Hvor længe er det ok at sove hos mor&far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter er to år, og hun sover i ny og næ stadig i min seng. Hvis hun vågner om natten, tager jeg hende altid ind til mig. Men det er helt op til jer, hvor længe I vil have baby i jeres seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

1000Ben

Anonym skriver:

Hvor længe vil I mene at det er ok baby sover mellem mor og far i deres seng?? Min veninde siger nemlig at vi bør stoppe nu og vores baby er kun 3 uger gammel. 

Aj det er jo helt galt. Min søn sover stadig hos os og han er næsten 4 år. Det er super hyggeligt. Min datter er 4 måneder og hun får også bare lov at hygge hos os til hun ikke gider mere. Vi er dog også en rigtig puttehyggefamilie som tror på at trygheden om natten også er yderst vigtig.... 3 uger, come on... Hvad er det for en veninde.....

Knus

1000Ben

Anmeld

24. november 2011

FruDall

Mine er først kommet på eget værelse når de selv har syntes at det var sjovt at blive puttet i egen seng,

Den ældste var 3 år, den mellemste 2½. Den yngste på 13 mdr sover mellem os.

Vi nyder det allesammen, så hvorfor ændre på det?

Anmeld

24. november 2011

dorthemus

Anonym skriver:

Hvor længe vil I mene at det er ok baby sover mellem mor og far i deres seng?? Min veninde siger nemlig at vi bør stoppe nu og vores baby er kun 3 uger gammel. 

Indtil barnet siger stop Min datter er 18 måneder og sover stadig inde hos mig det meste af natten flere gange om ugen. Indtil hun var et år var det næsten hver nat. Hun blir puttet uden problemer i sin egen seng og kommer så ind til mig og sover resten af natten der. Det er dejligt

Anmeld

24. november 2011

Anonym skriver:

For min skyld måtte Lisa sove i smørhullet til hun skulle i gymnasiet, men hun kan bare ikke!!

Hun kan slet ik falde til ro,( med mindre hun er syg. Så vil hun kun ligge på brystkassen, og sove!)   Men et eller andet sted er det nu meget rart at hun ikke vil, for man sover sq ik så godt med børn i sengen! De fylder jo som en fuld voksen mand!!

Stine og Lisa.

Anmeld

24. november 2011

dorthemus skriver:

Indtil barnet siger stop Min datter er 18 måneder og sover stadig inde hos mig det meste af natten flere gange om ugen. Indtil hun var et år var det næsten hver nat. Hun blir puttet uden problemer i sin egen seng og kommer så ind til mig og sover resten af natten der. Det er dejligt

flytter du hende så imens hun sover, for at komme over i din seng?

Stine og Lisa.

Anmeld

24. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe
1000Ben skriver:

Aj det er jo helt galt. Min søn sover stadig hos os og han er næsten 4 år. Det er super hyggeligt. Min datter er 4 måneder og hun får også bare lov at hygge hos os til hun ikke gider mere. Vi er dog også en rigtig puttehyggefamilie som tror på at trygheden om natten også er yderst vigtig.... 3 uger, come on... Hvad er det for en veninde.....

Knus

1000Ben

Anmeld

24. november 2011

Mumto3

Som andre skriver: DET BESTEMMER I

Før jeg fik børn havde jeg den holdning,at jeg ville aldrig have mine børn til at sove i dobbeltsengen. Det princip efterlevede jeg med den første, og fortrød det bitterligt!!!! Det er SÅ skønt både for mor og for barn at dele søvn. (For os ihvertfald, andre har det anderledes!)

Da den ældste var blev 1 år, rykkede vi har IND i dobbeltsengen, for endelig havde jeg lært at høre på hvad JEG synes istedet for hvad andre synes jeg skulle gøre med mine børn.

Vores 3 børn har ligget hos os indtil de selv har sagt at de gerne ville have deres eget værelse og sove der. Den ældste var 2 år, den midterste var omkrin 18 mdr og den yngste var også 18 mdr.

Anmeld

24. november 2011

Henriette Aaby

Anonym skriver:

For det første som andre skriver: det bestemmer i selv!!!

Min datter sov i sin egen seng fra 6 uger af inde ved siden af mig. Da hun var 8 mrd flyttede hun på sit eget værelse og sove.

Det er stadig sådan at hvis hun er syg eller har en slem drøm og ikke kan sove videre på sit eget værelse så sover hun i fars seng og far smutter i stuen. Hun bliver 3 til januar.

Det fungerer rigtig godt. Hun er ikke svær at putte i sin seng. Og vi har ingen problemmer haft.

Anmeld

24. november 2011

3rollinger

Jeg har faktisk kun haft mit det sidste barn til at sove i sengen hos os. Og forstaar egentlig ikke hvorfor de andre ikke ogsaa gjorde det.

Men den sidste gjorde jeg det at jeg tog den ene side af hendes tremmeseng og stillede den derefter helt over til min seng, saa den faktisk var en forlaengelse af min seng (de var i samme niveau). Hvis hun saa i leoebt af natten forstyrrede vores soevn kom hun over i tremmesengen, men den var jo egentlig stadig en del af sengen, hvis du forstaar, og hun kunne altid rulle over til mig igen hvis hun ville. 

Det var samtidig meget lettere med amningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.