Hvor mange gange prøvede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

malliebooh

grøn · ært skriver:

:-)

Det er da klart! :-D Det er for vild en følelse at stå med den positive test!! Og jeg synes 3 måneder føltes som 1 år, så hav tålmodighed, hvis det ikke lykkes i første, andet.... forsøg.. Men man har da lov at håbe! ;-) Du er også ung - så du er nok endnu-endnu mere fertil! ;-D

TRUE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Fru Aagaard

MalleH skriver:

Det gør jeg godt nok også :/

- Tror jeg ville gå psykisk ned af det.

Efter 16 mdr opgav og blev enige om at søge læge - og mdr efter - SÅ var de to streger der..

ÆL test og det hele var blevet brugt - tror bare de sidste 6-7 mdr vi var alt for fokuseret på at lave en ønskebaby - og nu kommer hun i januar NØJ vi glæder os...

Anmeld

23. november 2011

malliebooh

Fru Aagaard skriver:

Efter 16 mdr opgav og blev enige om at søge læge - og mdr efter - SÅ var de to streger der..

ÆL test og det hele var blevet brugt - tror bare de sidste 6-7 mdr vi var alt for fokuseret på at lave en ønskebaby - og nu kommer hun i januar NØJ vi glæder os...

ih, det kan jeg godt forstå tillykke

Anmeld

23. november 2011

Fru Aagaard

MalleH skriver:

ih, det kan jeg godt forstå tillykke

Tak for det

Så held og lykke - og slap af - for pludselig - så er den der bare, den lille spire...

Anmeld

23. november 2011

malliebooh

Fru Aagaard skriver:

Tak for det

Så held og lykke - og slap af - for pludselig - så er den der bare, den lille spire...

jo tak

Anmeld

23. november 2011

Klokkeblomst88

Jeg droppede p-ringen den 19. oktober, den 22. oktober fik jeg min mens. Så nu venter vi bare på en 'rigtig mens' (som lader vente på sig) eller to streger

Anmeld

23. november 2011

malliebooh

Klokkeblomst88 skriver:

Jeg droppede p-ringen den 19. oktober, den 22. oktober fik jeg min mens. Så nu venter vi bare på en 'rigtig mens' (som lader vente på sig) eller to streger

krydser for jer

Anmeld

23. november 2011

Klokkeblomst88

MalleH skriver:

krydser for jer

Og jeg krydser for jer

Anmeld

23. november 2011

malliebooh

Klokkeblomst88 skriver:

Og jeg krydser for jer

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.