Er den positiv nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

Mira0911

Jeg ser som flere en hvid streg... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

maria87

har du kikket på testen idag? og se hvordan den ser ud, for det ligner at den ikke er færdig...for ja der er en hvid streg og den skal være lyserød... men  finger for dig  

Anmeld

24. november 2011

baby84

Chel1992 skriver:

Er den positiv nok til at jeg kan være glad?

køb en clearblue digital så du ikke er i tvivl. krydser for at den er der

Anmeld

24. november 2011

mpr

stadig intet tegn på menstruation 7 dage over tid, håber den bliver positiv i morgen..

skal jeg tage en clearblue så kan jeg ikke tage den før efter d. 1 fordi har ikke råd til at betale 100 kr for kun 1 test

Anmeld

24. november 2011

Pige2009

Chel1992 skriver:

Synes du skal tage en test igen imorgen - den er virkelig svær

Anmeld

24. november 2011

mpr

maria87 skriver:

har du kikket på testen idag? og se hvordan den ser ud, for det ligner at den ikke er færdig...for ja der er en hvid streg og den skal være lyserød... men  finger for dig  

Har kigget på den i dag den lyserøde farve i baggrunden er blevet hvid men stregen er stadig hvid den er bare mere hvid end baggrunden.. 

Anmeld

24. november 2011

MissTas

Chel1992 skriver:

tror desværre heller ikke den er der den ser ret negativ eller ugyldig ud.. så ville også tage en ny

Anmeld

24. november 2011

maria87

Chel1992 skriver:

Har kigget på den i dag den lyserøde farve i baggrunden er blevet hvid men stregen er stadig hvid den er bare mere hvid end baggrunden.. 

hmm det virker lidt mærkeligt.... jeg håber snart at du får et ordenligt svar 

Anmeld

24. november 2011

mpr

Så nu køber kæresten en af de der clearblue digital med hjem til mig og så tager vi en test i morgen tidelig...

Men er helt nedtrygt nu og har slet ikke lyst til at tage en test i morgen, kæresten mener nu at hvis der ikke er noget så må vi hellere vente for han har ikke lyst til at blive skuffet igen...

Den har bare at være positiv ellers ser jeg frem til at skulle gå og være skruk måske op til et halvt til et helt år hvor vi ikke prøver  Hvilket betyder tilbage på p-piller :s

Anmeld

24. november 2011

SpunkenJo

Dubai skriver:

Hos mig der ligner det at stregen er hvid? Men kan godt vaere jeg bare er for traet til at mine oejne fungerer

Mener kun det er en farvet streg der betyder positiv (men der behoever ikke vaere ret meget farve)

Men krydser fingre for at den er/bliver positiv

Jeg ser det samme....

Det er vidst det man kalder en skyggestreg
-desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.