen som grinede 

Anmeld

26. november 2011

Dinna88

Maja_4000 skriver:

Det var der da ingen der gjorde hos os Hvad sker der ?! - Har læst bøgerne , men alligevel :b

TS: Jeg ELSKEDE den !! Tudede SÅ meget :b Haha .. 

Ringe biograf..

Læs lige mit svar til en anden, haha

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

Dinna88 skriver:

Ringe biograf..

Læs lige mit svar til en anden, haha

Ej, det blev der heller ikke sagt ved os. 

Der kom rulletekster, lyset tændte, og vi var endda nogle af de sidste der gik ud af biografen. Øvøv  

Anmeld

26. november 2011

Vivian87

Dinna88 skriver:

De siger i biografen at I skal blive siddende.... Siger de det oppe i toppen af salen, er det som regl kun halvdelen der bliver.

Til sidst ser man at The Volturi snakker. Jeg kan ikke huske om det er præcis det der sker i filmen, men i hvert fald er det sådan, at den ene gut siger at nu skal de jo så ikke noget med The Cullens mere, men den anden gut er uenig, og mener, at de har noget, som de skal have fat i (læs: deres unge) 

Ikke deres unge, for hende kender de ikke til endnu de vil gerne ha fat i Alice pga hendes evne til at se ud i fremtiden  

Anmeld

26. november 2011

chael

Der hvor hin om morgenen vågner med fjer i håret og hele soveværelset er ramponeret efter en hed nat den grinede jeg over

Og ja, til sidst hvor hun bliver forvandlet.

Har jo læst bøgerne, så ved godt hvad der kommer til at ske, men glæder mig til at se hvordan de får det frem på lærrede

*Camilla

Anmeld

26. november 2011

chael

Vivian87 skriver:

Ikke deres unge, for hende kender de ikke til endnu de vil gerne ha fat i Alice pga hendes evne til at se ud i fremtiden  

Nemmerlig de samler nemlig på evner

*Camilla

Anmeld

26. november 2011

Cookiemonsteret

Jeg Sys den er dårlig er slet ikke til det sukkersøde noget ville ønske det bare var som en rigtig vampyr film  

det mest spændende i filmen er bella's fødsel

Men er super glad for at jeg alligevel så den med min gode veninde der er  total twilligh fan  

Anmeld

26. november 2011

freiasmor

MalleH skriver:

Hvem af jer har set den?

Hvad synes I om den?

Hvilken er jeres yndlingsscene??

Jeg må sige at jeg ELSKER filmen, jeg har synes de 3 sidste har handlet lidt for meget om "Får Bella Edward eller Jacob" .. "Hvem vil slå Bella ihjel denne gang" .. osv osv.. ENDELIG bliver de gift og endelig sker der noget der ikke har noget at gøre med valget mellem Edward og Jacob.. 

Jeg elsker simpelthen alt ved filmen; brylluppet er smukt, deres honeymoon er romantisk, og jeg elsker hvor hun tager det sorte lingeri på og vifter lidt med sig selv for Edward og han så griner jamen elsker den.. Fødselsscenen er ret voldsom og intens synes jeg , men hvad andet at forvente når det er en halv vampyr unge? Men jeg elsker nok mest scenen og ikke mindst musikken, der til sidst i filmen, nok de sidste 3-4 minutter hvor man ser alle hendes minder og hvor hun lige så langsomt genopliver. Musikken får i her:  http://www.youtube.com/watch?v=Q_Bx0Qrqmlg&feature=related

Ahmen jeg synes simpelthen det er den bedste af dem alle !

den scene jeg elsker allermest er faktisk hvor hun føder ved ikke hvorfor, men det er bare yndlings scenen... eller allersidst hvor hun "lapper sig selv sammen" og hvor det så slutter med hun åbner øjnene og har blodrøde øjne ! sys det så fedt !!

brylluppet er også rigtig fint, sad i biffen og fik nogen billeder af at hun ville brække sig inden hun nåede op til manden sin, men hehe det skete heldigvis ikke ..

så alt, i alt er det en god film, og synes de hænger det meget godt sammen med bogen ! selvom det mangler lidt, er den alligevel meget godt ramt

Anmeld

26. november 2011

DK

BTW var der heller ingen i vores bif der sagde at man skulle blive siddende. Så halvdelen var jo gået inden det kom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.