Hvor mange gange prøvede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

malliebooh

grøn · ært skriver:

hihi - læste lige hvad din mor og far har sagt :-P Sjovt - mine forældre sagde det samme. Min mor siger, at hun stadig knap skal kigge på en mand, så er hun gravid. Kvinden bliver 49 i december :-P Det er ret godt klaret ;-D

Håber det også går stærkt for jer - især når din mor selv er(/var) så fertil!! 

hihi min mor er lige blevet 50 Jeg har 3 andre halvsøskende Så 5 børn blev det til fra hendes side. VAR fertil, hun er steriliseret nu netop derfor. haha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

TaAsJu

Her var Anna-Sophie ikke planlagt, men grundet kuk i min periode var jeg stoppet på p-piller og efter et halvt år blev jeg gravid ved et uheld, vi glemte andet beskyttelse også sad den der, anden gang var det i første forsøg

Anmeld

23. november 2011

malliebooh

Mor til 2, snart 3 skriver:

Her var Anna-Sophie ikke planlagt, men grundet kuk i min periode var jeg stoppet på p-piller og efter et halvt år blev jeg gravid ved et uheld, vi glemte andet beskyttelse også sad den der, anden gang var det i første forsøg

ja okay

Anmeld

23. november 2011

FruHimmelblå

Ved nr. 1 stoppede jeg med p-pillerne i oktober og testede positivt i november Så det tog kun ét forsøg

Med nr. 2 er vi nu igang med vores 2. forsøg, men regner da selvfølgelig med at teste positivt omkring d.4/12

Håber at vi begge står med en positiv test i starten af december

Anmeld

23. november 2011

malliebooh

FruHimmelblå skriver:

Ved nr. 1 stoppede jeg med p-pillerne i oktober og testede positivt i november Så det tog kun ét forsøg

Med nr. 2 er vi nu igang med vores 2. forsøg, men regner da selvfølgelig med at teste positivt omkring d.4/12

Håber at vi begge står med en positiv test i starten af december

Det håber jeg også 

Anmeld

23. november 2011

grøn · ært

MalleH skriver:

hihi min mor er lige blevet 50 Jeg har 3 andre halvsøskende Så 5 børn blev det til fra hendes side. VAR fertil, hun er steriliseret nu netop derfor. haha.

Ja, hold da op det nåede godt nok at blive til mange :-D Min mor har fået aborter nogle gange og ville egentlig gerne have tre børn... Da hun havde født to og nu ventede den 3. (altså, den 3. ift. børn hun GERNE ville have) sagde lægerne, at hun ville ende i kørestol og være lam resten af livet, hvis hun valgte at få barnet. Hun ville gerne have det - min far og familien ville ikke have hun gjorde det mod sig selv. Jeg så stolt over at hun valgte abort - selvom det var mod hendes vilje. Min far blev derefter stereliseret - hehe - så der ikke sker flere af sådan nogle "skader" ;-)

Håber fertilitet er "arveligt" - så går der ikke længe før du står med din første positive test!!  

Anmeld

23. november 2011

MorTil4<3

MalleH skriver:

Som overskiften siger, hvor mange forsøg skulle der til for at det lykkedes for jer? Evt. efter p-pille stop m.m.

jaaa jeg er desværre en af dem der IKKE kan tåle at se på et par boxershorts!

så det var på p-piller og så bare lige den rette dag, ja så kunne de små svømmere sagtens finde vej til et æg hehe

og nu er jeg i 20 uge hehe

Anmeld

23. november 2011

malliebooh

grøn · ært skriver:

Ja, hold da op det nåede godt nok at blive til mange :-D Min mor har fået aborter nogle gange og ville egentlig gerne have tre børn... Da hun havde født to og nu ventede den 3. (altså, den 3. ift. børn hun GERNE ville have) sagde lægerne, at hun ville ende i kørestol og være lam resten af livet, hvis hun valgte at få barnet. Hun ville gerne have det - min far og familien ville ikke have hun gjorde det mod sig selv. Jeg så stolt over at hun valgte abort - selvom det var mod hendes vilje. Min far blev derefter stereliseret - hehe - så der ikke sker flere af sådan nogle "skader" ;-)

Håber fertilitet er "arveligt" - så går der ikke længe før du står med din første positive test!!  

Det er da også noget af en historie, men ja, det er rigtigt flot af din mor! 

Ih, jeg bliver overlykkelig hvis det lykkes for mig

Anmeld

23. november 2011

malliebooh

MilleMus1988 skriver:

jaaa jeg er desværre en af dem der IKKE kan tåle at se på et par boxershorts!

så det var på p-piller og så bare lige den rette dag, ja så kunne de små svømmere sagtens finde vej til et æg hehe

og nu er jeg i 20 uge hehe

Hehe okay, fedt nok

Anmeld

23. november 2011

grøn · ært

MalleH skriver:

Det er da også noget af en historie, men ja, det er rigtigt flot af din mor! 

Ih, jeg bliver overlykkelig hvis det lykkes for mig

:-)

Det er da klart! :-D Det er for vild en følelse at stå med den positive test!! Og jeg synes 3 måneder føltes som 1 år, så hav tålmodighed, hvis det ikke lykkes i første, andet.... forsøg.. Men man har da lov at håbe! ;-) Du er også ung - så du er nok endnu-endnu mere fertil! ;-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.