Er den positiv nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Wimmie

Chel1992 skriver:

Så nu køber kæresten en af de der clearblue digital med hjem til mig og så tager vi en test i morgen tidelig...

Men er helt nedtrygt nu og har slet ikke lyst til at tage en test i morgen, kæresten mener nu at hvis der ikke er noget så må vi hellere vente for han har ikke lyst til at blive skuffet igen...

Den har bare at være positiv ellers ser jeg frem til at skulle gå og være skruk måske op til et halvt til et helt år hvor vi ikke prøver  Hvilket betyder tilbage på p-piller :s

Hvor længe har I prøvet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

mpr

Wimmie skriver:

Hvor længe har I prøvet?

Ikke længe men hvis der ikke er noget nu så mener han at det ville være dumt at forsætte fordi så kunne vi risikere at det faldt ind i en upraktisk periode eller nogle eksamer eller et og andet... Han er meget praktisk tænkende.. Og for ham betyder det måske heller ikke hele verden at han skulle have et barn mere lige nu og her når han har en fantastisk pige i forvejen - blot fra andet forhold.. Men det er mere mig der er ekstrem skruk

Anmeld

24. november 2011

Wimmie

Chel1992 skriver:

Ikke længe men hvis der ikke er noget nu så mener han at det ville være dumt at forsætte fordi så kunne vi risikere at det faldt ind i en upraktisk periode eller nogle eksamer eller et og andet... Han er meget praktisk tænkende.. Og for ham betyder det måske heller ikke hele verden at han skulle have et barn mere lige nu og her når han har en fantastisk pige i forvejen - blot fra andet forhold.. Men det er mere mig der er ekstrem skruk

Ok, jeg tænker bare at nogle tager længe om at blive gravide - især hvis man har været på p-piller, så kan kroppen nogle gange være længe om at udskille de stoffer som pillerne har givet én. Hvis I så skal begynde forfra og du skal på p-piller igen, ja så kan der jo pludselig gå rigtig lang tid...

Sig til ham at han ikke skal være så praktisk tænkende hele tiden... mænd! 

Anmeld

24. november 2011

mpr

Wimmie skriver:

Ok, jeg tænker bare at nogle tager længe om at blive gravide - især hvis man har været på p-piller, så kan kroppen nogle gange være længe om at udskille de stoffer som pillerne har givet én. Hvis I så skal begynde forfra og du skal på p-piller igen, ja så kan der jo pludselig gå rigtig lang tid...

Sig til ham at han ikke skal være så praktisk tænkende hele tiden... mænd! 

Præcis det jeg er nervøs for ville ske  Ja, men kan jo heller ikke presse ham, ender jo bare med at han bliver træt af at høre på mig..  

Kan jo også bare give ham løsningen at så må vi bruge gummi.. Hvorlænge han gider det er jeg ret sikker på ikke er længe 

Men ja typisk mænd at være meget praktisk tænkende ^^

Men håber stadig den er positiv  

Anmeld

25. november 2011

Kløver

Når man tester er det meget normalt, der trækker farve frem i baggrunden. Det kan godt give en hvid streg. Er testen meget svag kan det godt gøre den sværere at aflyse hvis den svage lyserøde streg falder i et med baggrunden. Vil desværre mene den ser negativ ud, men hcg fordobles hver dag mener jeg det er, så måske du kan teste positivt nu hvis mens stadig ikke Er kommet. Krydser :-)

Anmeld

25. november 2011

*Louise*

Har du testet igen idag???

Anmeld

25. november 2011

baby012

ville også gerne høre en opdate ???  

Anmeld

25. november 2011

mpr

Nej har ikke testet endnu, kæresten er meget bestemt på at han gerne vil være der når jeg tester så det bliver først i morgen tidlig når vi begge har fri

Men har kontaktet min læge så uanset hvad hvis den viser negativ i morgen skal jeg stadig op og undersøges hvis min mens. ikke kommer

Anmeld

26. november 2011

mpr

Der var ingen gevinst i denne omgang 

Anmeld

26. november 2011

l.kjoeller

øv det var trist... har mange veninder der blev hurtigt gravide efter at have smidt p-pillerne kan jeg trøste dig med. også selvom de havde taget dem gennem en længere årrække.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.