The Twilight Saga: Breaking Dawn pt. 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

NinaNymannMadsen

MalleH skriver:

Dejligt da God fornøjelse

jeps. mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

debbie19

Dinna88 skriver:

Taileren er godt nok en MEGET lille del af det  

Men forresten... I skal blive siddende til efter rulleteksterne. Filmen er ikke slut der nemlig

hvad sker der efter rulleteksterne ?? vi gik alle sammen ud selv om der ingen lys var vi troed det var en fejl

Anmeld

24. november 2011

Dinna88

debbie19 skriver:

hvad sker der efter rulleteksterne ?? vi gik alle sammen ud selv om der ingen lys var vi troed det var en fejl

De siger i biografen at I skal blive siddende.... Siger de det oppe i toppen af salen, er det som regl kun halvdelen der bliver.

Til sidst ser man at The Volturi snakker. Jeg kan ikke huske om det er præcis det der sker i filmen, men i hvert fald er det sådan, at den ene gut siger at nu skal de jo så ikke noget med The Cullens mere, men den anden gut er uenig, og mener, at de har noget, som de skal have fat i (læs: deres unge) 

Anmeld

24. november 2011

lucas<3

jeg syns det er en meget go film, men den sidste halve time syns jeg er så lang trukken..

Anmeld

24. november 2011

debbie19

Dinna88 skriver:

De siger i biografen at I skal blive siddende.... Siger de det oppe i toppen af salen, er det som regl kun halvdelen der bliver.

Til sidst ser man at The Volturi snakker. Jeg kan ikke huske om det er præcis det der sker i filmen, men i hvert fald er det sådan, at den ene gut siger at nu skal de jo så ikke noget med The Cullens mere, men den anden gut er uenig, og mener, at de har noget, som de skal have fat i (læs: deres unge) 

der blev ikke sagt noget ved os ?? okay glæder mig allerede til del 2

Anmeld

24. november 2011

wamse

Dinna88 skriver:

ej altså, det blev der intet sagt om her, og lyset blev da tændt, så alle gik ud. Men godt du lige kunne genfortælle det 

Anmeld

24. november 2011

Dinna88

wamse skriver:

ej altså, det blev der intet sagt om her, og lyset blev da tændt, så alle gik ud. Men godt du lige kunne genfortælle det 

Det er da for ringe!  Ja, det øger spændingen DRASTISK hvis ikke man har læst bøgerne

Anmeld

24. november 2011

baby012

til sidst, efter rulleteksterne hvor man ser The Volturi snakker sammen om hvad der nu skal ske med the cullens  

der kan de jo ikke helt blive enige om de er færdige med dem, for de er stadig meget interesserede i Edward og søsterens krafter  

meen, de ved jo ikke endnu der er noget der er mere spændende for dem, nemlig bellas kræfter og hendes baby . 

uha jeg glæder mig til at se hvordan de laver den næste !  

Anmeld

26. november 2011

DK

Looove love love

Jeg.... synes ikke at hun "lider" nok i filmen under hendes transformation til vampyr. Der er det noget mere beskrevet og barskt i bogen.

Jeg ville også gerne have haft lidt mere frække sexscener, men jeg har hørt at de to gange måtte skrue ned for blusset i den forbindelse for at få den godkendt til publikum 13 år+ i USA

Men FANTASTISK film. Brylluppet var super smukt, Bella var mega smuk. Det var sjovt med alle de rådne taler under brylluppet, og jeg kunne også lide scenen med det sorte lingerie på øen. Jeg synes det var fedt at de havde fået hende til at se så tynd og hærget ud tilsidst som gravid. Babyen var meeeega nuttet.

Jeg elskede Twillight og New Moon, men var meget skuffet over Eclipse. Så var det jo skønt at den igen fik for fulde gardiner.

Yndlings øjeblik: Det aller sidste sekund hvor hun åbner øjnene og de var ildrøde, og så scenen hos Volturierne under rulleteksterne hvor han siger "I want it" eller noget i den retning... ARGHHH man MÅ have mere!!!

Anmeld

26. november 2011

Maja_4000

Dinna88 skriver:

Taileren er godt nok en MEGET lille del af det  

Men forresten... I skal blive siddende til efter rulleteksterne. Filmen er ikke slut der nemlig

Det var der da ingen der gjorde hos os Hvad sker der ?! - Har læst bøgerne , men alligevel :b

TS: Jeg ELSKEDE den !! Tudede SÅ meget :b Haha .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.