Er den positiv nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

mpr

Kan jeg ikke :s kan først komme til at købe en ny fredag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

babymus77

Ha stregen er desværre hvid!! Den skal være lyserød:-) krydser for du snart har en positiv streg;-)

Anmeld

23. november 2011

Benjamins'mor

Det tror jeg ikke du skal regne med, det er ikke normalt at stregen bliver hvid?

Anmeld

23. november 2011

k&k&k&k

Chel1992 skriver:

Forstår ikke hvordan en streg kan dukke op hvis den er negativ.. Den lavede jo den lyserrøde baggrund med det samme og der var ikke noget før efter 2-3 minutter oO men må vel prøve igen :/ Nu var jeg lige blevet så positiv..

Som en anden også skriver, så kan den godt være taget forkert... Jeg ville også tage en igen, og se hvad den så siger... 

Krydser fingre for at den næste bliver positiv....

Hvor langt er du gået over tid?

Anmeld

23. november 2011

mpr

k&k skriver:

Som en anden også skriver, så kan den godt være taget forkert... Jeg ville også tage en igen, og se hvad den så siger... 

Krydser fingre for at den næste bliver positiv....

Hvor langt er du gået over tid?

Er gået 6 dage over tid 

Anmeld

23. november 2011

k&k&k&k

Chel1992 skriver:

Er gået 6 dage over tid 

Okay, jeg ville ikke tro på noget endnu...

Jeg tror den er taget forkert (måske har den fået for meget urin) Kan se du først kan komme afsted efter en test på fredag, og det er jo "kun" om 2 dage.. 

Ved godt at ventetiden er slem, men så længe du ikke bløder er det jo positivt...

Se positivt på det: Den er ikke negativ, men måske bare taget forkert...

Anmeld

23. november 2011

SussieThyssen

Chel1992 skriver:

Er den positiv nok til at jeg kan være glad?

Mjaaaa...jeg ville ikke være helt sikker...prøv igen om et par dage..mon ikke den så skulle være tydeligere...jeg synes det er meget svært at se.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. november 2011

mpr

k&k skriver:

Okay, jeg ville ikke tro på noget endnu...

Jeg tror den er taget forkert (måske har den fået for meget urin) Kan se du først kan komme afsted efter en test på fredag, og det er jo "kun" om 2 dage.. 

Ved godt at ventetiden er slem, men så længe du ikke bløder er det jo positivt...

Se positivt på det: Den er ikke negativ, men måske bare taget forkert...

Holder modet oppe Så krydser jeg bare fingre for at den viser klart positiv næste gang

Anmeld

23. november 2011

ønskebørn74

Chel1992 skriver:

Forstår ikke hvordan en streg kan dukke op hvis den er negativ.. Den lavede jo den lyserrøde baggrund med det samme og der var ikke noget før efter 2-3 minutter oO men må vel prøve igen :/ Nu var jeg lige blevet så positiv..

det er fordi der er en teststreg af et andet materiale og det kan ses når den er våd.. Men er den farvet stregen er der HCG, så prøv om et par dage igen..

Anmeld

23. november 2011

Emily2012<3

Jeg ville tage en ny test i morgen tidlig eller i overmorgen, for synes stregen desværre ser hvid ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.