Hvor mange gange prøvede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

malliebooh

frk-stoltze skriver:

puha 10 måneder og så endte det desværre i en SA, så vi er snart lidt højere oppe.

øv øv,  til jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Darling<3

MalleH skriver:

Hold da op Gid jeg er lige så fertil!

Det gik dejligt stærkt! Du skal bare kende din cyklus rigtig godt, så kender du dagen i skal sexe Er i startet på PB?

Anmeld

23. november 2011

Fru Aagaard

Her var det nu godt nok spiral, men 17 mdr.

Det var FANDME hårdt, og tænk nogle kæmper i så mange år. Pu ha.. Føler med dem!

Anmeld

23. november 2011

malliebooh

Honey<3 skriver:

Det gik dejligt stærkt! Du skal bare kende din cyklus rigtig godt, så kender du dagen i skal sexe Er i startet på PB?

Ja, stoppede med pillerne d. 3/11, hvor jeg så fik mens d. 8/11 og så har vi haft sex et par gange siden. Jeg regner selvfølgelig ikke med noget endnu, men det er lidt "sjovt" at høre hvordan det er gået andre. Min mor mener det kommer til at gå stærkt, da hun var meget fertil. Der er 14 måneder mellem min søster og jeg. Min far bruger også ordene at "man knap kunne dele håndsæbe med min mor".

Anmeld

23. november 2011

malliebooh

Fru Aagaard skriver:

Her var det nu godt nok spiral, men 17 mdr.

Det var FANDME hårdt, og tænk nogle kæmper i så mange år. Pu ha.. Føler med dem!

Det gør jeg godt nok også :/

- Tror jeg ville gå psykisk ned af det.

Anmeld

23. november 2011

grøn · ært

3 rigtige forsøg - hvor vi i sidste forsøg havde masser af tid sammen på mine æl-dage :-) (de to andre gange var vi i sommerhus med familien, på besøg hos venner osv.. >< ) .....Nu er jeg 15+1 og vi venter os en smuk baby til maj 2012 

Anmeld

23. november 2011

Darling<3

MalleH skriver:

Ja, stoppede med pillerne d. 3/11, hvor jeg så fik mens d. 8/11 og så har vi haft sex et par gange siden. Jeg regner selvfølgelig ikke med noget endnu, men det er lidt "sjovt" at høre hvordan det er gået andre. Min mor mener det kommer til at gå stærkt, da hun var meget fertil. Der er 14 måneder mellem min søster og jeg. Min far bruger også ordene at "man knap kunne dele håndsæbe med min mor".

Hahah, hold kæft hvor fedt sagt af din far!! Håbet det lykkeds hurtigt for jer, det må være hårdt at vente i det uvisse Men jeg tror ikke man skal tænke for meget på det, det virker som om man stresser kroppen:/

Anmeld

23. november 2011

malliebooh

grøn · ært skriver:

3 rigtige forsøg - hvor vi i sidste forsøg havde masser af tid sammen på mine æl-dage :-) (de to andre gange var vi i sommerhus med familien, på besøg hos venner osv.. >< ) .....Nu er jeg 15+1 og vi venter os en smuk baby til maj 2012 

Dejligt - tillykke!

Anmeld

23. november 2011

malliebooh

Honey<3 skriver:

Hahah, hold kæft hvor fedt sagt af din far!! Håbet det lykkeds hurtigt for jer, det må være hårdt at vente i det uvisse Men jeg tror ikke man skal tænke for meget på det, det virker som om man stresser kroppen:/

Jeg siger også til mig selv, at jeg skal tage det som det kommer og sexen skal være fordi det er dejligt og fordi man har lyst, ikke fordi det er omkring ÆL.. Om min krop tror på det, det ved jeg så ikke

Anmeld

23. november 2011

grøn · ært

MalleH skriver:

Dejligt - tillykke!

hihi - læste lige hvad din mor og far har sagt :-P Sjovt - mine forældre sagde det samme. Min mor siger, at hun stadig knap skal kigge på en mand, så er hun gravid. Kvinden bliver 49 i december :-P Det er ret godt klaret ;-D

Håber det også går stærkt for jer - især når din mor selv er(/var) så fertil!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.