(skrukke) Veninder søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Camilla <3

MyBigWish skriver:

Jeg har en dejlig lille søn på 11uger  Men jeg er allerede skruk igen

tillykke med sønnen

Men ja, hvis du spørg mig, så gør det ikke noget at de er tæt på hinanden, så får de noget ud af hinanden

Min kæreste og hans storebror, der er 11 år i mellem og de har ikke ret meget ud af hinanden. :/ lidt trist, men storebroren har jo både kone, børn, hus og job. Så der er rigeligt at se til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Camilla <3

Babydream<3 skriver:

Hej piger.

Jeg er også bare vildt skruk, vi prøver men forgæves, vi har nu været igang i 14 mdr, jeg har pcos håber dog snart der sker noget!!

Er der nogen af jer der vil snakke lidt? Evt på facebook der forfinder jeg mig mest!!!

Øv, det er da træls

vi har "prøvet" i 2 år. og intet.

Håber i snart får to streger!

Anmeld

30. januar 2012

Camilla <3

Tinehh skriver:

Hejsa piger..

Er 22 år og kommer fra Kolding..

SKRUK! Om jeg er ..   Heeeeel vildt meget! Kæresten og mig har en søn på 10 måneder og jeg kunne VIRKELIG godt tænke mig en nr. 2 mere.. 

Meeen, det skal jo passe sammen det hele.. Men ja, jeg ser også babyer overalt og når jeg ser mit stik til det skal jeg også liiiige se DUM eller noget andet om babyer.. Årh ha.. 

Kæresten og mig har snakket om, at nummer 2 ikke skal komme alt for sent efter den første. Så nu må vi se.. Vi har ikke brugt prævention i snart 4 måneder. Ikke fordi vi bevidst vil have en nu og her, men sker det så sker det.. Men forleden sagde min kæreste så om jeg ikke synes det var en god idé at få det ordnet så jeg enten kom på p-piller igen eller noget andet.. Hmmmm.

Meen det var nok fordi vi troede jeg var gravid her for nogle dage siden, da min mens var længe under vejs. Men kom så 4 dage forsinket.. 

Det er ikke sådan når ens dreng bliver så stor. Han er jo ikke nogen lille baby mere. Det går alt for stærkt!

Ja, det er ikke suuuper nemt, når den ene efter den anden bliver gravid. Vi har heldigvis lige fået en lille hundehvalp, så nu er hun bare min lille baby.

Anmeld

30. januar 2012

Tinehh

Chancen skriver:

Ja, det er ikke suuuper nemt, når den ene efter den anden bliver gravid. Vi har heldigvis lige fået en lille hundehvalp, så nu er hun bare min lille baby.

Neeej, alle bliver det bare..

- Nååååh, hvor dejligt.. Tillykke med den.. Så har I en lille ekstra baby.. Skønt! 

Anmeld

30. januar 2012

Camilla <3

Tinehh skriver:

Neeej, alle bliver det bare..

- Nååååh, hvor dejligt.. Tillykke med den.. Så har I en lille ekstra baby.. Skønt! 

Tror jeg kender mindst 12 piger, der er blevet gravide eller lige har været det hehe det helt vildt.. total babyboom

ja, hun er bare så dejlig!

Anmeld

31. januar 2012

MyBigWish

Chancen skriver:

tillykke med sønnen

Men ja, hvis du spørg mig, så gør det ikke noget at de er tæt på hinanden, så får de noget ud af hinanden

Min kæreste og hans storebror, der er 11 år i mellem og de har ikke ret meget ud af hinanden. :/ lidt trist, men storebroren har jo både kone, børn, hus og job. Så der er rigeligt at se til

Takker 

Vil give di helt ret, jeg vil også gerne have at der kun er højst 2 år imellem dem  Men det er jo svært at vide hvor lang tid det tager at blive gravid med den næste  Sidst tog det et halvt år.. 

Er i igang med at prøve på at blive gravide?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.